vh45de

Engines and Engine Systems
User avatar
Theuhan
Senior Member
Senior Member
Posts: 315
Joined: 20 Jul 2009 11:09
Full Name: Theuhan
Nickname: theuhan
Home Town: Roodepoort
Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 3 times

vh45de

Post by Theuhan »

Ek wil nou sommer stout wees, en is baie lus vir n nuwe generasie v8, maar ek kan darem nie sien hoe kan ek n Lexus in n Datsun in bou nie.
Daar is nou n Nissan vh41,vh45 en vk45de http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VK_ engine waarvan ek kan kies, en terwyl jy nou die geld uitgee kan jy net sowel die vk45 doen met 240kw ,maar ek het n paar vrae.Is daar enige iemand wat so motor in het.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
User avatar
Engel
Senior Member
Senior Member
Posts: 112
Joined: 07 Apr 2009 20:07
Full Name: Herman Engelbrecht
Nickname: Engel
Home Town: Kempton park
Current 4x4: MQ patrol
Gu Patrol
Triton
Home Language: maakiesaakie
Location: Kempton Park
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: vh45de

Post by Engel »

ek kyk met groot oe, wil ook so paar perre meer he!
Herman 0824453301
GU & MQ Patrol, Triton, Mog, Subaru ens.
herman@angeloffroad.co.za
Recovery gear manufacturer, 4x4 equipment supplier.
Full time 4x4 Trainer for Corporate, mines and Private Clients. [All countries]
User avatar
Abri Hoffman
Patrolman
Patrolman
Posts: 526
Joined: 30 Apr 2009 14:06
Full Name: Abri Hoffman
Nickname: Abri
Home Town: Monument Park
Current 4x4: 2013 FJ Cruiser
Home Language: Afrikaans
Location: Monument Park
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: vh45de

Post by Abri Hoffman »

Pierre Becker (Freakazoid) het 'n vh45 wat hy in sy GQ wou sit. Laas keer wat ek met hom gepraat het, het hy gese hy gaan eerder vir 'n LS1 weens die kompleksiteit van die ECU en harnas. Blykbaar is die LS1 baie makliker en gee meer krag.
2013 FJ Cruiser
"Jack Russel"
User avatar
Theuhan
Senior Member
Senior Member
Posts: 315
Joined: 20 Jul 2009 11:09
Full Name: Theuhan
Nickname: theuhan
Home Town: Roodepoort
Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 3 times

Re: vh45de

Post by Theuhan »

Ja maar waar kry ek n LS1 en wat gaan hy my kos, ek wou juis die Patrol Nissan hou, maar daai LS1 klink great.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
User avatar
Abri Hoffman
Patrolman
Patrolman
Posts: 526
Joined: 30 Apr 2009 14:06
Full Name: Abri Hoffman
Nickname: Abri
Home Town: Monument Park
Current 4x4: 2013 FJ Cruiser
Home Language: Afrikaans
Location: Monument Park
Been thanked: 7 times
Contact:

Re: vh45de

Post by Abri Hoffman »

Jong nou vra jy moeilike vrae. Ek luister maar so wat die ander ouens se. My stert jeuk so af en toe om die GQ 'n 4.8 vreter te maak maar dan drink ek 'n glas water en wag dat die gevoel oorgaan.
Kontak vir Pierre, Freakazoid hier op die site. Hy sal jou baie inligting kan gee.
2013 FJ Cruiser
"Jack Russel"
User avatar
Theuhan
Senior Member
Senior Member
Posts: 315
Joined: 20 Jul 2009 11:09
Full Name: Theuhan
Nickname: theuhan
Home Town: Roodepoort
Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 3 times

Re: vh45de

Post by Theuhan »

Ek het hom al gePM maar hy het nog nie terug gekom nie, jy het nie dalk ander kontak detail vir hom nie?
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
User avatar
Alanvs
Senior Member
Senior Member
Posts: 150
Joined: 02 May 2009 18:06
Full Name: Alan van Schoor
Nickname: Alanvs
Home Town: Melkbosstrand, Cape Town
Current 4x4: Nissan Patrol 4500 GRX
Home Language: English
Location: Atlantic Beach Golf Estate, Cape town

Re: vh45de

Post by Alanvs »

I'll tell you how a GU with a 6.0l LS2 goes next year once my installation is complete.
“One way to get the most out of life is to look upon it as an adventure”
Patrol GU 6L GRX
35's, lockers and a heavy foot.
420hp LS2 V8 conversion Happening!!!!
Image
Freakazoid
Senior Member
Senior Member
Posts: 66
Joined: 27 Aug 2009 22:58
Full Name: Pierre Becker
Nickname: Pierre
Home Town: Milnerton
Current 4x4: GQ
Home Language: Afrikaans

Re: vh45de

Post by Freakazoid »

Hi Theuhan

Jammer ek het nie terug gekom na jou toe nie. laasjaar was "interressant" om die minste te se. Ek het 'n VH45 hier by my maar gaan hom nie inbou nie. My plan was om die Vh aan 'n Navara diesel ratkas vas te bout en dan dit aan 'n dual Patrol transfer case. Die dink agter dit was dat die Vh is Nissan en 'n ongelooflike enjin. Hy is ook baie lig, hy weeg 30kg minder as die VG30 wat in die Sani's kom. Hy bout baie maklik aan die Navara ratkas vas en die is 6 spoed met 1ste rat net so laag ssos die Patrol ratkas. Aangesien jy die hele storie 'n bietjie vorentoe moet skuif was dit die ideale geleentheid om 'n 2de transfer case in te bou wat weer 'n hele klomp ander voordele het.

Ek het baie gesukkle om 'n ECU in die hande te kry vir die VH. Dit is al wat jy kan gebruik. moet nie enige ander ECU gebruik nie. Die Nissan ECU is baie verder gevorder as selfs brands sso Motec, wat jou ten minste R28k gaan kos. Daar is ook baie tunes beskikbaar vir die enjin. ek glo nog dit is 'n baie lekker mod en dit pas lekker in die Patrollie.

Die LS2 mod is aansienlik makliker met adaptor plates en alles maklik beskikbaar. Die enjin is redelik vrylik beskikbaar en parte om die enjin te upgrade is baie maklik beskikbaar. Dit is 'n relatiewe duur enjn, ek dink nie jy gaan maklik onder R50k wegkom nie. Maar dit is nog steeds maklike goedkoop krag met potensiaal om baie krag te lewer as jy geld wil spandeer.

My opsie van keuse op die oomblik is om 'n Duramax met Allsion ratkas in te bou. Die enjin en ratkas is ook relatief duur. Pryse wissel van US$6000 tot en met $14000 vir 'n basies splinternuwe setup. Die Patrollie transfer case is al deur 'n paar ouens in Oz aan die Allison vasgebout met sukses. Om jou 'n idee te gee van performance. 'n Stock standard Duramax sleep 'n GU patrol teen 12 sekondes by die kwartmyl af. As jy beign toor met die enjin, wat basies exhaust en chip is dan doen jy gou gou 650hp en 1200Nm. As jy NOs en of met turbo etc speel, sonder om enjin oop te maak. Kan jy 800hp doen en oor die 2000Nm. So jykan verstaan dat dit nogal tempting is om hierdie opsie te oorweeg.
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Posts: 789
Joined: 18 Aug 2009 14:52
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria

Re: vh45de

Post by JG Shields »

Dis dalk die moeite werd om ook vas te stel wat die arabiere in Dubai (en omgewing) met die Patrols maak. Hulle vat splinternuwe Patrols, gooi die enjins uit en bou MAKRO kragbronne in waarmee hulle in die woestyn speel. Weet iemand dalk meer hiervan af?
Patrol fan!
Freakazoid
Senior Member
Senior Member
Posts: 66
Joined: 27 Aug 2009 22:58
Full Name: Pierre Becker
Nickname: Pierre
Home Town: Milnerton
Current 4x4: GQ
Home Language: Afrikaans

Re: vh45de

Post by Freakazoid »

Hulle gooi nie die enjins uit nie, hulle toor hulle met superchargers en turbos tot en met 1000hp. Maar dit kos geld. Daar is 'n mooi stroker kit vir die 4.8 wat blykbaar 'n hele paar perde bysit en dan kan jy hom turbo tot 800hp soos ek verstaan. Jy kan dit Google, daar is baie fotos en videos van hoe daai 4.8's jaag. daar is selfs 'n video van 'n Patrollie wat 'n Murcielago wegry.
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests