ATLANTIS SAT 20 JUNE???
- Stefan
- Moderator
- Full Name: Stefan de Villiers
- Nickname: Stefan
- Home Town: Bothasig, Cape Town
- Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 50 times
Re: ATLANTIS SAT 20 JUNE???
Dink jy daar gaan genoeg tyd wees tussen 12h00 by die stasie aankom, die Patrol optel/inspekteer, deurry duine toe en weer terug na die Rugbyclub voor 15h00?
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Haijjj Manne
Askies - nee wat - sorri - soos Jakoo's sê: "Dit ganni werk nie" - want oompie het in sy maaaami in versjeet vanni rugby.
As van die manne in die 'aftermatch' bikki wil kuier [om ons oorwinning te vier OF ... nee wag, ek noem dit liewer nie]
SMS my na 084 084 8755 - met 'n nommer - dan bel k trug as ons inni Kaap is
Die handelaar het ook skielik klomp verskonings [oor hulle admministratiewe onbeholpenheid] en dalk kry 'k niee ens die wiele Saterdag nie .. dan sal ons LIFT nodig hê ... op wie se knoppie druk mens? of moet ek liewer die Toyota manne vra
]
So - ons kan bietjie skouerskuur en mekaar leer ken [veral vir Kobus - hy i sdarem mos tog 'n modder a tor oppi site
Groetnis ouens - jammer vir die "op loopsit" en "op-'n-hoop-jaag" - as julle Pta dorp toe kom dan is dit weer julle beurt.
Askies - nee wat - sorri - soos Jakoo's sê: "Dit ganni werk nie" - want oompie het in sy maaaami in versjeet vanni rugby.
As van die manne in die 'aftermatch' bikki wil kuier [om ons oorwinning te vier OF ... nee wag, ek noem dit liewer nie]
SMS my na 084 084 8755 - met 'n nommer - dan bel k trug as ons inni Kaap is
Die handelaar het ook skielik klomp verskonings [oor hulle admministratiewe onbeholpenheid] en dalk kry 'k niee ens die wiele Saterdag nie .. dan sal ons LIFT nodig hê ... op wie se knoppie druk mens? of moet ek liewer die Toyota manne vra

So - ons kan bietjie skouerskuur en mekaar leer ken [veral vir Kobus - hy i sdarem mos tog 'n modder a tor oppi site

Groetnis ouens - jammer vir die "op loopsit" en "op-'n-hoop-jaag" - as julle Pta dorp toe kom dan is dit weer julle beurt.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Ek moes gister terug vlieg Kempton toe want Mac kry hopelik vandag sy Patrol! AGV die onbeholpenheid van die klerke by die handelaar en die bank, het hulle die papierwerk opgeneuk. Die eerste boodskap van die gemors het ons Vrydag oppad stasie toe gekry! Saterdag oggend net nadat ons deur Worcester is, het die verkoopsman vir Mac gesê dat hy die Patrol aan iemand ander verkoop het want volgens die bank is die koop gekanselleer. Na 'n oproep na Mac se prokureer is die Patrol nou weer vir hom beskikbaar vandag - sal later by hom hoor hoe dit gaan.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
-
- Newbie
- Full Name: Jared Chaser
- Nickname: Dick
- Home Town: cape town
- Current 4x4: Ford F250,colt,hardbody,cruiser,chev k30
- Home Language: pig
Paul i met you a while back at the dunes .You have the V8 safari.You were doing everything in 2x4 and kapping donuts. I like your vehicle.
- Paul
- Full Member
- Full Name: Paul Wiehahn
- Nickname: Intrepid
- Home Town: Malmesbury
- Current 4x4: Nissan Patrol S/W 86 model/Jeep Cherokee Country
- Home Language: Eng/Afr
Yes,had a little uitstappie there on Saturday and took a couple of pleasant folks from Wellington/Paarl around to the places where things happen.Sickness wrote:Paul i met you a while back at the dunes .You have the V8 safari.You were doing everything in 2x4 and kapping donuts. I like your vehicle.
DO IT WITH YA WHEELS ON DA GROUND