Sias
- SiasKarsten
- Full Member
- Full Name: Josuas Karsten
- Nickname: Sias
- Home Town: Danabaai
- Current 4x4: Patrol 5.6 V8 LE 2021
- Home Language: Afrikaans
Sias
1. Name: Josuas Karsten : Sias
2. Birthday and Age: 47
3. Town and Country of residence: Bloemfontein
4. Home Language: Afrikaans
5. Occupation/Business: Road Construction
6. Family status: Married and 2 Kids 24,21
7. Membership - Other 4X4 Clubs and Forums: 4x4Community
8. Current 4x4: Patrol 4.8 GRX, Scooby STI AWD, Nissan GTR AWD
9. Current Mods: Spotlights, Replacement bumper, Roofrack, Front difflock, Winch, Old man emu Suspension, Bf's, Air Compressor, Snorkel and more
10. Mods on wish list: Laat ek dink
11. Vehicle on wish list: Het hom
12. Previous 4x4's:Jeep CJ6 1976, Hardbody DC, Pathfinder 4.0,
13. Last 3 offroad or overland destinations: Kunene-Kaoko, Luderitz-Walvis, Swakop
14. Your favourite destination: Namibia Namib
15. Other hobbies: Kamp, Foto's, Offroad, Reis, Toer,
16. GPSr and Map Data used: Garmin 276C
17. Rate your 4X4 and overlanding experience: Advanced
18. Online Photo Site: Not yet
19. Photos of you and your Vehicle: http://patrol4x4.co.za/gallery/search.php?user_id=983
2. Birthday and Age: 47
3. Town and Country of residence: Bloemfontein
4. Home Language: Afrikaans
5. Occupation/Business: Road Construction
6. Family status: Married and 2 Kids 24,21
7. Membership - Other 4X4 Clubs and Forums: 4x4Community
8. Current 4x4: Patrol 4.8 GRX, Scooby STI AWD, Nissan GTR AWD
9. Current Mods: Spotlights, Replacement bumper, Roofrack, Front difflock, Winch, Old man emu Suspension, Bf's, Air Compressor, Snorkel and more
10. Mods on wish list: Laat ek dink
11. Vehicle on wish list: Het hom
12. Previous 4x4's:Jeep CJ6 1976, Hardbody DC, Pathfinder 4.0,
13. Last 3 offroad or overland destinations: Kunene-Kaoko, Luderitz-Walvis, Swakop
14. Your favourite destination: Namibia Namib
15. Other hobbies: Kamp, Foto's, Offroad, Reis, Toer,
16. GPSr and Map Data used: Garmin 276C
17. Rate your 4X4 and overlanding experience: Advanced
18. Online Photo Site: Not yet
19. Photos of you and your Vehicle: http://patrol4x4.co.za/gallery/search.php?user_id=983
Last edited by SiasKarsten on 05 Dec 2011 10:26, edited 3 times in total.
Vas sit....Nooit...Vertoef net tydelik
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
- ricster
- Patrolman 1000+
- Full Name: Cedric Warner
- Nickname: Cedric
- Home Town: Alberton Gauteng
- Current 4x4: '99 Nissan Patrol 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: English
- Location: LA..... No not Los Angles ..... Lower Alberton, Gauteng
- Has thanked: 591 times
- Been thanked: 473 times
Re: Sias
welcome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Regards
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
hallo Sias
Welkom Sias
Wys ons kiekies van jou Patrol asseblief.
Dankie
Oompie
Welkom Sias
Dankie
Oompie

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- SiasKarsten
- Full Member
- Full Name: Josuas Karsten
- Nickname: Sias
- Home Town: Danabaai
- Current 4x4: Patrol 5.6 V8 LE 2021
As Oompie vir my sê hoe, dan doen ek dit, ek het foto's gelaai by kompetiesie, hoe laai ek meer?Kagiso II wrote:hallo Sias
Welkom Sias
Dankie
Oompie
Dankie vir die verwelkoming van almal.
Sias
Vas sit....Nooit...Vertoef net tydelik
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Sias -- ek het iewers 'n langer een neergepen - maar hierdie moet so effe sin kan maak:
EERTSE wat jy gaan nodig he is sagteware wat jou kiekies kan "krimp" voor jy dit hier kan plaas [ons is beperk to 200Kb per foto] - ek vind "IRFAN VIEW" die vriendelikste en hy verrimpel nie my kiekies nie..
IF you need this in Ingrish - please copy & go to Google Translations - paste there and translate [I am just too lazy to write this allo over

jy gaan kyk onderaan die "post reply" skoon blad, daar is twee "tabs" klik op "upload attachment" -
* Options * Upload attachment
kies nou die 'tab' 'Browse', nou gaan soek jy op jou rekenaar waar jy ookal jou kiekies stoor [ ek vermoed joune sal onder "My Pictures" wees]
Nou kies jy die kiekie wat jy hier wil wys, as die "roete" nou daar onder in di eblikkie wys, dan klik jy op "Add the file" -
EN dan en dan en dan ... dan spring do eblad boontoe en iewers staan in ROOI letters dat di ekiekie wat jy gekies het te rtoot is om te plaas ... NATUUUUUUUUUUUURLIK, want jy het nie die kiekie ge'krimp' nie...
Orraait, dis nie 'n treinsmesjj nie - Gaan heeltemal uit jou program na jou "Browser" toe [Firefox is vinniger as 'Internet Explorer, maar daai is jou eie keuse .. nou gaan Google jy vir "IRFAN VIEW" - installer dit op jou rekenaar [dis gratis] as jy dit nou eendag klaar gedaan het - kom nou maar weer terug na http://www.patrol4x4.co.za/ - en begin van vooraf met die kiekie plasing - MAAR , eers gaan jy die kiekie wat hier wil plaas oopmaak met IRFAN VIEW - jy sal sien bo in die "menu" raampie is 'n opsie ('Tab') "IMAGE" - klik op die, dan is dar so 'n lys keuses wat afval, kies "Resize/Resample" - gaan nou daar na "width" toe en oorskryf di esyfer wat daar staan met "495" en dan klp jy sommer "enter" [dis vinniger] Kies nou die blou blokke wat beskryf "SAVE AS" - klik op die, kies 'n naam vir jou kiekie en "enter"
Nou het jy nog jou oorspronklike kiekie - maar ook 'n verkleinde weergawe. Doen nou weer daai "rigg-ma-role" waddi oompi hierbo virt jou beduie het - en diekeer sal jy sien hy sit di ekiekie in di ery [gaan aan tot jy DIK of g/vol is van kiekiews uitsoek, en dan klik jop op die venstertjie "place in line"
Dan "Submit" jy jou posting .......... en WHALLAAAAAA - ons kan kiekies kyk [maar maak gou, ek raas hard as ouens nie kiekies plak nie
May the roof of your house never fall in and those beneath it, never fall out
EERTSE wat jy gaan nodig he is sagteware wat jou kiekies kan "krimp" voor jy dit hier kan plaas [ons is beperk to 200Kb per foto] - ek vind "IRFAN VIEW" die vriendelikste en hy verrimpel nie my kiekies nie..
IF you need this in Ingrish - please copy & go to Google Translations - paste there and translate [I am just too lazy to write this allo over

jy gaan kyk onderaan die "post reply" skoon blad, daar is twee "tabs" klik op "upload attachment" -
* Options * Upload attachment
kies nou die 'tab' 'Browse', nou gaan soek jy op jou rekenaar waar jy ookal jou kiekies stoor [ ek vermoed joune sal onder "My Pictures" wees]
Nou kies jy die kiekie wat jy hier wil wys, as die "roete" nou daar onder in di eblikkie wys, dan klik jy op "Add the file" -
EN dan en dan en dan ... dan spring do eblad boontoe en iewers staan in ROOI letters dat di ekiekie wat jy gekies het te rtoot is om te plaas ... NATUUUUUUUUUUUURLIK, want jy het nie die kiekie ge'krimp' nie...
Orraait, dis nie 'n treinsmesjj nie - Gaan heeltemal uit jou program na jou "Browser" toe [Firefox is vinniger as 'Internet Explorer, maar daai is jou eie keuse .. nou gaan Google jy vir "IRFAN VIEW" - installer dit op jou rekenaar [dis gratis] as jy dit nou eendag klaar gedaan het - kom nou maar weer terug na http://www.patrol4x4.co.za/ - en begin van vooraf met die kiekie plasing - MAAR , eers gaan jy die kiekie wat hier wil plaas oopmaak met IRFAN VIEW - jy sal sien bo in die "menu" raampie is 'n opsie ('Tab') "IMAGE" - klik op die, dan is dar so 'n lys keuses wat afval, kies "Resize/Resample" - gaan nou daar na "width" toe en oorskryf di esyfer wat daar staan met "495" en dan klp jy sommer "enter" [dis vinniger] Kies nou die blou blokke wat beskryf "SAVE AS" - klik op die, kies 'n naam vir jou kiekie en "enter"
Nou het jy nog jou oorspronklike kiekie - maar ook 'n verkleinde weergawe. Doen nou weer daai "rigg-ma-role" waddi oompi hierbo virt jou beduie het - en diekeer sal jy sien hy sit di ekiekie in di ery [gaan aan tot jy DIK of g/vol is van kiekiews uitsoek, en dan klik jop op die venstertjie "place in line"
Dan "Submit" jy jou posting .......... en WHALLAAAAAA - ons kan kiekies kyk [maar maak gou, ek raas hard as ouens nie kiekies plak nie
May the roof of your house never fall in and those beneath it, never fall out
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!