My 4500 GRX...

Showcase your baby
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3328
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2 GQ (TB42)
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 237 times
Been thanked: 203 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by SJC »

JoshJ wrote:Hoor by Takla of Escape gear vir matte
Sien op Escape Gear se website, hulle het vir 2004 en op. Sal daar 'n verskil wees tussen 'n 2000 en 'n 2004 patrol se vloer oppervlakte? :think:
http://www.escapegear.co.za/products/floor-mats
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7590
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 802 times
Been thanked: 562 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by Tinus lotz »

Nee kannie so dink nie
User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 985
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 2004 GL TD42
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 96 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by JoshJ »

Fanus. Die mense se produkte is baie " taylor made" soos die engels man se. So as hulle n die pre 2004 en post 2004 apart adverteer dan sal daar n verskil wees. Bv. Mens sou dink dat n prado VX 150 en n prado TX 150 se boot liner die selle moet wees. Verkeerd. Die een het n extra 12v prop in. En daar was nog n verskil. Klein goedjies wat verskil. Wat ek wil se is. Dat vir die meeste sal die ouer een in jou kar werk. Ma daar sal hier en daar n plekkie wees wat jy of self gaan moet sny of toe maak. Dis beter en kry net die regte een vir jou kar. Dan pas hy mooi.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3328
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2 GQ (TB42)
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 237 times
Been thanked: 203 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by SJC »

Hierdie exhaust staan (vir my) te ver uit. Sal moet kyk of mens dit nie korter kan maak nie...
Attachments
IMG_2819.JPG
IMG_2819.JPG (336.29 KiB) Viewed 1429 times
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3328
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: 1996 Patrol 4.2 GQ (TB42)
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 237 times
Been thanked: 203 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by SJC »

Hierdie modder walletjie (so 2km vanaf my huis), gaan uit ry die ander oggend na dit die vorige aand lekker gereen het.
IMG_2815.JPG
IMG_2815.JPG (515.67 KiB) Viewed 1427 times
Die 4.5 het eerste keer hom uit gery. Die agterend het begin gly na regs maar ek het in die selfde rigting gedraai en ons daar op.. (fotos is nie op die selfde dag geneem nie).
Met die bakkie was dit egter nie so maklik nie. Dit het my 6 probeer slae gevat voor ek daar kon op ry. Moes verskillende lyne en spoed probeer..
Elke keer as die agterste wiele die walletjie slaan dan (neem ek maar aan) hop die wielle so effens en verloor dan traksie.
Dit is sulke snotterige klei modder wat ons hier by ons kry. Ek het nie nodig gehad om die 4.5 se difflock te gebruik nie.
IMG_2820.JPG
IMG_2820.JPG (348.97 KiB) Viewed 1427 times
Die 4.5 het 265/60r16 general grabber aw op, die bakkie het 255/85r16 st maxx's op... Dink net tot wat gaan die 4.5 in staat wees met ordentlikke mud terrains. :salute:
Dan moet ek net by voeg dat albei voertuie se bande hard gepomp is vir teer verbruik - nie lus om bande af te blaas om gou 'n detour huis toe te vat nie.. :biggrin:
IMG_2816.JPG
IMG_2816.JPG (319.37 KiB) Viewed 1427 times
Ek het vroer van middag (terwyl dit reen) die walletjie probeer uit ry, maar het te veel gegly en maar gelos.
1996 Nissan Patrol 4.2 SGL
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6138
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1125 times
Been thanked: 1038 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by Peter Connan »

Fanus, gooi vyf sakke sement agter op die bakkie en ek wed jou hy ry ook eerste keer daar op.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2506
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 192 times
Been thanked: 430 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by Michael »

Fanus, dit is hoekom so baie van ons met 33" MT tyres ry....... maak n massive verskil
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Wilkie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1402
Joined: 24 Feb 2014 15:33
Full Name: Errol Wilken
Nickname: Wilkie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 69 times
Been thanked: 92 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by Wilkie »

Fanus....... Plat anna teen Red Devil :think:
behalwe die bande is daar baie ander faktore wat Red Devil bevoordeel. ek dink een groot factor is die gewigs verdeling,as jy corner weights doen sal jy sien
dat Plat Anna 80/20 is en Red Devil 55/45 is en dis hoekom almal voorstel dat jy moet gewig agter opgooi.

Die ander factor is LS diff teen oor normale diff daai LS op sulke glyerige oppervlakte gaan saam met die slope wil gly want die voertuig wil bly understeer en omdat jy die voertuig
wil bly korrek hoe meer stoot die LS die voertuig reguit. maar as jy harde werk (4x4) doen dan werk die LS lekker

Dis maar my :mytwocents: :mytwocents:
User avatar
ricster
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 5853
Joined: 13 Jan 2010 11:16
Full Name: Cedric Warner
Nickname: Cedric
Home Town: Alberton Gauteng
Current 4x4: '99 Nissan Patrol 4.2 Turbo Diesel
Home Language: English
Location: LA..... No not Los Angles ..... Lower Alberton, Gauteng
Has thanked: 591 times
Been thanked: 473 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by ricster »

I agree 100%..... bakkie has no weight compared to the wagon.
Regards
Cedric
Nissan Patrol GL 4.2 Diesel Turbo (Iron Maiden)
Nissan SANI 3.0 V6 4x4 (SOLD)
Isuzu KB 280 DT 2x4 ('ol Smokey) - SOLD
Suzuki TL 1000R "V twin" (Growler) - SOLD
User avatar
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2999
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 55 times
Been thanked: 94 times

Re: 4500GRX: Nou het ek twee Patrols...

Post by Herrie »

Daardie 4.5 Patrol se bande is bietjie klein!
Standaard is 265x75R16 en die 285x75r16 is 'n baie goeie groote! :thumbup:
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests