head coming off again
- tour de frans
- Patrolman
- Been thanked: 22 times
Re: head coming off again
Nee Peter jy was reg. Powerstroke is afwaarts.
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
-
- Senior Member
- Full Name: Steyn
- Nickname: Andre
- Home Town: Rustenburg
- Current 4x4: 99 Nissan Patrol Y61 4.2 Turbo intercooled Station wagon or Nissan patrol 4.2tdi pick up and now wifey's 2007 4.8 grx added to the family
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 11 times
Ai manne dat sulke brainkrag nou eendag moet vrot en oud word! Cedric your illustration and theory is amazing and makes alot of sense as I had alot of water loss at one stage especially after a looooong drive and standing overnight! Frans jou kennis en permanente lus en berwidwilligheid om kennis te deel en te help. Eintlik maar al julle manne! Dis in vandag se tyd baie skaars, my teorie oor patrol einaars bly maar staan. Om terug te kom na my wa, frans dink jy ek moet die nuwe piston krone kleiner sny? Op dink jy aangesien dit nou vir ñ feit die regte pistons gaan wees dat dit nie nodig ia nie? En ceramics?
-
- Senior Member
- Current 4x4: 99 Nissan Patrol Y61 4.2 Turbo intercooled Station wagon or Nissan patrol 4.2tdi pick up and now wifey's 2007 4.8 grx added to the family
Dink julle manne daai coke kom van daai kolle op die headgasket af wat swak geseel het? Weens die ou head boute en die 0 sleeve protrusion. As ek nou reg kan aflei kan ek net die pomp en injectors toets, herkalibrasie is nie nodig nie?
- Tinus lotz
- Moderator
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
Andre coke en kaptein skuim werk goed vir my.....
Daarmee kan ek nie nuttige input gee nie. Hoekom laat jy nie die pomp en injectors toets nie? As daar fout is laat dan aan hulle werk ???

Daarmee kan ek nie nuttige input gee nie. Hoekom laat jy nie die pomp en injectors toets nie? As daar fout is laat dan aan hulle werk ???

- tour de frans
- Patrolman
- Been thanked: 22 times
Dankie Andre. Dis n voorreg om te deel. Ek leer elkedag en wil ook nog leer.
Indien jy nuwe pistons inbou, kan jy die keystone tipe insit. Jy sal ok wees.
As die sleeves nie skoon hone nie en jy fit nuwe, doen die sleeve protutions reg.
Anders draad die blok, dis in elkgeval beter.
Ceramic kan jy doen, maar met jou engine setup is dit onodig. Dis duur en jou injector pomp
Is te kein om genoeg krag te maak dat ceramic n voordeel gaan wees. Jy kan dit doen vir gemoedrus.
Cedric het die regte setup in sy engine. Dalk het hy nog die part nrs.
Groete
Frans
Indien jy nuwe pistons inbou, kan jy die keystone tipe insit. Jy sal ok wees.
As die sleeves nie skoon hone nie en jy fit nuwe, doen die sleeve protutions reg.
Anders draad die blok, dis in elkgeval beter.
Ceramic kan jy doen, maar met jou engine setup is dit onodig. Dis duur en jou injector pomp
Is te kein om genoeg krag te maak dat ceramic n voordeel gaan wees. Jy kan dit doen vir gemoedrus.
Cedric het die regte setup in sy engine. Dalk het hy nog die part nrs.
Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
-
- Senior Member
More manne, Frans ek gaan die sleeves maar vervang dit werk tans goedkoper uit as om te piano wire, die engineers hier is bang om dit te doen. So soos dinge tans staan, blok is weer uit, so dis basies weer ñ kompleet herbou. Ek wag nou net om te hoor oor watse pistons ek kan kry dalke ñ kompleet stel mahle ken iemand die brand? Die ander wat ek van gehoor het is autopower, motrex en powertorque of AE's(R1200 per piston) . Die head gasket sal agente wees, watter dikte? Asook die exhaust manifold gaskets! Die head boute, kan ek hulle by alert of master kry of ook eerder agente? Diesel pomp en injectors gaan ek net laat toets en kyk of hulle binne spec is, het iemand dalk die volumes per injector?
-
- Senior Member
Right ek kort nou al die specs op die turbo engine, van toques op al die boute tot clearances en toleransies van bo tot onder voor tot agter, die cams al die bushes die hele spul. Die enginering oom wat my help se nou doen ons alles presies volgens die boek!!! Waar kan ek al die inligting kry?
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Dis nou wel die ouer model, maar die TD42 is dieselfde dink ek?
http://patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=42&t=3489
http://patrol4x4.co.za/viewtopic.php?f=42&t=3489
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Senior Member
Ek glo dit sal dieselfde wees, myne is ñ 99. Tensy daar snaakse specs is spesifiek agv die turbo mod?
-
- Senior Member
- Full Name: Danie Terblanche
- Nickname: Danie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2000 Nissan Patrol 4.2 diesel / DIY Turbo Conversion.
1982 Chevrolet K5 Blazer 6.2 V8-Diesel
485 Nm@1300Rpm NA - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Manne
Ek het 'n soortgelyke storie met my Blazer se een bank gekry. Cliff by Futronic (Bosch) in Pretoria Noord het my gehelp. Hy doen goeie werk, ken hom vir ongeveer 30 Jaar.
Ek het 'n soortgelyke storie met my Blazer se een bank gekry. Cliff by Futronic (Bosch) in Pretoria Noord het my gehelp. Hy doen goeie werk, ken hom vir ongeveer 30 Jaar.
Danie
Live while you’re alive!
Live while you’re alive!