Me thinks if we get a lekke flat sand area we must have like a 250m sand drags on friday before we start braaing
we sometimes drag in moz and is great fun
offroadbiker wrote:Vir die voertuie wat Donderdag die pad vat en lus is om te "konvooi".
Groep VERTREK!!! Donderdagoggend 10h00 van die Total Petroport net buite PTA, as jule lus het om saam te ry, paar manne van Bela Bela sal inval as ons daar verby ry.
Volgende stop is die Shell Ultra City in Polokwane net voor daar afgedraai word op die R81.
1. Tinus
2. Arnosl001
3. bogeyman
4. Michael
Bela Bela
david
Dirk, waar slaap julle Donderdag aand? Kan ons dan al kamp? Hierdie thread raak nou te lank, so weet nie meer waar om te kyk nie. Ek gaan eers 12:30 se kant uit Jhb kan vertrek.
offroadbiker wrote:Vir die voertuie wat Donderdag die pad vat en lus is om te "konvooi".
Groep VERTREK!!! Donderdagoggend 10h00 van die Total Petroport net buite PTA, as jule lus het om saam te ry, paar manne van Bela Bela sal inval as ons daar verby ry.
Volgende stop is die Shell Ultra City in Polokwane net voor daar afgedraai word op die R81.
1. Tinus
2. Arnosl001
3. bogeyman
4. Michael
Bela Bela
david
Dirk, waar slaap julle Donderdag aand? Kan ons dan al kamp? Hierdie thread raak nou te lank, so weet nie meer waar om te kyk nie. Ek gaan eers 12:30 se kant uit Jhb kan vertrek.
Right. It's official. As much as I've attempted to get my project shifted out and my leave reinstated, this is not going to happen. I'm out. Going to miss an epic trip... :( Enjoy everyone.... Please post lots of photos...
Ian de Villiers
Patrol 4.5 GRX
Jurgens XT65 2x0 with Super Select Zero
ORRA: AG149