Long Range Fuel Tank

Vehicles Components & Accessories For Sale/Swap
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Has thanked: 299 times
Been thanked: 160 times

Re: Long Range Fuel Tank

Post by Kagiso II »

BACK TO TOPIC

over on the Nissan Forum, oom RodC just had a looooong range tank made up for hi 1996 Patrol - by Silverton, at "just" R2500.--
I think that is a fair price - although Kobus [Herrie op Safari] het some cracks on his tank [but I THINK that has more to do with how the first owner mounted it.
I also frmly believe that a tank must NOT have square edges, they should be rounded .. it is always along those straight joints where the leaks occur. :think: :think: :think: :doh: :oldtimer:
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Grootseun
Patrolman
Patrolman
Full Name: Driko Henningse
Nickname: Grootseun
Home Town: Centurion
Current 4x4: 2001 3.0 TDI Patrol
2006 3.3v6 Kingcab ( 4x2 ) on 33" ( sold )
2012 Navara Kingcab 4x2 2.5 tdi
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Post by Grootseun »

Jorrie , ek is nie seker waneer die CATS in SA in Patrols ingekom het nie mar n redelike duidelike reel is gewoonlik om na jou petrol filler cap te kyk , as die patrol sin soos ander voertuie sin is sal hy n klein diameter filler nek he wat net die unleaded pomp se nozzle in kan pas , maar soos ek se eks nie seker of patrol so werk nie - kan een van die petrol manne bevestig asb

As for die O2 sensor agter die cat indien daar een is en jy verwyder die cat , al wat hy doen is toets die cat se werking , daars verskeie maniere om die ECU te fool dat hy dink die ou is nog daar en doen sy werk so dit kan gedoen word , green peace hou nie daarvan as ons cats uithaal nie maar die verskil in performance is dit werd glo my vry

Ek werk self nou aan die hele groter intercooler , dawes en needle valve setup ens vir my 3.0 handgrenaat sodat ek n behoorlike exhaust daar kan op kry en steeds die turbo spool rate en boost rate kan veilig begheer en daai verdomde overboost keim kan in die but knyp
2001 9.4 Patrol DI GRX
Bigger Intercooler
Oil Catch Can
PC Bash Plates
More Mods to follow
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Been thanked: 22 times

Post by tour de frans »

As jou kar n lamda agter die cat het dan sal daar een voor die cat ook sit.
Indien jy n lambda kar het,probeer maar loodvrye petrol. Grootseun is reg, haal dit heeltemal uit en n Dastek chip kan die ecu fool.
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Jorrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Jacobus Jordaan
Nickname: Jorrie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60
Home Language: English/Afrikaans
Has thanked: 184 times
Been thanked: 165 times

Post by Jorrie »

Baie dankie almal, ek gaan nou eers vir 'n CAT/Lamda op my Patrol soek.
Miskien is die beste plek om te begin, by die handleiding wat Herrie vir my op CD gegee het.
Gelukkig ken ek 'n betroubare dienstasie naby my wat my kan help as ek dit nie self kan identifiseer nie.
As die Patrol op lood petrol kan loop sal dit baie help met die beplanning.
Ek hou ook van die Dastek chip idee en gaan 'n bietjie meer daarvan uitvind.
Ek sien SAC het onlangs 'n chip op special gehad, maar nou is ek van die topic af.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 4800 GRX Adventure 60 (Jorrie)
2011 Jimny Sold (Benji)
2 x 2019 Jimnies (1 x Lizzybean69, 1 x Jorrie)
Peter Connan
Moderator
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Has thanked: 1125 times
Been thanked: 1038 times

Post by Peter Connan »

Jorrie as daar 'n CAT is, sal hy in die uitlaatpyp redelik naby aan voor wees, kort agter die manifold. Dit lyk soos 'n baie klein silencer, maar het gewoonlik nie stomp punte soos 'n silencer nie.
Daar sal ook een of meer sensors (meeste mense noem hulle Lambda of CO2 sensors), een voor en dalk een agter die Cat wees, met elektrise draadjies.
Kagiso II wrote:I also frmly believe that a tank must NOT have square edges, they should be rounded .. it is always along those straight joints where the leaks occur.
Oom Mac ek stem eintlik saam, maar ronde hoeke is baie moeilik om te maak as jy nie duisende tenks gelyk maak nie. Standaard tenks word gepers, gewoonlik in twee dele, en dan word die twee dele net aanmekaar gesweis. Maar om die vorms te maak om dit te doen, is baie duur, en dus word "aftermarket" tenks amper nooit so gemaak nie, en sekerlik nie vir skaars voertuie soos 'n Patrol nie. Die ander nadeel van hierdie konstruksie-metode is dat dit gewoonlik baie plek mors, en dus is die tenk se kapasiteit uiteindelik heelwat minder.

Die enigste manier om ronde hoeke op 'n gafabriseerde tenk te kry, is om pype wat in kwarte gesny is in die hoeke in te sweis, en dit is eerstens baie moeite, soo dit jaag die prys op, en verder maak dit dat daar baie meer swyswerk betrokke is, wat weer die kans van lekplekke verhoog.

Tenks met skerp hoeke is dus ons voorland, maar as hierdie hoeke verserk word met 'n tweede plaat of hoekyster buite om, en verkieslik moet die tenk in 'n raam le eerder as dat die monterings aan die tenk vasgeswys word, maar dit mors ook weer plek.

Verder is sekere materiale baie meer geneig tot "metal fatigue", wat die rede is hoekom hulle uiteindelik om die monteerpunte skeur. Die ergste van almal is Aluminium, vlekvrye staal is tweede en gewone sagtestaal is omtrent die beste. van die metale.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
'99 PATROL 4,2 diesel.

Post by Kagiso II »

ek wens ek kon teken .. P/ter - jy is reg met die vervaarigingsproses as mens die "die" moet maak en dan alles 'press' [pars / pers]
MAAr as jy nou die plaat neem na 'n plek met daardie "buig" masjiene [die ouens wat waentjies maak het dit] dan buig die plaat en kom die boonste en onderste deel in die middel bymekaar [soos twee skottels??]
Dan is die sweisnaat op die gelyk vlak in die middel

ek kraak nog my se koppikjie om die vloeistof se se heen-en-weer gespoel te beperk sonder om ekstra weld in die tenk te moet doen ... maar outoppi dink nog dieppppp :think: :think: :think: :oldtimer: :think:

as mens die plate so eers buig dan is die sweis mos nie op die hoek nie???
tenk g buig.JPG
tenk g buig.JPG (29.72 KiB) Viewed 1786 times
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Jorrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Current 4x4: 1998 Nissan Patrol 4500 GRX (now in Benji's hands), 2019 Zook Gen 4, 2011 4.8 GRX Patrol Adventure 60

Post by Jorrie »

Í went to a couple of places today. They all tried to sell me a 140lt replacement tank at about R5800. Not good. I'm looking for an additional capcity of about 40-60 lt.
After looking at the options I am inclined to follow Wilfred's lead.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
'99 PATROL 4,2 diesel.

Post by Kagiso II »

Jorrie -- oompie sien dar-doer oppi Gomboom 9 x Nissan Patrol Loadbodies and Fuel Tanks (Like new)

http://mpumalanga.gumtree.co.za/c-Cars- ... Z285518067

miskien is dit wat jy soek ???
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Has thanked: 55 times
Been thanked: 94 times

Post by Herrie »

Mac/Jorrie,

Daai Patrol Bakkie se tenke pas nie op ons Patrols nie - ek het tot by Nissan gehoor dat die nie gaan pas nie. Ek wou my 40l sub-tenk met daai 80l sub-tenk vervang.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Jorrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+

Post by Jorrie »

Kagiso II wrote:Jorrie -- oompie sien dar-doer oppi Gomboom 9 x Nissan Patrol Loadbodies and Fuel Tanks (Like new)

http://mpumalanga.gumtree.co.za/c-Cars- ... Z285518067

miskien is dit wat jy soek ???
Oom Mac

Dankie ek sal gaan loer.
Jorrie
1998 4500 GRX (Benji)
2011 Jimny Sold (Benji)
Post Reply

Return to “38. Vehicles Accessories For Sale/Swap”