AAN STEFAN: - 'n P M wat ek al die 9e vir jou probeer stuur het - iewers het iemand te tegnies geraak vir my - ek is gewoond as ek "reply" - dan weet die tool vanself waarheen hy my antwoord moet stuur - hier sien ek vandag my antwoord aan jou le nog steeds in die "outbox" - goinhg nowhere ever [newwrmaaind 'slowly'] - nou plek ek maar die antwoord hisso in - hoop diekeer kom hy by jou uit ?
Groetnes
Oompie.
\
Kla ek??? ja - ek moun - oorik dom is en sukkel met vreemde goeters
Hallo Stefan - mensssss maar dis swaar om tegnies dom te wees - ek sit in Lagos al van 5 Julie af - en ek kan netnie ingelog kom nie - en netnou 'search" ek vir die Patrol site ... en ek kry hom - en {warri wragtag] onthou ik die paaswoord ook - EN HIER IS EK WEER - [outoppi gebruik 2 laptoppe - een in SA en een hier - die dwanies neek en pla my te veel met die laptop by die lughawens...
ASkies ik nou eers met jou opvang - Ja, ek sal bly wees as ons kan omruil - RoooiRam staan in Pretoria en jy is in die Kaap - gaan ons die goet uithaal en heen en weer pos - of het jy ander gedagte?
My gewone i-myl is oom(dot)mac at g mail (dot) com... daar is ek darem meer gereeld.
Hoor graag van jou.
(ons gaan op 'n uitreik 30 Augustus tot onder in Richtersveld / Namkwaland ... kry my in Springbok dan swop ons daar ?