DIY Roof Rack
- tour de frans
- Patrolman
- Been thanked: 22 times
Re: DIY Roof Rack
Baie mooi
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
- Marino4x4
- Patrolman
- Full Name: Marinus Potgieter
- Nickname: Marino4x4
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Patrol
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 87 times
Hi Stefan
Hulle werk baie lekker. Ek wil nog gaan toets vir windgeraas. Ek sal n paar naby foto's van die voetstukkies neem. Wil jy n rak bou of het jy een wat jy net wil opsit?
Groete
Marinus
Hulle werk baie lekker. Ek wil nog gaan toets vir windgeraas. Ek sal n paar naby foto's van die voetstukkies neem. Wil jy n rak bou of het jy een wat jy net wil opsit?
Groete
Marinus
- Stefan
- Moderator
- Full Name: Stefan de Villiers
- Nickname: Stefan
- Home Town: Bothasig, Cape Town
- Current 4x4: 2002 3.0 GL Patrol
- Has thanked: 175 times
- Been thanked: 50 times
Hi Marinus,
Ek tinker met die idee om 'n rak te bou, maar ek hou maar die 'classifieds ook dop. As daar voete is wat pas, maak dit die opsies van 2de handse rakke heelwat groter.
Ek tinker met die idee om 'n rak te bou, maar ek hou maar die 'classifieds ook dop. As daar voete is wat pas, maak dit die opsies van 2de handse rakke heelwat groter.
- Grant
- Patrolman 1000+
- Full Name: Francis
- Nickname: Grant
- Home Town: Rosendal
- Current 4x4: 2020 70 Series V8 LC
Hilux 2,4 4x4 SC Dakar - Home Language: English
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 26 times
Gents,
Just a suggestion. If you can lift the
a little more this give you the option to fit a table under neath as well as like I have the solar panel. That little extra drag will not create a major problem.

Just a suggestion. If you can lift the

V8 Power
You can't expect to be old and wise
if you were never young and crazy
You can't expect to be old and wise
if you were never young and crazy
- Marino4x4
- Patrolman
Thanks Grant
That is one of the changes I want to make in my next attempt. I also want to leave a slot for the spanner to move into when tightening the nut. I will also make the webbing smaller. It is a bloody hassle to get the bloody moertjie out when it falls into the gutter behind the foot piece.
Stefan ek sal kyk of ek n standaard roof rack op die voetjie kan vasmaak. Glo nie dit behoort n probleem te wees nie. Ek sal gaan kyk hoe front runner se goed vasmaak. Dit was maklik vir my, want ek het alles saam ontwerp. Kon die voet ontwerp om aan die raam vas te maak.
Groete
That is one of the changes I want to make in my next attempt. I also want to leave a slot for the spanner to move into when tightening the nut. I will also make the webbing smaller. It is a bloody hassle to get the bloody moertjie out when it falls into the gutter behind the foot piece.

Stefan ek sal kyk of ek n standaard roof rack op die voetjie kan vasmaak. Glo nie dit behoort n probleem te wees nie. Ek sal gaan kyk hoe front runner se goed vasmaak. Dit was maklik vir my, want ek het alles saam ontwerp. Kon die voet ontwerp om aan die raam vas te maak.
Groete
- Tinus lotz
- Moderator
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 802 times
- Been thanked: 562 times
Stefan
oom mac het n stel voete vir die roofrack wat op sy y60 was wat hy wil smous hulle is ook hoog genoeg vir grant se voorstel marino daai roofrack en voete lyk regtig baie goed
oom mac het n stel voete vir die roofrack wat op sy y60 was wat hy wil smous hulle is ook hoog genoeg vir grant se voorstel marino daai roofrack en voete lyk regtig baie goed

- Peter Connan
- Moderator
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Has thanked: 1124 times
- Been thanked: 1038 times
Marino en Stefan
Moenie te veel worry oor of die voete op 'n ander dakrak pas, voor julle nie weet watse dakrak hulle op moet pas nie. Die goed verskil nogal baie van mekaar, maar ek is ook seker dit sal met 99% van dakrakke baie maklik wees om Marino se voete te maak pas.
Mooi job Marino!
Moenie te veel worry oor of die voete op 'n ander dakrak pas, voor julle nie weet watse dakrak hulle op moet pas nie. Die goed verskil nogal baie van mekaar, maar ek is ook seker dit sal met 99% van dakrakke baie maklik wees om Marino se voete te maak pas.
Mooi job Marino!
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Carel
- Senior Member
- Full Name: Carel Vos
- Nickname: Carel
- Home Town: Germiston
- Current 4x4: 84 Safari
2001 Patrol 4.5 GRX - Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 10 times
Marinus, die dakrak lyk baie goed. Ek wil net weet of jou voetstukke almal ewe lank is, aangesien daar 'n effense boog oor die dak is van voor na agter.
Work is only hard for those who hardly work
- Marino4x4
- Patrolman
Hi Alex
Hulle is dieselfde lengte. Ek het gekyk en dit is eers na die voorste deure wat die kurwe noemingswaardig raak. Ek het my dakrak tot by die voorste deur gevat. Dit was die oorspronklike lengte wat ek my rak wou he. Ek wil kyk of my volgende poging nie die kurwe kan insluit nie. Die idiaal sal wees om die voetstuk se hoogte verstelbaar te maak om die kurwe te kan hanteer. Ek sal bietjie kyk hierna en n paar veranderings maak.
Groete
Hulle is dieselfde lengte. Ek het gekyk en dit is eers na die voorste deure wat die kurwe noemingswaardig raak. Ek het my dakrak tot by die voorste deur gevat. Dit was die oorspronklike lengte wat ek my rak wou he. Ek wil kyk of my volgende poging nie die kurwe kan insluit nie. Die idiaal sal wees om die voetstuk se hoogte verstelbaar te maak om die kurwe te kan hanteer. Ek sal bietjie kyk hierna en n paar veranderings maak.
Groete