
Difflock stadig om in te skop.
- duckitt
- Senior Member
- Posts: 145
- Joined: 24 Jul 2009 10:44
- Full Name: Charles
- Nickname: Charles
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: 4.8 GQ Patrol 4x4 & 1996 (4.8) SGL GU was n 4.2 Petrol
- Home Language: Afrikaans
Re: Difflock stadig om in te skop.

- Rudolph
- Senior Member
- Posts: 388
- Joined: 15 Feb 2010 18:03
- Full Name: Rudolph van Deventer
- Nickname: Rudolph
- Home Town: Port Alfred
- Current 4x4: Nissan Patrol Y61 3.0Di GL (TD42Ti)
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 107 times
- Been thanked: 36 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
My difflock storie gaan as volg. Eers het ek 'n probleem gehad met die Solenoid voor in die enjin bay hy wou niks weet van die vacuum ruil vir in of uit skop, so hy was kapoet gewees. Ek het hom toe vervang met 'n solenoid valve ek by PECS gekoop het in Alberton R600 later en die outjie het wee leke gewerk. En toe wil die actuator nie werk nie. Die liggie op die dash bly aan maar die difflock is nie gelock nie, vat toe die patrol na Rex Diff en Gearbox in Boksburg, hulle diff afdeling is in JetPark, hulle haal die actuator agter af en vind dat die ding ook toe nou kapoet is, lyk of klippe die knaap voos geslaan het en sy binne goed is daarmee heen. Rex het gelukkig direkte lyn na Nissan SA en hulle voer vir my 'n nuwe actuator in van Japan af R6530 later (labour en olie ingesluit) en my difflock werk soos 'n droom weer.
Vir solenoid probleme ga kry ene by PECS, baie goedkoper as nissan product en doen presies dieselfde. Kan part nommer vir gee indien nodig, laat weet maar.
Vir die actuator ga na Rex hulle is baie behulp saam.
Hoop die ligting help.
Vir solenoid probleme ga kry ene by PECS, baie goedkoper as nissan product en doen presies dieselfde. Kan part nommer vir gee indien nodig, laat weet maar.
Vir die actuator ga na Rex hulle is baie behulp saam.
Hoop die ligting help.
- Gerrit Loubser
- Moderator
- Posts: 851
- Joined: 07 Apr 2009 04:30
- Full Name: Gerrit Loubser
- Nickname: Gerrit Loubser
- Home Town: Richards Bay
- Current 4x4: None
- Home Language: Afrikaans
- Location: Richards Bay
- Been thanked: 11 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
Gerrit Loubser
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
- Theuhan
- Senior Member
- Posts: 315
- Joined: 20 Jul 2009 11:09
- Full Name: Theuhan
- Nickname: theuhan
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari
1992 gq Patrol SWB - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 3 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
Ek het my Difflock uit eindelik nou reg.
Ek het die self uitgewerk, so ek mag dalk verkeerd wees.
Soos ek sien het my diff lock n vacuum lyn wat hom in skop en een wat hom uitskop.
Ek het toe twee, twee rigting valves in gesit, een vir elke lyn, met die vacuum van die enjin op die konstante punt en die valve wat dan skuif tussen die vacuum lyn na agter en n oop punt.
Die probleem was dat wanneer die valve skuif na oop,seel hy die vacuum lyn na agter, wat beteken dat die lyn sy vacuum behou en nie wil toelaat dat die locker verskuif na die lyn wat nou verbind is aan die vacuum nie.
Dinsdag tref dit my, sit die vacuum lyn na agter op die konstante punt. sit dan die vacuum van die enjin op een van die bene wat wissel.
Nou wanneer die die valve skuif, skuif hy van die vacuum van die enjin, na die oop been, wat die lyn na agter toe laat om sy vacuum te verloor en die ander lyn wat nou verbind is aan die vacuum kan die locker skuif.
Ek het dit nou net probeer en hy skuif oop of toe binne een wiel draai.
Ek hoop julle verstaan wat ek probeer se, dit sou makliker gewees het as ek n skets kon maak.
Ek het die self uitgewerk, so ek mag dalk verkeerd wees.
Soos ek sien het my diff lock n vacuum lyn wat hom in skop en een wat hom uitskop.
Ek het toe twee, twee rigting valves in gesit, een vir elke lyn, met die vacuum van die enjin op die konstante punt en die valve wat dan skuif tussen die vacuum lyn na agter en n oop punt.
Die probleem was dat wanneer die valve skuif na oop,seel hy die vacuum lyn na agter, wat beteken dat die lyn sy vacuum behou en nie wil toelaat dat die locker verskuif na die lyn wat nou verbind is aan die vacuum nie.
Dinsdag tref dit my, sit die vacuum lyn na agter op die konstante punt. sit dan die vacuum van die enjin op een van die bene wat wissel.
Nou wanneer die die valve skuif, skuif hy van die vacuum van die enjin, na die oop been, wat die lyn na agter toe laat om sy vacuum te verloor en die ander lyn wat nou verbind is aan die vacuum kan die locker skuif.
Ek het dit nou net probeer en hy skuif oop of toe binne een wiel draai.
Ek hoop julle verstaan wat ek probeer se, dit sou makliker gewees het as ek n skets kon maak.
82 Safari SOA
92 Patrol SWB
92 Patrol SWB
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
Mooi so Theuhan!!!!



Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- G-MAN
- Patrolman 1000+
- Posts: 1097
- Joined: 02 May 2009 19:50
- Full Name: A.G.HOLMES
- Nickname: G-MAN
- Home Town: Cape Town, Noordhoek
- Current 4x4: PATROL 4.8 GRX 2008, PATROL 4.8 GRX 2007, PATROL 4.8 GRX 2006, Defender 90 2.8i...
- Home Language: Engels
- Location: Cape Town, Noordhoek.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
Prentjies is my toebie, maar hy werk dit's al wat saak maak! 

Sucks Gas and Hauls Ass!
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: Difflock stadig om in te skop.
Hi Theuhan, myne werk - ek moet net seker maak dat iemand nie weer die pypie aftrek nie!
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
-
- Senior Member
- Posts: 51
- Joined: 22 May 2011 21:51
- Full Name: Marais Ellis
- Nickname: Dikseun
- Home Town: Port Elizabeth
- Current 4x4: 1999 Nissan Patrol 4500 GRX
- Home Language: Afrikaans
Re: Difflock stadig om in te skop.
Kagiso II wrote:I cannot comment or improve on anything on these postings - But I can vote this the MOST VALUABLE thread and MOST VALUABLE ANSWERS ... Thanx manne, Thanx Freak'z [You get the trophy]
Hoor hoor en drie hoera's vir die manne what counts!
-
- Full Member
- Posts: 29
- Joined: 09 Apr 2011 12:26
- Full Name: Christo van der walt
- Nickname: Christo
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
Re: Difflock stadig om in te skop.
Ek wonder of een van julle ouens my kan help? Ek het so 6 weke terug n 4.8GRX 2006 model gekoop by n agentskap. Ek was nog nie behoorlik off road nie, maar probeer alles maar toets en kyk of dit in werkende toestand is. Dit wil vir my voorkom asof die "diff lock" nie werk nie? Ek verstaan dat jy eers n bietjie moet ry voordat hy behoorlik inskop? So basies sodra jy hom aansit flikker die liggie...todat hy inskop waar hy dan konstant moet aanbly? Verstaan ek dit reg? Met myne bly hy flikker en die ABS liggie flikker ook dan...maar hy bly flikker en word nie konstant nie, is dit normaal? Hy doen dit as jy in 2x4 en 4x4 is. Wat mis ek of moet ek hom terug na die agentskap vat?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest