The PATROL brand 70 Year Anniversary 24 - 27 Sep 2021 Goerapan

Planning a get together (GTG), trip or competition?
Overdrive
Full Name: Rod Crompton
Nickname: Rod
Home Town: Jhb
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: English

Re: The PATROL brand 70 Year Anniversary 24 - 27 Sep 2021 Goerapan

Post by Overdrive »

Dirk I am sure that you are really busy but if you have time it would be nice to get a bit more info on the programme here. I know there was an outline of the programme on that website where we registered, but for some reason I cant access that programme after I registered.
Im trying to figure out if I need to bring a few jerry cans of fuel - you know how some of the old patrollies get a bit thirsty in the dunes...........
Patrol 4.2 SGL
offroadbiker
Full Name: Dirk de Clerk
Nickname: ORB
Home Town: Krugersdorp
Current 4x4: Patrol GQ 4.2 ST
Home Language: Afrikaans/English

Post by offroadbiker »

Overdrive wrote: 05 Sep 2021 19:47 Dirk I am sure that you are really busy but if you have time it would be nice to get a bit more info on the programme here. I know there was an outline of the programme on that website where we registered, but for some reason I cant access that programme after I registered.
Im trying to figure out if I need to bring a few jerry cans of fuel - you know how some of the old patrollies get a bit thirsty in the dunes...........
I will hopefully wrap up the registration process 100% by end of tomorrow and ordered all the goodies for the event.

We have our last meeting on Tuesday at Tinus.

I have the info on everything that will be available to eat and drink at Goerapan.

So you will be flooded with info this week :oldtimer: :woo:

Will post on the forum.
Send out the watsups
E-mail to everyone that registered as I have your e-mail addresses.

Hope this will help with everybody's arrangements.
Dirk
1996 Nissan Patrol 4.2 ST
biggles
Patrolman
Patrolman
Full Name: Steven
Nickname: Steve
Home Town: Durbanville
Current 4x4: GUII Patrol 4.8

Post by biggles »

Overdrive wrote: 05 Sep 2021 19:47 Dirk I am sure that you are really busy but if you have time it would be nice to get a bit more info on the programme here. I know there was an outline of the programme on that website where we registered, but for some reason I cant access that programme after I registered.
Second that. My work has just changed a meeting schedule and I may have to arrive late now.... but trying to figure out what I will miss and how to make it work. Please post the schedule:)
With great Power comes Great Fuel Consumption
:layrubber:
offroadbiker

Post by offroadbiker »

Hier is die skedule vir die Event...

Activities:

Date Time Activity
22 Sep 2021 12h00 Organizers arrive to set up for event
23 Sep 2021 08h00 Participants arrive, register and book in
24 Sep 2021 07h30 - 15h00 Dune challenge 8 competitive Dunes, 2 tries per dune
25 Sep 2021 08h00 - 10h00 Fastest Patrol This is for the folks that want to try and break the world speed record :rolling:
25 Sep 2021 10h00 - 15h00 ¼ Mile Here we drag against similar vehicles, and personal challenges
26 Sep 2021 08h00 - 15h00 Technical Driving / Flex ramp Set coarse against time and see who has the best and worst flexed Patrol
24 – 26 Sep 15h00 - Mobile Dyno This will operate every day and all can come and do a Dyno run on their vehicle

Price giving:
24 Sep 2021 17h30 Braai at the tent 19h00 Prize giving for the day’s activities
25 Sep 2021 17h30 Braai at the tent 19h00 Prize giving for the day’s activities
26 Sep 2021 17h30 Braai at the tent 19h00 Prize giving for the EVENT

Note - you have to be there to get the prize, if not it will be forfeited to a fellow Patroller

27 Sep 2021 It is time to head home, after what promises to be and Epic event!!!!!
Dirk
offroadbiker

Post by offroadbiker »

Arrangements

The water at Goerapan is pipeline, however it seems not really for human consumption, so please be self sufficient regarding drinking water

For the food - please ensure that you have your own cutlery, it seems they do not have enough for the amount of people.

Be 100% self sufficient regarding the camping there is NO electricity available for campers.

There is 2 small ablution blocks with showers and toilets, we have also hired and additional 6 mobile toilets to "ease" the congestion, these are serviced daily and are proper toilets because we value the ladies that join us on these trips :salute: If you can bring your own shower you can skip the ques... just saying.

Food stalls, cash bar is CASH ONLY - please ensure that you have enough cash on hand as there is no card facilities!!!!!!!!!!
Dirk
offroadbiker

Post by offroadbiker »

Het die volgende van Goerapan ontvang:
  • Hout is beskikbaar teen R75 p.sak (Groot lek sak vol)
  • Ys is beskikbaar teen R20 p.sak (2kg)/ grootte van ys verskil soms hang af wat ons teen daardie tyd sal he tussen 1kg en 3kg ys (R15-R40 per sak).
  • Braaipakkies sal daar te koop wees. Ons beplan om 3 Tipes braai pakkies aan te hou:
    Chop+wors+sosatie of 2 chops/1 chop (hang af van grootte)+ribbetjie+wors.
    Steak (+- 350 g) + wors … +-R85 per pakkie
Etes wat ons aanbied:
Donderdag middag : Kerrie en rys R60 p.p
Donderdag aand bykosse: Vars gebakte groente skottel en franse slaai R50 p.p

Vrydag oggend ontbyt: Roereiers met bacon, baked beans met viennas, toast met botter en jam, koffie/tee/sap R100 p.p
Vrydag middag: Rib burger of chicken burger R50 p.p
Vrydag aand bykosse: Tamatie, uie, sampioene vars gebakte brode en kool en wortel slaai. R50 p.p

Saterdag ontbyt: Gebakte worsies met eiers, gebraaide tamatie en sampioene, brood en koffie/tee/sap R100 p.p
Saterdag middag: Boerewors roll of cheese Russian roll. R40 p.p
Saterdag aand bykosse: Pap + sous en kerrienoedelslaai R50 p.p

Sondag oggend ontbyt: Eggies in sous, kouevleis en kasies, muffens en koffie/tee/sap R100 p.p
Sondag middag: Kos stalletjie R40-R60pp
Sondag aand bykosse: Chutney aartappel slaai en vleg brode R50pp

Die middag kosse sal of by die kombuis gebedien word of daar sal ‘n stalletjie onder in die pan wees, waar dit verkoop kan word.

Om getalle te he wie sal belangstel sal help.

Kontant kroeg sal beskikbaar wees by die tent onder in die pan.
Dirk
Overdrive
Full Name: Rod Crompton
Nickname: Rod
Home Town: Jhb
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL

Post by Overdrive »

Great job Dirk. About the programme, the one thing I don't see is the Group photo. It was quite a big deal at the 60th and took a while to get all the lorries organised..........
Patrol 4.2 SGL
offroadbiker

Post by offroadbiker »

offroadbiker wrote: 06 Sep 2021 10:45 Het die volgende van Goerapan ontvang:
  • Hout is beskikbaar teen R75 p.sak (Groot lek sak vol)
  • Ys is beskikbaar teen R20 p.sak (2kg)/ grootte van ys verskil soms hang af wat ons teen daardie tyd sal he tussen 1kg en 3kg ys (R15-R40 per sak).
  • Braaipakkies sal daar te koop wees. Ons beplan om 3 Tipes braai pakkies aan te hou:
    Chop+wors+sosatie of 2 chops/1 chop (hang af van grootte)+ribbetjie+wors.
    Steak (+- 350 g) + wors … +-R85 per pakkie
Etes wat ons aanbied:
Donderdag middag : Kerrie en rys R60 p.p
Donderdag aand bykosse: Vars gebakte groente skottel en franse slaai R50 p.p

Vrydag oggend ontbyt: Roereiers met bacon, baked beans met viennas, toast met botter en jam, koffie/tee/sap R100 p.p
Vrydag middag: Rib burger of chicken burger R50 p.p
Vrydag aand bykosse: Tamatie, uie, sampioene vars gebakte brode en kool en wortel slaai. R50 p.p

Saterdag ontbyt: Gebakte worsies met eiers, gebraaide tamatie en sampioene, brood en koffie/tee/sap R100 p.p
Saterdag middag: Boerewors roll of cheese Russian roll. R40 p.p
Saterdag aand bykosse: Pap + sous en kerrienoedelslaai R50 p.p

Sondag oggend ontbyt: Eggies in sous, kouevleis en kasies, muffens en koffie/tee/sap R100 p.p

Die middag kosse sal of by die kombuis gebedien word of daar sal ‘n stalletjie onder in die pan wees, waar dit verkoop kan word.

Om getalle te he wie sal belangstel sal help.

Kontant kroeg sal beskikbaar wees by die tent onder in die pan.
Goeie dag

Kan ek asseblief vra dat ons sover moontlik bestellings sal plaas vir die kos. Die lodge is 100km van Upington so dit gaan nie 'n vinnige draai wees om iets te kry as daar nie genoeg is nie.

Onthou ook daar is nie kaart fasilieteite nie, so as ons vroegtydig kan bestel en betaal gaan dit die hele proses net baeie vergemaklik.

Plaas jou bestelling deur of vir Goerapan te e-mail soos met die verblyf, of anders Watsup vir Mona Li.

Onthou ook dat daar geen krag is by die kampplekke en die lodge gebruik Generators vir krag so dit kan heel moontlik ook nie 24 uur beskikbaar wees nie, as jy ys gaan gebruik laat weet hulle sommer ook.
Dirk
offroadbiker

Post by offroadbiker »

Veiligheid en brandstof

Onthou om assseblief oppad na Goerapan versigtig te wees, daar is etlike gevalle van diefstal en ander probleme.

Vryburg en Kuruman is defnitief 2 plekke waar daar nie gestop moet word as dit enigsins moontlik is nie. Maak seker al die deure is gesluit en fone is buite sig.

As iemand jou wys daar is probleem of iets, ignoreer en ry net verder.

Vir die ouens wat sleep, nuutste ding is dat hulle jou wa se handbriek optrek by 'n stop of robot so oorweeg dit om handbriek met cable ties vas te maak.

Onthou Upinton is die laaste plek om vol te maak en dit is 100km van die pan, dus moet daar voorsiening gemaak word vir 200km na en van die pan plus dit wat uitgery gaan word vir die naweek.

Daar gaan 'n ambulans en 2 medics aan diens wees die 24-26ste, maar soos vir enige trip pak asseblief jou mediese sakkie.

Kan ek ook vra dat almal sal seker maak daar is n brandblusser in elke voertuig, die pan is ver van die beskawing en as iets verkeerd loop sal ons self moet red.
Dirk
offroadbiker

Post by offroadbiker »

Let op die volgende:

Geen privaat advertensies sal toegelaat word by die byeenkoms aangesien die borge vir die byeenkoms meer as R200 000 bygedra het om 'n sukses van die geleentheid te maak.

Dis net regverdig dat ons erkenning gee aan die wat dit toekom.

Note the following:

No personal advertising will be allowed at the event due to the fact that the sponsors for this event has been so generous and has contributed in excess of R200 000 to make this event possible and one to remember.

It is only fair that we give recognition where it is due.
Dirk

Return to “29. Events”