Diederik Fourie (Diekie)
- Mammoth
- Senior Member
- Full Name: Johan Botha
- Nickname: JB
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5GRX
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 5 times
Re: Diederik Fourie (Diekie)
Sjjjjjt, saggies praat. Swambo is naby en as sy sien waarmee ek besig is kry ek dit weer van voor af oorlat ek ons Sani verdrink het!
JB
(Mammoth)
(Mammoth)
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
Diekie - ek sien jy versuip Sani's ... is daar nie 'n soort vereeniging, amper soos DBV vir 'cruelty to Sani's nie???
Ek wonder hoeveel van ons op hierdie forum het rooi Patrollies [met di egoud onderlangs]
Jy; Pieter; Ekke... Wie nog? Steek bikki hand op manne
Ek wonder hoeveel van ons op hierdie forum het rooi Patrollies [met di egoud onderlangs]
Jy; Pieter; Ekke... Wie nog? Steek bikki hand op manne

Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Diekie
- Full Member
- Full Name: Diekie
- Nickname: Diekie
- Home Town: Klerksdorp
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5GRX and a Nissan Sanni s/w V6 4x4
Nee oom Mac,ek het darem nog nie my Sani versuip nie en ek glo ek sal darem ook nie
.Die Sani wat oom sien wat versuip het is Mammoth sin.Ek moet se my eintlike kleur wat ek verkies op n 4x4 is maar wit maar ek het die Patrol gekry teen n goeie prys en het toe hom gevat .Ek moet erken die rooi Patrollie trek meer aandag as wat ek verwag het en almal wat my Patrol al gesien het hou van die kleur,dis net jammer jy sien al die krap merkies so maklik maar wat is n 4x4 voertuig sonder n paat "battle scars"
.Oom ek dink as ons daai vereeniging moet stig dan gaan daar vir jou n paar mense vet in die moeilikheid wees
.Al het ek my droom voertuig,"die Patrol" is ek baie lief vir my Sani en gebruik ek haar waarvoor sy gebou is maar ek pas haar op, ek glo ek sal nooit van hom ontslae raak nie miskien dalk vir my dogters gee as hulle wil begin 4x4 maar dit is darem so oor 13jaar
.

- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times
eisjj - ek's oude, blond, Irish
... genoeg verskonings om enigiets aan te vang en los te kom -= sorri Diekie -- Mammoth, jou moordenaar !!
Geniet die rooi Patrollie - en wat Sanei betref, ek en nog 'n hele land vol anner ouens wat al ooit 'n Sani gehad het sal met jou saamstem. [en NIKS maar niks wen 'n Sani op binneruim spasie nie [nie eens ou Lobo nie - al het hulle 100% dieselfde afmetings buite om.]

Geniet die rooi Patrollie - en wat Sanei betref, ek en nog 'n hele land vol anner ouens wat al ooit 'n Sani gehad het sal met jou saamstem. [en NIKS maar niks wen 'n Sani op binneruim spasie nie [nie eens ou Lobo nie - al het hulle 100% dieselfde afmetings buite om.]
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Mammoth
- Senior Member
- Full Name: Johan Botha
- Nickname: JB
- Home Town: Roodepoort
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.5GRX
- Been thanked: 5 times
Sorry oom Mac! Sallie weer nie.....
So leer mens maar partykeer goeie lesse - Ek het geleer, n' Sani kan dryf in die water omdat hy so lig is veral as jy n' ekstra long range tenk op het. Bubble onder daai fibreglass body!!!!!!!!!
Maar jy is reg, geen ander kar het daai spasie nie!
So leer mens maar partykeer goeie lesse - Ek het geleer, n' Sani kan dryf in die water omdat hy so lig is veral as jy n' ekstra long range tenk op het. Bubble onder daai fibreglass body!!!!!!!!!
Maar jy is reg, geen ander kar het daai spasie nie!
JB
(Mammoth)
(Mammoth)