Die avonture van Gerrie en Lobo

Showcase your baby
User avatar
Grootseun
Patrolman
Patrolman
Posts: 563
Joined: 28 Sep 2011 08:18
Full Name: Driko Henningse
Nickname: Grootseun
Home Town: Centurion
Current 4x4: 2001 3.0 TDI Patrol
2006 3.3v6 Kingcab ( 4x2 ) on 33" ( sold )
2012 Navara Kingcab 4x2 2.5 tdi
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion
Been thanked: 1 time

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Grootseun »

Sover die kondensaat aanbetref manne , streng gesproke vir elke liter brandstof wat in engine ingaan gaan jy n liter water agter uit kry - die vorm varieer net van water as engine en uitlaat koud is tot stoom wat jy nie eens sien nie as alles warem is nie, daarom sit on water traps op die gas analysers wat ons aan dyno rooms verskaf en gebruik ons 4 gas anliseerder 5 filters en word net op n warm engine gekoppel anders sit jy met water binne in jou 35k speelding
2001 9.4 Patrol DI GRX
Bigger Intercooler
Oil Catch Can
PC Bash Plates
More Mods to follow
User avatar
Gerrie
Senior Member
Senior Member
Posts: 261
Joined: 24 Jan 2011 08:52
Full Name: Gerrie van Eeden
Nickname: Gerrie
Home Town: Cape Town
Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Gerrie »

Klink vir my dan asof ek nie moet worry oor die nattigheid wat daar agter uitkom nie - werk vir my! So nou die groot vraag - sal ek vanmiddag my snorkel opsit, of nie?
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Tinus lotz »

just do it!!!! :thumbup:
User avatar
Aries66
Senior Member
Senior Member
Posts: 236
Joined: 08 Apr 2009 12:19
Full Name: Louis Naude
Nickname: Aries66
Home Town: Pretoria, Sinoville
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2 TD
2011 Navara 3.0V6 V9X
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria, Sinoville
Been thanked: 3 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Aries66 »

Waarvoor vra jy nog hy moes al laaaaaankal op gewees het. :rolling:
Of is dit skimp vir hulp?
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Tinus lotz »

gerrie n snorkel is n plus punt want jy kry skoon KOEL lug in jou engine wanneer jy stadig ry ek het die verskil agter gekom toe ek een op gesit het veral wanneer ek stadig 30kmh op sand ry want die lug vloei deur jou radiator ens waai dan die vinnig genoeg weg nie en maak jou kar swaarder op brandstof :mytwocents:
behalwe dat dit beter is vir water kruisings LYK DIT WINDGAT!!!!!!!
kry net een lol :rolling:
User avatar
Gerrie
Senior Member
Senior Member
Posts: 261
Joined: 24 Jan 2011 08:52
Full Name: Gerrie van Eeden
Nickname: Gerrie
Home Town: Cape Town
Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Gerrie »

Nee, daai si nie 'n skimp vir hulp nie - die rede hoekom ek vra is eintlik twee ledig... ek het reeds die snorkel (dankie oom mac en Piet Petoors!) so moet hom opsit. Maar ek wil die kar se verfwerk nog optouch en as ek hom nou opsit beteken dit ek gaan hom net weer moet afhaal een of ander tyd as ek daai paneel oor-verf ensovoorts...
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Tinus lotz »

Gerrie
hulle sny n m@erse gat in jou fender om die pyp in te sit so doen dit eers en wannner jy dan later verf sal jy n oordentlike laag verf daar ook opsit want dan haal jy net die buite pyp af en spuit oor die gat!!!!!
User avatar
Gerrie
Senior Member
Senior Member
Posts: 261
Joined: 24 Jan 2011 08:52
Full Name: Gerrie van Eeden
Nickname: Gerrie
Home Town: Cape Town
Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 1 time

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Gerrie »

Hahaha... watse ge-hulle? Ek is die ou wat die boor vashou en die moerse gat sny (pardon my French - bonjour!)
QQQ Gaan dalk moet moed bymekaar skraap vir dit...
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by Tinus lotz »

sny die gat gerrie!!!!!!meet net mooi en verf dan ns4 of so iets oor die gat vir tydelik >>>>>>masking tape werk ook goed om die res van die area te beskerm sodat die verf nie krap of dop nie :thumbup:
User avatar
David
Patrolman
Patrolman
Posts: 723
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Location: Stellenbosch
Has thanked: 2 times
Been thanked: 49 times

Re: Die avonture van Gerrie en Lobo

Post by David »

Gerrie wrote:Ek weet van een petrol pomp op Lobo (onder die agterste passasier se voete onder die chassis) maar die filter sit sommer buite - 'n gewone petrol-filter.... of is daar 'n filter binne in die pomp ook? Of verstaan ek nou heeltemal verkeerd?
Daai lorrie van jou is baie meer gevorder as wat jy ooit sou dink en hy is gebou om te hou! As die pomp nooit vervang is nie behoort dit 'n dubbel te wees - die een voer die ander.
Ja jy het jou gewone inline petrol filter tussen die tenk en die pomp maar die pomp het ook sy eie filters - die onderste knoppe kan afdraai en dan kan daai filters uitgehaal en skoongemaak word :thumbup: Hulle behoort egter redelik skoon te wees want die ander eksterne filter het reeds die vuilgoed gevang.
Jy sal ook agterkom die Safari start baie makliker as jy die ignition net eers draai dat die pompe begin werk en dan verder draai dat die starter draai :mytwocents:
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel

Stop Rhino Poaching Supporter!
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests