Re: Oil leak - help
Posted: 13 Dec 2012 09:59
Dirk, ek stem saam met Peter, dit lyk nog heel billik, sal nie sommer skade doen op minimale gebruik as jou "hub" gesluit is. Dis nou as die olievlak in die "diff" reg is en die CV goed gesmeer was, ongelukkig weet mens dit nie voor jy dit oopmaak.
Draai een van die vier boute onder wat die "bearing" op sy plek hou uit en kyk wat gebeur. Daar behoort 'n redelike hoeveelheid olie/pasta uit te kom wat 'n besliste aanduiding gaan wees dat daardie seël wel vervang sal moet word. Maar voor dit maak 100% seker dat die "breather" op die "diff" wel oop is, hy flop jou rond, vra my!
As daar nie iets uitloop, steek net 'n skoon stukkie draad in want die gries binne kan dalk die gat bietjie verstop. As daar steeds nie olie uitkom, vee alles mooi skoon en monitor want dan is dit onwaarskynlik dat daardie seël lek. Om die olie by die stofseël uit te druk moet die "Birfield" al mooi vol olie wees.
Sterkte.
Draai een van die vier boute onder wat die "bearing" op sy plek hou uit en kyk wat gebeur. Daar behoort 'n redelike hoeveelheid olie/pasta uit te kom wat 'n besliste aanduiding gaan wees dat daardie seël wel vervang sal moet word. Maar voor dit maak 100% seker dat die "breather" op die "diff" wel oop is, hy flop jou rond, vra my!
As daar nie iets uitloop, steek net 'n skoon stukkie draad in want die gries binne kan dalk die gat bietjie verstop. As daar steeds nie olie uitkom, vee alles mooi skoon en monitor want dan is dit onwaarskynlik dat daardie seël lek. Om die olie by die stofseël uit te druk moet die "Birfield" al mooi vol olie wees.
Sterkte.