Y60 info and maintened correctly??
- offroadbiker
- Moderator
- Posts: 2859
- Joined: 25 Jul 2012 08:36
- Full Name: Dirk de Clerk
- Nickname: ORB
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
- Home Language: Afrikaans/English
- Location: Krugersdorp
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 270 times
Y60 info and maintened correctly??
Detail van eienaar gekry - lyk dit reg?
Die sgl 4.2l het n 260 diff (4.1 ratio) agter.
Voor het hy n 230 diff (4.1).
Sand of so ry dan blaas ek bande af tot 0.8 bar. dis fine. Jy kan agter af gaan na 0.7 maar dis max.
Bande as gelaai so 2.2 bar koud agter en 2.1 bar voor. Dan as jy ry klim dit so .2 bar.
Torque die wiel moere tot 135 tot 140.nm
Die gearbox olie en transfer olie is nuut so 2000km terug dis BOT 130 (75/90) Full synthetic.
Diff voor en agter. 80w/90 jy kan ook 85/90 gebruik hang af as jy in warm temp gaan ry.
Clutch is deur nissan gedoen en so 4000 km terug.-normaal met kilo's?
Die sgl 4.2l het n 260 diff (4.1 ratio) agter.
Voor het hy n 230 diff (4.1).
Sand of so ry dan blaas ek bande af tot 0.8 bar. dis fine. Jy kan agter af gaan na 0.7 maar dis max.
Bande as gelaai so 2.2 bar koud agter en 2.1 bar voor. Dan as jy ry klim dit so .2 bar.
Torque die wiel moere tot 135 tot 140.nm
Die gearbox olie en transfer olie is nuut so 2000km terug dis BOT 130 (75/90) Full synthetic.
Diff voor en agter. 80w/90 jy kan ook 85/90 gebruik hang af as jy in warm temp gaan ry.
Clutch is deur nissan gedoen en so 4000 km terug.-normaal met kilo's?
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Dirk, sover ek weet het net die bakkies 'n 260 diff agter gehad, die stasiewaens het 233's voor en agter (op die nuwer Y61 modelle het sekere karre wel ook H260's agter, al die 4.8's en van die ander modelle ook).
Ek is nie seker van die diff ratios nie, daar was 2, nl. 4.11 en 3.9. Volgens die manual was 4.111 standaard in alle markte behalwe sekere Australiese modelle.
Banddrukke klink OK vir 'n lee kar, maar: 1) Op sand kan sekere bande laer afgeblaas word as ander, afhangende van die konstruksie en hoe hard jy ry. 2) Jy sal beter brandstofverbruik kry teen hoer drukke, maar ten koste van bandlewe en rygerief.
Wheel nut torque volgens die handleiding is 118-147Nm.
Bot 130M is heel moontlik die beste olie vir die Patrol se ratkasen oordraratkas. Difolie is ook reg tot 40 grade ambient temperatuur.
Die koppelaar het bietjie vroeg gegroet, maar tog binne perke. Meeste ouens kry so 250k km of meer. Een ou op die forum het al oor die 600k km op sy oorspronklikke koppelaar. Koppelaar lewensduur is baie afhanklik van bestuurstyl.
Ek dink hierdie is goeie tekens. Veral die feit dat hy Bot130M gebruik het, dit is 'n relatiewe duur olie en beteken hopelik dat hy nie op onderhoud geskimp het nie.
Ek is nie seker van die diff ratios nie, daar was 2, nl. 4.11 en 3.9. Volgens die manual was 4.111 standaard in alle markte behalwe sekere Australiese modelle.
Banddrukke klink OK vir 'n lee kar, maar: 1) Op sand kan sekere bande laer afgeblaas word as ander, afhangende van die konstruksie en hoe hard jy ry. 2) Jy sal beter brandstofverbruik kry teen hoer drukke, maar ten koste van bandlewe en rygerief.
Wheel nut torque volgens die handleiding is 118-147Nm.
Bot 130M is heel moontlik die beste olie vir die Patrol se ratkasen oordraratkas. Difolie is ook reg tot 40 grade ambient temperatuur.
Die koppelaar het bietjie vroeg gegroet, maar tog binne perke. Meeste ouens kry so 250k km of meer. Een ou op die forum het al oor die 600k km op sy oorspronklikke koppelaar. Koppelaar lewensduur is baie afhanklik van bestuurstyl.
Ek dink hierdie is goeie tekens. Veral die feit dat hy Bot130M gebruik het, dit is 'n relatiewe duur olie en beteken hopelik dat hy nie op onderhoud geskimp het nie.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Die handrat 4.8's het die groot H260 maar die auto's is almal H233's.Peter Connan wrote:... al die 4.8's en van die ander modelle ook....
Dis maklik om seker maak - tel net die hoeveelheid boute wat die banjo vashou H260=12 en H233=11
Hier is meer specs vir die Y60.
Hier is 'n link vir die Service Manual download

2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
- offroadbiker
- Moderator
- Posts: 2859
- Joined: 25 Jul 2012 08:36
- Full Name: Dirk de Clerk
- Nickname: ORB
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
- Home Language: Afrikaans/English
- Location: Krugersdorp
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 270 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Tx, second time that I am purchasing a "vehicle" without seeing it and its a bit nerve recking
First time was a motorbike in Durban, also flew down paid the guy and rode it back to Krugersdorp, luckyilly not a single problem and nothing till I sold it, so holding thums that this deal will go as smoothly
Tx downloaded

First time was a motorbike in Durban, also flew down paid the guy and rode it back to Krugersdorp, luckyilly not a single problem and nothing till I sold it, so holding thums that this deal will go as smoothly

Tx downloaded
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Pleasure - let me know if you need any help when in the Cape 

2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
- offroadbiker
- Moderator
- Posts: 2859
- Joined: 25 Jul 2012 08:36
- Full Name: Dirk de Clerk
- Nickname: ORB
- Home Town: Krugersdorp
- Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
- Home Language: Afrikaans/English
- Location: Krugersdorp
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 270 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Tx David
Things progressed a bit quicker, flying down tomorrow morning to pick up Patrol, paid deposit so lets hope all goes well, someone else wanted Patrol and just could not let it slip by waiting any longer.
Things progressed a bit quicker, flying down tomorrow morning to pick up Patrol, paid deposit so lets hope all goes well, someone else wanted Patrol and just could not let it slip by waiting any longer.
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
- Jules
- Patrolman 1000+
- Posts: 1641
- Joined: 08 Apr 2009 09:13
- Full Name: Julius
- Nickname: Jules
- Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
- Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol - Home Language: AFR
- Has thanked: 94 times
- Been thanked: 76 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Enjoy the trip, jy moet sommer dat David saam gaan wanneer jy die lorrie optel. Ek weet jy gaan die Patrollie geniet , jy behoort met daardie groot tekkies so tussen 5.5 - 6km/l te kry teen so 110km/h, maar dalk kry jy dit teen 120km/h aangesien die lorrie nie gelaai is nie.
My lorrie werk ek op so 130 -150km per kwart tenk teen 110 -120km/h en ry gewoonlik tussen 550 -600km per tenk.
Shalom
My lorrie werk ek op so 130 -150km per kwart tenk teen 110 -120km/h en ry gewoonlik tussen 550 -600km per tenk.
Shalom
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
Re: Y60 info and maintened correctly??
Enige tyd -Bel my as jy wil hê ek moet saam kom.
Ek PM vir jou my sel nr

2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
Who is online
Users browsing this forum: AdrianPowrie and 1 guest