Brake discs & pads on Patrol
-
- Senior Member
- Full Name: Sias le Roux
- Nickname: Sias
- Home Town: Potchefstroom
- Current 4x4: None (for now)
- Home Language: Afrikaans
- Been thanked: 5 times
Re: Brake discs & pads on Patrol
Tourdefrans - praat jy met my? Indien wel, die remme is nog nie op die kar nie, sal dit opsit as ek die kar terugkry, maar dit sal eers oor 'n maand of wat wees. Ek kan 'n foto opsit van hoe hulle lyk?
- tour de frans
- Patrolman
- Been thanked: 22 times
Hi,dit was ek ja.Ek wou net graag sien of hulle "drilled and sloted" disks is.Ek sal wag vir jou fotos
Ek is besig met n ander tipe stel vir my Patrol,maar sal meer vertel sodra ek meer weet.Wat ek wel kan se is dit is n baie goeie diskpad.Sy naam is Carbonmetalic en ons gebruik dit op die resies karre.Ek sukkel net om die regte groote te kry.
Net iets meer oor daai pads.By die baan ry die karre n oefen sessie,n kwalifiseer sessie en twee race "hits".Vir elke sesie gebruik ons n nuwe stel pads.Maw op n race dag gaan ons deur 4 stelle pads.Dis nou die local goed.Met carbonmetalics hou een stel die hele seisoen(jaar) op dieselfde resies kar.Ook net 2 stelle disks.So die baan wys watter remme is goed.
Groete
Frans

Ek is besig met n ander tipe stel vir my Patrol,maar sal meer vertel sodra ek meer weet.Wat ek wel kan se is dit is n baie goeie diskpad.Sy naam is Carbonmetalic en ons gebruik dit op die resies karre.Ek sukkel net om die regte groote te kry.
Net iets meer oor daai pads.By die baan ry die karre n oefen sessie,n kwalifiseer sessie en twee race "hits".Vir elke sesie gebruik ons n nuwe stel pads.Maw op n race dag gaan ons deur 4 stelle pads.Dis nou die local goed.Met carbonmetalics hou een stel die hele seisoen(jaar) op dieselfde resies kar.Ook net 2 stelle disks.So die baan wys watter remme is goed.

Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
- Patrol4.8
- Senior Member
- Full Name: Cornelius Kotze
- Nickname: Cor
- Home Town: Wellington (Western Cape)
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.8
Hello Sias
'n Paar maande gelede was daar nie in SA "aftermarket" discs beskikbaar vir die 4.8 nie, slegs vir die 4.5 en diesels.
Ek is bly jy het reggekom, ek het ook voor discs nodig. Kan jy asb vir ons die part nr. gee vir discs en pads?
Die 4.8 se voor disc dia is 316 mm en die ander modelle 306mm.
Dankie
'n Paar maande gelede was daar nie in SA "aftermarket" discs beskikbaar vir die 4.8 nie, slegs vir die 4.5 en diesels.
Ek is bly jy het reggekom, ek het ook voor discs nodig. Kan jy asb vir ons die part nr. gee vir discs en pads?
Die 4.8 se voor disc dia is 316 mm en die ander modelle 306mm.
Dankie
Cornelius Kotzé
'03 Patrol GRX 4.8 AT
OME 2" lift
33" BFG A/T
'03 Patrol GRX 4.8 AT
OME 2" lift
33" BFG A/T
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 160 times

Maar ek is BAIE bly Power Brake het nou die vioor discs op die Patrol want toe ek met hulle laasjaar Desember gepraat het het hulle gese om in 2010 daarna te 'kyk' ... en siedaar, nou kan ons weer STOP
(Agter is steeds die nobby)
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- Patrol4.8
- Senior Member
- Full Name: Cornelius Kotze
- Nickname: Cor
- Home Town: Wellington (Western Cape)
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.8
Hello Sias, ek neem aan jy het die discs al op jou Patrol?Sias wrote:TDF - sovêr ek kan sien het hulle net "slots"...
Kan jy asb. vir ons die part nommers gee vir jou discs en pads?
My 4.8 kort nuwes voor en agter!
Cornelius Kotzé
'03 Patrol GRX 4.8 AT
OME 2" lift
33" BFG A/T
'03 Patrol GRX 4.8 AT
OME 2" lift
33" BFG A/T
-
- Senior Member
- Full Name: Marais Ellis
- Nickname: Dikseun
- Home Town: Port Elizabeth
- Current 4x4: 1999 Nissan Patrol 4500 GRX
Kagiso - I will be in the Richterveld from 26 to 28 June - might see ya!Kagiso II wrote:Jaa - samblief Jantie - gooi vi ons daai part nommer.
They have already fitted said pads to the rear, BUT the discs are really warn and scuffed to "below spec" and need replacement [before I go on the Outreach to Richtersveldt]
I tried 'Wingate" [Winbrake] but this morning isi told me that R4700 was a GOOD price ... huh??]
I now got a price from Imperial Menlyn for R1741.65 EACH for the rear discs [excl VAT] and the pads they ask "ONLY" R1102.25 for the set (rear) .. Now why in this world I got quoted so big a difference between dealers ... uhm uhm .. I dunno.
still looking for the discs though

On the brake pad issue - if I remember correctly I repalced mine in PE (all four pads) for less than R1000 (vat incl) at PE Brake and Clutch. I think they told me that it was the Nissan Caball light truck pad - not 100% sure though
- SRXy
- Senior Member
- Full Name: Wes
- Nickname: the Knob...
- Home Town: Slaapstad
- Current 4x4: TD42T Patrol "The Wee Beasty", 373,000km's
Umm....this is a Patrol forum isn't it? - Home Language: engles
- Been thanked: 1 time
Have you tried taking the worn pads to MIDAS group; AutZone; PowerBrake and ask them to try and match them?
In regione caecorum rex est luscus.
Desiderius Erasmus: circa 1510
Desiderius Erasmus: circa 1510
-
- Senior Member
- Full Name: Kevin Mason
- Nickname: Kevin
- Home Town: Kiev
- Current 4x4: 1994 Nissan Patrol 4.2TD
- Home Language: English
I don't read Afrikaans so forgive me if my post is not 100% germane or repeats what was said before or whatever, but whatever else you do, DO NOT CHEAP OUT WHEN BUYING BRAKE PADS.
Get original Nissan pads, and the Aussie Patrol-heads also recommend Bendix and Ferrodo. But do NOT trust your safety or that of your family, other road users, the maniacs in taxis or the psychos driving minbusses to no-name brake pads from Ebay.
Get original Nissan pads, and the Aussie Patrol-heads also recommend Bendix and Ferrodo. But do NOT trust your safety or that of your family, other road users, the maniacs in taxis or the psychos driving minbusses to no-name brake pads from Ebay.
Патроль - эта вечная машина!