Have you tried it practically - I think you may just be surprised!
I normally use a dive cylinder and can pump my boat and Patrol tyres (8 of them) numrous times before a refill.
On-board Air for 4.8 GRX
- Chris Skinner
- Patrolman
- Posts: 852
- Joined: 26 Nov 2009 12:58
- Full Name: Chris Skinner
- Nickname: Chris
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan Patrol 4,8 GRX 2005
- Home Language: English
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 53 times
-
- Senior Member
- Posts: 359
- Joined: 10 Oct 2011 14:20
- Full Name: Charles Fry
- Nickname: Charlie
- Home Town: Robertson
- Current 4x4: Patrol 4.5
- Home Language: English
- Location: Robertson
- Has thanked: 83 times
- Been thanked: 41 times
Re: On-board Air for 4.8 GRX
Hi Chris. The dive cylinder is usually 10liter (except if your like me 15liter, I'm a supercharged and turbo V8 underwater ) but is pumped to +-200 bar so has big air storage. The 4.5liter tank is only at +-8 bar.
Diem Dulcem Habes
Have a good day
Have a good day
- Bruin Beer
- Senior Member
- Posts: 312
- Joined: 15 May 2012 19:49
- Full Name: Riaan Delport
- Nickname: Rooian
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 21 times
Re: On-board Air for 4.8 GRX
My stelsel se druk kan op gejaag word maar die water/oil separator na die pomp is net ge-rate tot 170PSI/12Bar.
As dit nie daarvoor was nie was die rubber pyp die volgende limiting factor wat 'n "Working Pressure" van 20Bar het.
Ek sal liewer maar net die enjin laat luier vir die paar minute wat dit nodig sou wees om die bande te pomp.
Bruin Beer
As dit nie daarvoor was nie was die rubber pyp die volgende limiting factor wat 'n "Working Pressure" van 20Bar het.
Ek sal liewer maar net die enjin laat luier vir die paar minute wat dit nodig sou wees om die bande te pomp.
Bruin Beer
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: On-board Air for 4.8 GRX
Riaan, wees maar versigtig wie weet van daai stelsel.
Volgens SANS 347 is dit 'n Categorie-1 drukvat. Baie wettige aspekte ITV die ontwerp en onderhoud wat jy nie toegepas het nie, kan jou 'n klomp geld kos.
Indien jy nie een het nie, en vir jou eie veiligheid, kry en installeer 'n pressure relief valve. Hulle is relatief goedkoop.
Volgens SANS 347 is dit 'n Categorie-1 drukvat. Baie wettige aspekte ITV die ontwerp en onderhoud wat jy nie toegepas het nie, kan jou 'n klomp geld kos.
Indien jy nie een het nie, en vir jou eie veiligheid, kry en installeer 'n pressure relief valve. Hulle is relatief goedkoop.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
- Bruin Beer
- Senior Member
- Posts: 312
- Joined: 15 May 2012 19:49
- Full Name: Riaan Delport
- Nickname: Rooian
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 21 times
Re: On-board Air for 4.8 GRX
Peter, ek het 'n presure relief valve op (12Bar) maar moet bieg dat ek nie die wet bestudeer het nie. Ek wil dit tog deur gaan. Baie dankie vir die pointer.
Riaan
Riaan
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6011
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 985 times
Re: On-board Air for 4.8 GRX
Riaan, stuur my jou e-pos in 'n PM?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests