Hierdie modder walletjie (so 2km vanaf my huis), gaan uit ry die ander oggend na dit die vorige aand lekker gereen het.

- IMG_2815.JPG (515.67 KiB) Viewed 1427 times
Die 4.5 het eerste keer hom uit gery. Die agterend het begin gly na regs maar ek het in die selfde rigting gedraai en ons daar op.. (fotos is nie op die selfde dag geneem nie).
Met die bakkie was dit egter nie so maklik nie. Dit het my 6 probeer slae gevat voor ek daar kon op ry. Moes verskillende lyne en spoed probeer..
Elke keer as die agterste wiele die walletjie slaan dan (neem ek maar aan) hop die wielle so effens en verloor dan traksie.
Dit is sulke snotterige klei modder wat ons hier by ons kry. Ek het nie nodig gehad om die 4.5 se difflock te gebruik nie.

- IMG_2820.JPG (348.97 KiB) Viewed 1427 times
Die 4.5 het 265/60r16 general grabber aw op, die bakkie het 255/85r16 st maxx's op... Dink net tot wat gaan die 4.5 in staat wees met ordentlikke mud terrains.

Dan moet ek net by voeg dat albei voertuie se bande hard gepomp is vir teer verbruik - nie lus om bande af te blaas om gou 'n detour huis toe te vat nie..

- IMG_2816.JPG (319.37 KiB) Viewed 1427 times
Ek het vroer van middag (terwyl dit reen) die walletjie probeer uit ry, maar het te veel gegly en maar gelos.