GQ options
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3461
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
- Contact:
Re: GQ options
Peter Connan wrote:Thanks gentlemen.
Oom Mac, as daar nie Nissan op die tappet cover staan nie, en daar het nie ander soos hy in Patrols uit die fabriek gery nie, sit ek hom nie in my Patrol nie. Ek weet in sekere opsigte is dit seker kortsigtig, maar dit is die enigste manier wat vir my sin maak vir 'n toer-voertuig.
As dit 'n dorpsjapie-jaagduiwel-karretjie of 'n quarriegat-speelding was, was dit 'n ander saak.
The only issues with putting the 4.5 in that I am aware of at this stage are getting the ignition to work, and that I will have to add an electronic fuel pump?
Oompie krap sommer en trek u been Peter -- ek voel soos jy daarom het LOBO nog sy DATSUN enjin in [hoewel ek vir 6K m onder kom V8 Chev het...]
Re daai 4,5 .. die 4-keel SOLEX wat op Merc 2,8/ BMW 2,8 en Opel Commodore 2,8 gekom het is n fantastiese vergasser -- anders n 4-keel HOLLEY sal ook daai 4,5 GENOEG sous kan gee deur die hele 'rev range' .. Anders daai 38 Weber wat le en louf?? Sy venturies en jets is beskikbaar by LEEUBRUG -- EN oom Albert sal seker nog kan adviseer watter kombinsies daai 4,5 beste sal voer
Andersins -- Asb PRAAT as daar iets is wat oompie kan doen of mee help? [al is dit net om die spotlight vas te hou :-)
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Rudolph
- Senior Member
- Posts: 388
- Joined: 15 Feb 2010 18:03
- Full Name: Rudolph van Deventer
- Nickname: Rudolph
- Home Town: Port Alfred
- Current 4x4: Nissan Patrol Y61 3.0Di GL (TD42Ti)
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 36 times
Re: GQ options
Sorry to hear about this Peter, good luck in the decision making which route to take. If it was me I would firstly check the cost for replacing with new head, after that the 4.5 engine sounds like a good option. Would be interesting to know if the 4.2 inlet manifold will fit onto the 4.5 as a bolt on, this will help alot. Then any of the carbs oom Mac is referring fitment will be easier. Can you get the 4.5 with aircleaner. All the best, Rudolph.
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7590
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
Re: GQ options
Ek kan nie sien hoekom die 4.2 carb nie sal werk nie?????die grote van die boor is net 300cc groter miskien net n jet of so....Piet as ons kwaad word daar le 4 sidedraft 40 webers rond by my swaer ek dink dit kan ook werk as regtig wil moeilikheid maak!!!!
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
Re: GQ options
Martin, volgens die slimste mechanic wat ek ken moet ek ten minste die ringe en big-ends vervang as ek die head vervang. Hy sy die blok sal effens anders trek met die op-torque en dan sal hy begin rook. Ek het gesoek vir 'n diesel, maar al wat ek kon kry is enjins wat oorgedoen moet word, wat dit buite my budget plaas.
Ek glo egter die bestaande carb sal heel waarskynlik relatief goed werk aangesien die hoeveelheid brandstof wat hy gooi tot 'n groot mate afhang van die hoeveelheid lug wat hy trek, en die enjins eintlik baie eenders is. As dit nie werk nie, sit ek 'n Weber of iets op. Inspuiting is buite die kwessie aangesien die enjin wat ek gekry het nie 'n MAF het nie.
Dankie Stefan.
Tinus niks is vir my mooier as 'n ry sidedraughts op 'n sessilinder nie, maar eerstens dink ek 40s is te klein (maar dalk kan hulle tog werk aangesien die enjins nie eintlik rev nie) en tweedens weet ek nie of hulle so lekker gaan werk teen die steiltes nie?
Oompie, is reg so, maar ek hoop van harte Murphy is my vir eens goedgesind en die 4.2 se manifold bout net so op die 4.5 se head. Ek weet die exhaust manifold pas presies, so dalk is ek gelukkig. As dit nie werk nie, sal ek heel moontlik daai Weber opsit, maar dan gaan ek uitmis op Rust de Winter...
Rudolph, ek het 'n 4.5 gekry met omtrent 2/3 my enjin se kilos op (dus hopelik net mooi ingeloop). Ek dink dis Allen van Schoor se motor wat hy uitgehaal het om die V8 in te sit, maar ek is nie doodseker nie. Ek het reeds begin onderhandel, maar dit blyk my ek kan hom kry vir omtrent dieselfde as wat dit my gaan kos om my enjin reg te maak met 'n nuwe head.
Ek glo egter die bestaande carb sal heel waarskynlik relatief goed werk aangesien die hoeveelheid brandstof wat hy gooi tot 'n groot mate afhang van die hoeveelheid lug wat hy trek, en die enjins eintlik baie eenders is. As dit nie werk nie, sit ek 'n Weber of iets op. Inspuiting is buite die kwessie aangesien die enjin wat ek gekry het nie 'n MAF het nie.
Dankie Stefan.
Tinus niks is vir my mooier as 'n ry sidedraughts op 'n sessilinder nie, maar eerstens dink ek 40s is te klein (maar dalk kan hulle tog werk aangesien die enjins nie eintlik rev nie) en tweedens weet ek nie of hulle so lekker gaan werk teen die steiltes nie?
Oompie, is reg so, maar ek hoop van harte Murphy is my vir eens goedgesind en die 4.2 se manifold bout net so op die 4.5 se head. Ek weet die exhaust manifold pas presies, so dalk is ek gelukkig. As dit nie werk nie, sal ek heel moontlik daai Weber opsit, maar dan gaan ek uitmis op Rust de Winter...
Rudolph, ek het 'n 4.5 gekry met omtrent 2/3 my enjin se kilos op (dus hopelik net mooi ingeloop). Ek dink dis Allen van Schoor se motor wat hy uitgehaal het om die V8 in te sit, maar ek is nie doodseker nie. Ek het reeds begin onderhandel, maar dit blyk my ek kan hom kry vir omtrent dieselfde as wat dit my gaan kos om my enjin reg te maak met 'n nuwe head.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Junior Member
- Posts: 17
- Joined: 04 Apr 2013 16:45
- Full Name: Christo lemmer
- Nickname: Christo
- Home Town: Menlyn Pretoria
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5 gl
- Home Language: Afrikaans
- Location: Menlyn Pretoria
- Has thanked: 10 times
Re: GQ options
Hi Peter ek is nie seker op watter sisteem die 4.5 se ignition werk nie maar as dit elektronies van die crank opgetel word kan Spitronics vir jou n module bymekaar sit waar jy jou oorspronklike sensors kan gebruik. Ek het al hulle produkte gebruik met n lexus ombouing in n jeep lerado wat ek gedoen het. As die 4.5 n distriburor tipe ignision het sal ek dalk kan help as ek die ding gesien het. Die GQ se carb kan werk jy moet die voertuig net laat dyno sodat jy kan seker maak die enjin loop nie te lean nie. Ek het op my Patrol die main jet verander met n 7% kleiner jet en die co is nog binne spec.
Ek hoop jy kom reg met die enjin en sterkte met die transplant.
Groete Christo
Ek hoop jy kom reg met die enjin en sterkte met die transplant.
Groete Christo
- Jules
- Patrolman 1000+
- Posts: 1641
- Joined: 08 Apr 2009 09:13
- Full Name: Julius
- Nickname: Jules
- Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
- Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol - Home Language: AFR
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 76 times
Re: GQ options
Peter ek hou hierdie transplant met valk ogies dop, as dit lekka werk weet ek wat ek gaan doen as my lorrie se enjin ook besluit om ander weivelde te soek.
Sterkte
Shalom
Sterkte
Shalom
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1125 times
- Been thanked: 1038 times
Re: GQ options
Christo, die 4.5 het 'n dizzy, maar anders as die 4.2 is die coil binne-in die dizzy. Die enigste deel wat my nou bietjie pla, is dat die 4.5 se dizzy nie 'n vacuum advance op het nie.
Ek wil baie graag wegbly van enige rekenaars af. Ek het al twee ander karre gehad met "aftermarket" rekenaars op, en hulle het my al altwee meermalig langs die pad laat staan. As ek dan wel 'n rekenaar moet insit, sal ek heel moontlik brandstof-inspuiting ook insit...
Ek wil baie graag wegbly van enige rekenaars af. Ek het al twee ander karre gehad met "aftermarket" rekenaars op, en hulle het my al altwee meermalig langs die pad laat staan. As ek dan wel 'n rekenaar moet insit, sal ek heel moontlik brandstof-inspuiting ook insit...
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Full Member
- Posts: 31
- Joined: 17 Jul 2012 08:28
- Full Name: Dave Wright
- Nickname: Silverfox
- Home Town: Benoni
- Current 4x4: 2005 Patrol 6.0l LQ9 V8
2011 Disco 4 V8 HSE - Home Language: English
Re: GQ options
I was looking for a motor back in 2008. The guys doing the Lexus conversions do have the Gq engines and the 4500.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 5 guests