Sias wrote:Ek gebruik die 84 se transfer case, die pampoen issue is dus nie 'n probleem nie.
Ek sit alreeds 245 bande op, maar met 7cm aan elke kant, sal jy baie dunner moet gaan en die off-set sal ook baie moet verander.
EK verstaan nie hoekom jy nie die 4.5 se tranfer box gebuik nie is die propshafts n probleem??
daardie t/fer case is die akieles heel op daardie voetuig jy doen nou al die moeite hoekom nie sommer t/ferbox ook nie???
Dan moet ek nuwe propshafts insit en dan ook die 4.5 se diffs insit en dan begin die geld baie raak...
Sal sien hoe loop hy met die "ou" t/c en dan maar besluit.
Ek weet dis nou nie my projek nie, maar as dit was, het ek al twee se transfer cases gebruik (ek weet net nie of die 84 sterk genoeg is nie). Die voordeel is dat jy dan twee aparte low rages het, sodat jy 'n baie lae "crawler gear" het.
Die propshafts vir die vooras en agteras moet beide van die 84 se transfer case af kom.
Peter, dink jy die 84 se t/c gaan nie sterk genoeg wees vir die 4.5 enjin nie? Ek gaan nie "drag races" teen Gti's doen nie, net normaalweg ry en bietjie overland en dalk 'n roete of twee. As mens ordentlik ry, sal hy seker hou?
Soos dit nou is, sit ek reeds met 'n spasie probleem omdat die 4.5 se ratkas BAIE groter is as die een wat in was. Ons sal dalk die transmissie tonnel bietjie moet aanpas om die monster te maak pas.
Sias daar was n post op die forum oor L28 met patrol ratkas en volgens die manne sal die standaard diffs werk
Christo Boegman het vandag die forum aangesluit ma wag nog vir al sy goeters ma hy het 3 van daai en al wat ooit breek op daai ysters is die t/fer box die propshafts kos mos nie baie geld nie dan is alles wat hard werk sterk en mooi???????
Sias wat ek sou wou doen is om die 4.5 se ratkas met sy transfer box aan te gebruik, en wat normaalweg die propshaft na die agterwiele op die 4.5 sou gewees het, is dan die input van die 84 se transfer case. Sy twee outputs gaan dan soos gewoonlik na die twee aste. Dit sou dan beteken dat jy 'n dubbele verlaging van die ratverhouding kry as altwee transfer cases in low range is. Maar die maksimum torque wat by daai 84 transfer box inkom sal dan enorm wees, engine torque x 1ste rat se ratverhouding x 4.5 low range verhouding. Ek het nie die presiese syfers nie, maar se maar 360Nm x 2.784 x 2 = 2004Nm
Hmmm - P/ter - oompie dink nou weer dit sal nie probleem wees solank die murrer agter die stuur sy koppi g'bruik nie .. daai torque sal net oorlog maak as daar ewe veel of meer weerstand is [soos as hy 75% grade krans wil klim met ton vrag agterna ... of iets dergliks simpel??]
nounie duidelik gestel nie maar ekke dink jy weet wat ekke bedoel?
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Met daardie 4.5 wat swaarder as die L28 is, gaan jy ekstra bladvere voor insit. My oom het so paar jaar gelede 'n Chev350 V8 in sy '87 Patrol ingebou, hy het dieselfde probleem gehad met swaarder enjin, hy het ook dieselfde tranfer box gebruik sonder probleme, hy het wel die 4 spoed ratkas vervang met 'n BMW 5 spoed ratkas. Sterkte daar met die projek dit lyk baie lekker!! As ek weer Potch se kant toe kom eendag gaan ek jou kom opsoek om na die ombouing te kom kyk.
Hmmmmmmm - die prenkji wat ik praat issi die prenkji wat jy sien nie ..
V'dydlik vi my onner watter omstandighede sal hy verby 1500 NM torqu weerstand he [maw2 - wat gaan hom teegaan wat nodig dat hy meer gebruik? .. Nie eens as hy 'n BOEING sleep nie [dalk as die piloot die brieke HARD trap ?
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!