Bit of a warning note here. I know I posted this on the WhatsApp group as well, but as I'm unsure exactly how many people are on the WhatsApp group as opposed to here, I thought I'd post here too.
Before going any further, I'd just like to make it very clear that this is not an anti-manufacturer thread in any way, and is one of the reasons I've not mentioned any names. It should be easy enough to infer who it is from the photographs in any case. Also, the service I've received from Bruce and his team in getting this issue resolved has been excellent. So I'm not unhappy with the manufacturer. I'm just more concerned about the safety aspect, and would recommend that anyone rolling with a wheel carrier similar to the ones in the photographs performs a very thorough inspection...
For a bit of history, I had my back bumper built and fitted in December / January. And quite recently I noticed that both wheel carriers had cracked right on the bend of the arm.
My father has recently informed me that one of his has cracked at the same point, although where mine cracked at the top, his has cracked at the bottom.
I guess what makes it easier for my carriers, is that since they are colour-coded, one can spot the cracks relatively easily. I think it might be a little more difficult to spot on a straight black bumper or similar.
Anyways - heads up. I'd highly suggest that you give your wheel carriers a proper inspection for safety's sake.
I'd hate to hear of a catastrophic failure with one of these - or witness a 33" wheel attached to a sizable piece of steel flying around the highway...
Please Check Your Wheel Carriers
- iandvl
- Patrolman 1000+
- Posts: 1765
- Joined: 12 Jan 2015 13:26
- Full Name: Ian de Villiers
- Nickname: Ian
- Home Town: Garsfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5 GRX
- Home Language: English
- Has thanked: 446 times
- Been thanked: 670 times
Please Check Your Wheel Carriers
Ian de Villiers
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
-
- Senior Member
- Posts: 91
- Joined: 05 May 2015 19:00
- Full Name: Dewald Johannes Maree
- Nickname: Dewald
- Home Town: Rustenburg
- Current 4x4: 2004 Nissan Patrol 3.0 DI GRX
2010 Nissan Navara 2.5 dci Kingcab
2013 Nissan Patrol 4.8 Grx
2005 Nissan Patrol 4.8 Grx - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 23 times
Re: Please Check Your Wheel Carriers
Naand Ian
Ek dink dis goeie advies vir almal, iets wat almal in gedagte kan hou en maar van tyd tot tyd bietjie na al sulke tipe goed te kyk en te sorg als is nog reg en veilig.
Dit lyk vir my dat die probleem daar die penetrasie van die sweis werk is. As ek so kyk is dit waar hulle die arm so op n hoek af gesny het om die skuins hoek te maak. Hulle het hom glad geskuur na die sweis werk en omdat daar nie goeie penetrasie is nie het hy nie veel wat die las op die arm aan mekaar hou nie. Dis hoekom hy so mooi reguit lyn "kraak".
Ek dink dis goeie advies vir almal, iets wat almal in gedagte kan hou en maar van tyd tot tyd bietjie na al sulke tipe goed te kyk en te sorg als is nog reg en veilig.
Dit lyk vir my dat die probleem daar die penetrasie van die sweis werk is. As ek so kyk is dit waar hulle die arm so op n hoek af gesny het om die skuins hoek te maak. Hulle het hom glad geskuur na die sweis werk en omdat daar nie goeie penetrasie is nie het hy nie veel wat die las op die arm aan mekaar hou nie. Dis hoekom hy so mooi reguit lyn "kraak".
- iandvl
- Patrolman 1000+
- Posts: 1765
- Joined: 12 Jan 2015 13:26
- Full Name: Ian de Villiers
- Nickname: Ian
- Home Town: Garsfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5 GRX
- Home Language: English
- Has thanked: 446 times
- Been thanked: 670 times
Re: Please Check Your Wheel Carriers
Dewald,Dewald wrote: ↑30 Jul 2018 18:19 Naand Ian
Ek dink dis goeie advies vir almal, iets wat almal in gedagte kan hou en maar van tyd tot tyd bietjie na al sulke tipe goed te kyk en te sorg als is nog reg en veilig.
Dit lyk vir my dat die probleem daar die penetrasie van die sweis werk is. As ek so kyk is dit waar hulle die arm so op n hoek af gesny het om die skuins hoek te maak. Hulle het hom glad geskuur na die sweis werk en omdat daar nie goeie penetrasie is nie het hy nie veel wat die las op die arm aan mekaar hou nie. Dis hoekom hy so mooi reguit lyn "kraak".
Ek stem saam in terme van die "welding penetration". Dink te veel was afgeskuur om die goed te laat goed lyk, an dan is daar te min "vleis" van die sweis oor om die knocks te vat. Dink baie fitment centres fokus meer op die "aesthetics" as dat die goed eintlik die werk moet doen waarvoor hulle gebou word.
Maar ek is tevrede - hulle het ordentlik nou reg-gemaak, so ons sal maar kyk hoe speel hy uit...
Dog ek pos net die die ding sodat ander manne met soorgelyke toerusting net maar bewus is dat daar dalk issues kan wees...
Ian de Villiers
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: H80
-
- Senior Member
- Posts: 91
- Joined: 05 May 2015 19:00
- Full Name: Dewald Johannes Maree
- Nickname: Dewald
- Home Town: Rustenburg
- Current 4x4: 2004 Nissan Patrol 3.0 DI GRX
2010 Nissan Navara 2.5 dci Kingcab
2013 Nissan Patrol 4.8 Grx
2005 Nissan Patrol 4.8 Grx - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 23 times
Re: Please Check Your Wheel Carriers
Ja verseker, ek dink ook so.
Almal let nie noodwendig op vir so iets nie en veral soos jy genoem het van die kleur wat kan maak dat mens dit nie maklik sien nie.
Dis goed dat hulle dit vir jou uitsorteer het, ek hlo hy sal nou reg wees.
Dankie vir die waarskuwing, dis goeie advies.
Almal let nie noodwendig op vir so iets nie en veral soos jy genoem het van die kleur wat kan maak dat mens dit nie maklik sien nie.
Dis goed dat hulle dit vir jou uitsorteer het, ek hlo hy sal nou reg wees.
Dankie vir die waarskuwing, dis goeie advies.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests