Die avonture van Gerrie en Lobo
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Solank die hubs nie gesluit is nie, nee.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Oukei... en dan, as ek die hubs vasdraai, iemand het gesê daai moet boute moet ge-torque wees... So hoe doen ek dit dan? 

- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Check die manual wat Mac jou gegee het!
54-59 Nm
54-59 Nm
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Ek het gewonder of dit in die manual sou wees aangesien heirdie aftermarket hubs is... sal dit dan dieselfde wees?
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Gerrie ek sou sy hou by die manual se syfers. Het jy toegang tot 'n torque wrench van die korrekte grote en allen sockets?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Reg, die hubs is op. Het hulle ge-torque (Dankie Hermie) maar die boute wat weg was het ek vervang met gewone boute vir tyd en wyl. Gewone 10 x 30 boute pas perfek.
Die ander hub het toe ook al so paar boute gehad wat 'finger tight' was. Het split washers ingesit - saam met die nuwe hub en boute aan altwee kante. so ek moet nou 6 van daai allan key boute kry...
Wat vir my vreemd was is die gasket wat tussen die hub en die wiel moes kom - was nie in die boks saam met die hubs nie - so daar is nou nie gaskets in nie, maar ons het gasket sealer ingesit...
En dan is daar ook circlips. Op die hub wat gebreek het, het die circlip nog gesit. Ons het gedink dis dalk in die binnekant van die hub en hom nie teruggesit nie. Toe ons die anderkantste hub oopmaak en sien hy het ook 'n circlip wat eers uitgehaal moet word voor ons die hub kan uithaal, het ons maar gou gespring en die anderkantste circlip terug gesit.
So my hubs werk nou weer mooi... plan vir die naweek - die brieke moet ge-bleed word en die LS diff-olie in die agterste diff moet vervang word - (hy moet ook eers skoongemaak word) die laaste ouens wat hom gediens het, het die diff-olie opgetop met gewone olie... so nou moet ek dit eers skoonmaak voor ek die regte olie insit... so hoeveel liter brake fluid en diff-olie is nodig?
Die ander hub het toe ook al so paar boute gehad wat 'finger tight' was. Het split washers ingesit - saam met die nuwe hub en boute aan altwee kante. so ek moet nou 6 van daai allan key boute kry...
Wat vir my vreemd was is die gasket wat tussen die hub en die wiel moes kom - was nie in die boks saam met die hubs nie - so daar is nou nie gaskets in nie, maar ons het gasket sealer ingesit...
En dan is daar ook circlips. Op die hub wat gebreek het, het die circlip nog gesit. Ons het gedink dis dalk in die binnekant van die hub en hom nie teruggesit nie. Toe ons die anderkantste hub oopmaak en sien hy het ook 'n circlip wat eers uitgehaal moet word voor ons die hub kan uithaal, het ons maar gou gespring en die anderkantste circlip terug gesit.
So my hubs werk nou weer mooi... plan vir die naweek - die brieke moet ge-bleed word en die LS diff-olie in die agterste diff moet vervang word - (hy moet ook eers skoongemaak word) die laaste ouens wat hom gediens het, het die diff-olie opgetop met gewone olie... so nou moet ek dit eers skoonmaak voor ek die regte olie insit... so hoeveel liter brake fluid en diff-olie is nodig?
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 94 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Die agter diff vat 2l olie!
Daar is geen gasket nodig vir die hub nie.
Daar is geen gasket nodig vir die hub nie.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Gerrie
- Senior Member
- Posts: 261
- Joined: 24 Jan 2011 08:52
- Full Name: Gerrie van Eeden
- Nickname: Gerrie
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: Igor a 1989 Toyota Hilux.
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 1 time
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Maar daar was sulke dunnerige papier/karton goed gewees (heeltemal gedisintegreer intussen)... ?? 

- David
- Patrolman
- Posts: 723
- Joined: 17 Dec 2009 12:42
- Full Name: David Prinsloo
- Nickname: David
- Home Town: Stellenbosch
- Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Location: Stellenbosch
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 49 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Ek dink daai diff vat +- 2.1 liter olie - Koop sommer 5l Castrol LSX vir die agterste diff dan het jy genoeg vir volgende keer 

2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
ARB Bullbar, BZT rear bar, TJM 2" Suspension, Snorkel, LT 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel
Stop Rhino Poaching Supporter!
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6138
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Re: Die avonture van Gerrie en Lobo
Gerrie ek stem saam met Kobus, daar hoort nie gaskets daar te wees nie, daar is mos nioe olie daar nie, net ghries.
Just for interest sake, do you know how to make a gasket? it is quite easy and may prevent a lot of frustration in the long run. If not, let me know and I can try and post a description?
Just for interest sake, do you know how to make a gasket? it is quite easy and may prevent a lot of frustration in the long run. If not, let me know and I can try and post a description?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest