Die avonture van Gerrie en Lobo
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Hi Gerrie, ek het 'n head as jy een nodig het - ek vlieg Saterdag Kaap toe want my seun trek terug Kempton toe en ek gaan saam met hom terug ry.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Gerrie
- Senior Member
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Dankie Oom Kobus. Ek sal vanoggend hoor wat hulle my gaan vra vir die head, maar as dit te ver bo my vuurmaakplek is, sal ek op oom se knoppie druk. Sal oom die head kan afvlieg of sal ons 'n ander plan moet maak?
- Herrie
- Patrolman 1000+
Ek sal hom seker kan af vlieg - ek weet net nie of die brandsof inspuiting op hom sal pas nie.
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Gerrie
- Senior Member
Ech, dis natuurlik weer die ander ding... hoeveel werk meot gedoen word om hom FI te maak? (Onthou, ekw eet eintlik omtrent bokkerol van heirdie goed - hoor net die woorde - dit was die naweek die eerste keer in my lewe dat ek gesien het hoe lyk 'n head en 'n gasket en die pistons en alles...)Herrie wrote:Ek sal hom seker kan af vlieg - ek weet net nie of die brandsof inspuiting op hom sal pas nie.
- Herrie
- Patrolman 1000+
Ek is nie seker nie maar ek dink daar is ekstra holtes nodig vir die injectors.
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Jy sal vir BEN HUR moet vra wat behels dit .. beterder opsie sal amper wees om 'n GTX Skyline enjin te kry wat klaar ge F I is en dan die sump en so paar anner goedjies oor te dra..
Daai enjn in Alexanderbaai het reeds F I op .. ???
Daai enjn in Alexanderbaai het reeds F I op .. ???
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Oom Mac anders moet ons daai Weber wat Oom vir my gegee het en die manifold (as Oom hom nog het) ook, dan sit hy weer vergasser op?
Gerrie, as daar enigiets is wat moet kaap toe maar wat Kobus nie in sy baadjiesak kan inprop nie, laat maar weet?
Gerrie, as daar enigiets is wat moet kaap toe maar wat Kobus nie in sy baadjiesak kan inprop nie, laat maar weet?
Last edited by Peter Connan on 20 Feb 2012 11:58, edited 1 time in total.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Gerrie
- Senior Member
Thanks Peter
So terloops, ek het Vryadgoggend daardie pakkie wat jy gestuur het gaan optel... Net jammer ek gaan nou die head gasket baie vinniger nodig he as wat ek gehoop het.
Sal sommer die starter en al die ander goed ook vervang terwyl ek nou mos besig is!
Dankie Oom Mac vir die sparewheel carrier... Die as waarom hy meot draai, is dit 'n spesifieke een, of kan ek sommer enigeen wat inpas daar indruk?
Ek moet erken, ek het Saterdagmiddag 'n bietjie trane in my oë gehad oor die hele gedoente... Maar dit was 'n stofwolk wat onverklaarbaar opgekom het... ahem!
So terloops, ek het Vryadgoggend daardie pakkie wat jy gestuur het gaan optel... Net jammer ek gaan nou die head gasket baie vinniger nodig he as wat ek gehoop het.
Sal sommer die starter en al die ander goed ook vervang terwyl ek nou mos besig is!
Dankie Oom Mac vir die sparewheel carrier... Die as waarom hy meot draai, is dit 'n spesifieke een, of kan ek sommer enigeen wat inpas daar indruk?
Ek moet erken, ek het Saterdagmiddag 'n bietjie trane in my oë gehad oor die hele gedoente... Maar dit was 'n stofwolk wat onverklaarbaar opgekom het... ahem!
- Gerrie
- Senior Member
Oh, en ek het vergeet om te noem...
Die crank pulley wat vir my op Douglas reggemaak is, het ook toe ons hom afhaal gewys dat hy heeltemal gekraak het (die een deel wat op die olieseel hardloop, het sommer heeltemal uitgebreek, so ek moet 'n nuwe een kry ook. Het Saterdag in my haas een gekoop by 'n Scrapyard vir 'n Nissan NA20 enjin (enige idee watter enjin dit is?) wat die regte grootte is vir die crank waarop hy moet pas, maar hy kort die pulley vir die powersteering, so ek meot nog iewers tyd kry om hom op 'n manier te fix sodat hy ook kan werk op Lobo - of ek meot iewers vir 'n ander een begin soek....
Die crank pulley wat vir my op Douglas reggemaak is, het ook toe ons hom afhaal gewys dat hy heeltemal gekraak het (die een deel wat op die olieseel hardloop, het sommer heeltemal uitgebreek, so ek moet 'n nuwe een kry ook. Het Saterdag in my haas een gekoop by 'n Scrapyard vir 'n Nissan NA20 enjin (enige idee watter enjin dit is?) wat die regte grootte is vir die crank waarop hy moet pas, maar hy kort die pulley vir die powersteering, so ek meot nog iewers tyd kry om hom op 'n manier te fix sodat hy ook kan werk op Lobo - of ek meot iewers vir 'n ander een begin soek....
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Haijj aa Gerrie [jy munni alleenag voel'ie -- ek ook sad oor Lobo se dinge .. mens het dit nie verwag nie
Daai spaarwielcarrier draai op die as van 'n Venter sleepwaendjie [die laaste stuk, waar die bearing oppas en dan die "stub"]
Ek het gedink dta was nog vas aan die bumper self ??? - maar die dat Chris hom skeef aangeweld het oorsproinkliik kon hy ook al afgekom het ?? [
OLDSTIMERS?? kanni ondou nie.
Maak net diekeer seker Lobo staan waterpas voor jy die as-bussie aanweld
Daai spaarwielcarrier draai op die as van 'n Venter sleepwaendjie [die laaste stuk, waar die bearing oppas en dan die "stub"]
Ek het gedink dta was nog vas aan die bumper self ??? - maar die dat Chris hom skeef aangeweld het oorsproinkliik kon hy ook al afgekom het ?? [

Maak net diekeer seker Lobo staan waterpas voor jy die as-bussie aanweld
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!