Re: One DEAD Patrol
Posted: 22 Mar 2010 19:05
so jaaaaa - dassy di enaweek was GR-8 en ou Lobo het hom super gedra yussen 15 Tyottas, een Aisiestog en een Lenrouwir
Graad 4 roete gaan ry Saterdag en gister die "Waterfall Gorge" gat ry --
dwergie laaik daai Safari nou soi bajja, sy sê sy klap my bo-oor die laerskool se dak assik hom ooit v'koop.
Hjelllllll - mar hy swaar op petril - 4 kpl.
truhg na Agarob - Pieter, dis maar algemene gesprek op die forums om die "import" enjin te oorweeg [juis Donnerdag staan en kyk hoe glip hulle 'n Mazda 2,5 Td i ingevoerde enjin in 'n Mazda wat valves gebuig het - R 7000 teenoor mmeer as R30 000 om oor te doen
Oor Agarob het ek lank getob - en ek sou nog steeds baie graag daai 4,8 wou insit - dis net die RRR'e wat my weerhou het. En om die ou oorspronklik te hou is ook weer 'n "waarde" [soos in herverkoop] wat op die langduur beter uitwerk -
Ook, met ons uitreike wat tot 5 000 Km kan wees op 'n trip, mmaak daai brandstofrekening ook 'n groot verskil. EN ek hoef nie so baie brandstof saam te ry nie.
As ek natuurlik die kundigheid in SA kon kry wat die INFININTI V8 [Q45] daar in Agarob te maak werk - dan was dit my roete - punt en klaar maar ek weet nie van iemand wat daai elektronika gewaarborg kan laat werk nie. [Oom Kruger van Vivo kry 10 Kml op sy V8 Infiniti .. en dis nie diesel nie.]
Die "import" op Agarob beloop R36 000 en dit sluit die uithaail - insit tot by " hy loop weer" - alles in.
Ons uitreik is 31 Maart en daar is nou maar ene male netnie tyd om langer te draai nie.
So-ja, ek dink ek het nou al die "uitgange" aangeraak ? - skiet maar as daar nog vrae is?
[LAASTE ding - SAC het wel opdrag om eers te kyk of hulle GArob se eie enjin teen omtrent dieselle as di e"Import" opsie kan kan laat lewe - dan is dit keuse een.
Ek sal more weet wat aangaan
Graad 4 roete gaan ry Saterdag en gister die "Waterfall Gorge" gat ry --
dwergie laaik daai Safari nou soi bajja, sy sê sy klap my bo-oor die laerskool se dak assik hom ooit v'koop.
Hjelllllll - mar hy swaar op petril - 4 kpl.
truhg na Agarob - Pieter, dis maar algemene gesprek op die forums om die "import" enjin te oorweeg [juis Donnerdag staan en kyk hoe glip hulle 'n Mazda 2,5 Td i ingevoerde enjin in 'n Mazda wat valves gebuig het - R 7000 teenoor mmeer as R30 000 om oor te doen
Oor Agarob het ek lank getob - en ek sou nog steeds baie graag daai 4,8 wou insit - dis net die RRR'e wat my weerhou het. En om die ou oorspronklik te hou is ook weer 'n "waarde" [soos in herverkoop] wat op die langduur beter uitwerk -
Ook, met ons uitreike wat tot 5 000 Km kan wees op 'n trip, mmaak daai brandstofrekening ook 'n groot verskil. EN ek hoef nie so baie brandstof saam te ry nie.
As ek natuurlik die kundigheid in SA kon kry wat die INFININTI V8 [Q45] daar in Agarob te maak werk - dan was dit my roete - punt en klaar maar ek weet nie van iemand wat daai elektronika gewaarborg kan laat werk nie. [Oom Kruger van Vivo kry 10 Kml op sy V8 Infiniti .. en dis nie diesel nie.]
Die "import" op Agarob beloop R36 000 en dit sluit die uithaail - insit tot by " hy loop weer" - alles in.
Ons uitreik is 31 Maart en daar is nou maar ene male netnie tyd om langer te draai nie.
So-ja, ek dink ek het nou al die "uitgange" aangeraak ? - skiet maar as daar nog vrae is?
[LAASTE ding - SAC het wel opdrag om eers te kyk of hulle GArob se eie enjin teen omtrent dieselle as di e"Import" opsie kan kan laat lewe - dan is dit keuse een.
Ek sal more weet wat aangaan