Turbo 4.8

Engines and Engine Systems
brosdoring
Full Member
Full Member
Posts: 38
Joined: 02 Oct 2014 17:38
Full Name: Burger van Heerden
Nickname: Burger
Home Town: Prieska
Current 4x4: Custom Supercharged Monster
Home Language: Afrikaans

Turbo 4.8

Post by brosdoring »

Hi julle....
Ek oorweeg dit baie sterk om die patrol te turbo....
Garrett GT35 en so 0.4bar boost.... Lae druk aplikasie, soek net so 200kw op die wiele... Huidiglik staan ek op 132kw..
So ek wil hoor is daar iemand wat my met n 4.8 se manifold kan help? 1 om te leen? Dalk het iemand branches gefit of selfs n geraakte manifold vervang? Ek sal dit baie waardeer, sal ook die manifold aan jou terug courier.... Ek wil n flange laat laser cut so daarom soek ek die pattern.... Nissan verkoop die exhaust manifold gasket as 6 gaskets, so dit help niks.... weet ni is daar n pirate 1 piece nie.... Ek beplan om die manifold self te bou, dit wat beskikbaar is, is baie duur en die turbo sit te hoog....
Baie dankie!
User avatar
Chris Skinner
Patrolman
Patrolman
Posts: 852
Joined: 26 Nov 2009 12:58
Full Name: Chris Skinner
Nickname: Chris
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan Patrol 4,8 GRX 2005
Home Language: English
Has thanked: 10 times
Been thanked: 53 times

Re: Turbo 4.8

Post by Chris Skinner »

This sounds interesting... I might be interested in doing my 4.8 as well.
Any ideas what it will cost. And will it be possible to de-mod the system if neccessary one day.
User avatar
hugejp
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2053
Joined: 21 Oct 2014 21:01
Full Name: JP Viviers
Nickname: Oupoot
Home Town: JHB
Current 4x4: THE PATROL COLLECTION
2004 4.8 GRX TURBO "Tinkerbell"
2003 TD42T GRX "The Coal Roller"
Home Language: Half & Half
Has thanked: 211 times
Been thanked: 218 times

Re: Turbo 4.8

Post by hugejp »

Ok, nou praat jy!

Ek kry gou my popcorn...

:bravo:
----------------------------------------------------------------------

You CAN with a NISSAN!

Jy KAN met 'n DATSUN!
User avatar
Alex Roux
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2668
Joined: 11 Jul 2011 10:54
Full Name: Alexander Roux
Nickname: Calculator
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro"
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 60 times
Been thanked: 255 times

Re: Turbo 4.8

Post by Alex Roux »

Alles in hierdie besigheid is 'n kompromie van dinge.
Ek neem aan jy het jou opsies oorweeg van turbo vs supercharger?
Ek weet SC is swaarder op brandstof, maar dit kan 'n meer betroubare set-up wees, afhangende van die set-up. Dit is ook net swaarder op brandstof as jy die dag belsuit jy wil die GTi jaag.
132 kw op die wiele klink bietjie min vir die 4.8. Jy kan dalk beter doen deur net die masjien op die dyno te gan sit.
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Turbo 4.8

Post by Tinus lotz »

Jaco bez het n manifold ek is seker hy sal hom vir jou leen ek sal hom bel en jou laat weet ....132 klink nie te sleg as dit regte krag op wiele is nie .....mens verloor baie op torge converter box ect
brosdoring
Full Member
Full Member
Posts: 38
Joined: 02 Oct 2014 17:38
Full Name: Burger van Heerden
Nickname: Burger
Home Town: Prieska
Current 4x4: Custom Supercharged Monster
Home Language: Afrikaans

Re: Turbo 4.8

Post by brosdoring »

132kw op die wiele is heel in lyn as jy dit terugwerk na die engine toe... Ons was 2 patrols op dieselfde dag op die dyno, myne was 10kw sterker as die ander 1.
Ons kan heeldag argumenteer oor wat die mees betroubare setup sal wees... Ek het reeds al 2 van my eie voertuie gesupercharge en besit steeds 1. Al rede vir turbo is dis baie goedkoper en baie maklik op die 4.8, omdat hy straight 6 is.
Turbo sal nie noodwendig swaarder wees as supercharger nie. Jy kry sentrifigale chargers wat nes n turbo is en jy kry roots chargers wat positive placement is... Die roots chargers is by verre die mees gepaste setup vir n 4x4, want jy het torque van idle af, nie so met centrifugal chargers wat n turbo tiepe karakter het...
brosdoring
Full Member
Full Member
Posts: 38
Joined: 02 Oct 2014 17:38
Full Name: Burger van Heerden
Nickname: Burger
Home Town: Prieska
Current 4x4: Custom Supercharged Monster
Home Language: Afrikaans

Re: Turbo 4.8

Post by brosdoring »

Tinus lotz wrote:Jaco bez het n manifold ek is seker hy sal hom vir jou leen ek sal hom bel en jou laat weet ....132 klink nie te sleg as dit regte krag op wiele is nie .....mens verloor baie op torge converter box ect
Baie dankie waardeer dit... hou my asb op hoogte...
brosdoring
Full Member
Full Member
Posts: 38
Joined: 02 Oct 2014 17:38
Full Name: Burger van Heerden
Nickname: Burger
Home Town: Prieska
Current 4x4: Custom Supercharged Monster
Home Language: Afrikaans

Re: Turbo 4.8

Post by brosdoring »

Hi Chris, dis heeltemal reversable. Ek sal nooit n ombouing doen vir myself as dit nie reversable is nie... Alles op die voertuig bly nes dit daar is. Die compression ratio is laag genoeg vir lae boost. Die voertuig funsioneer soos n standard patrol, behalwe as hy begin boost... Die management en alles los ek net so, ek piggyback hom en installeer n MAP sensor, betroubare AEM stainless sensor, sodra hy boost optel "werk dinge anders". Dis baie eenvoudig gestel. Mense wil turbo en supercharger setups oor kompliseer... Indien dit n drag voertuig was soos wat die arabiere bou, is dit n HEEL ander saak... Ek wil nie n drag voertuig bou nie... ek soek net bietjie meer krag. Die autobox kanie soveel krag hanteer soos die manual boxe nie, ek het reeds my huiswerk gedoen en mails rond gestuur om uit te vind waarvoor torque die box ontwerp was... Die box kan bietjie gemodify word, ek beplan dit nie vir 0.4 bar nie, maar die groot probleem van die auto is dat hy sy clutch pack seer maak... so as ek so ver wil gaan sal ek die druk in die box verhoog om meer druk op die clutch packs te sit... ek beplan net n groter oil cooler en om die gedeelte wat deur die radiator hardloop te ontkoppel.
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: Turbo 4.8

Post by Tinus lotz »

Het n manifold en branch bel my :salute:
User avatar
Bruin Beer
Senior Member
Senior Member
Posts: 312
Joined: 15 May 2012 19:49
Full Name: Riaan Delport
Nickname: Rooian
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 6 times
Been thanked: 21 times

Re: Turbo 4.8

Post by Bruin Beer »

Brosdoring,
Wys ons bietjie 'n foto van daai "Custom Supercharged Monster".
Dit klink interesant.
Riaan
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest