Re: 29 March - 09 April 2018 Botswana Explorer's Route
Posted: 12 Apr 2018 10:29
Okay, ek sal maar die ys breek....
Awesome trip, maar ook met geweldige teleurstellings en frustrasies.
In kort, ons het almal baie geleer, insluitend die slim ouens.
Vroeg in die trip het ek 'n band velroor waarvoor my TPMS te laat begin waarsku het. Band het gebars op 110 km/h. Met 300kg+ op die dak, weet ek nie wat ek reg gedoen het nie, maar kar het na vele slaloms tot stilstand gekom, sonder om om te val, en aankomende verkeer is vermy. Graham het gese enige ander fabrikaat sou om geval het. Let wel, dit is 'n Patrol met 2" suspension lift, 2" body lift, en geen voorste stabiliser nie.
My ECU het later by Kwai (noord oos van Maun) nat geword en ek moes getou word deur Michael vir die beste deel van die trip (anti-kloks rondom die Okavango delta). As ons besef het ons gaan 160+ diep modder gate moet deur (die natste siesoen in Bots in 'n lang tyd), sou ek (en Michael) nooit daavoor ingestem het nie, en eerder maar 'n lift gekry het tot by die eerste sein suid in Maun se rigting), koordinate gegee het, en gewag het by Kwai vir TuffStuff om ons te kom haal. Die touery deur die modder het almal se senuwees gekou. Was nie kekker om sonder kragstuur, en sonder behoorlike remme getou te word vir 3 dae deur bos en modder nie.
In totaal het 3 voertuie clutch probleme gehad. Twee moes later gesleep word. Die modder in die Okavango maak 'n "grinding paste" wat jou clutch vreet as dit nie goed verseel is nie. Duur les daardie, maar ons het hom geleer.
Piet se enjin het olie druk verloor. Ons weet nog nie hoekom nie, maar moes later ook stop om die enjn te red.
Uit die 10 Patrols was dus 4 gesleep in Saronga in. Dit was nie mooi prentjie nie. Maar dit is wat dit is. Ons kan nie dit ontken nie.
Almal (maar almal) se rem skoene was klaar na die Okavango deel van die trip.
Saam met nuwe ecu en computer, het Graham ook 'n hele paar stelle remskoene laat invlieg Maun toe. Sy eie, Tommie s'n en later ook Philip se skoene vervang op die pad. Teen hierdie tyd het ons al opgesplit oppad huis toe.
Rolf se voertuig was getou tot by die grens deur Philip. en is op flatbed daarna.
Piet se kar was getou tot by die huis deur Errol
Dirk se gesin is terug gevlieg deur Tuffstuff en sy kar is nog oppad op flat bed (hulle wag nog vir ander karre wat ook verdrink het in Bots om saam te ry).
My kar (nadat Tuffstuff dit gesleep het vanaf Shakawe tot by Maun - nog 8 lang ure), kon Graham uiteindelik weer aan die gang kry. Maar eers nadat ons 600 km gery het (Ghanzi toe en terug) om sleutel chip te gaan haal wat nodig was om met ECU te kan gesels. My sleutel chip was ook deurmekaar na die natword van die ECU. So ons kon darem huis toe ry.
Wat 'n storie....
Awesome trip, maar ook met geweldige teleurstellings en frustrasies.
In kort, ons het almal baie geleer, insluitend die slim ouens.
Vroeg in die trip het ek 'n band velroor waarvoor my TPMS te laat begin waarsku het. Band het gebars op 110 km/h. Met 300kg+ op die dak, weet ek nie wat ek reg gedoen het nie, maar kar het na vele slaloms tot stilstand gekom, sonder om om te val, en aankomende verkeer is vermy. Graham het gese enige ander fabrikaat sou om geval het. Let wel, dit is 'n Patrol met 2" suspension lift, 2" body lift, en geen voorste stabiliser nie.
My ECU het later by Kwai (noord oos van Maun) nat geword en ek moes getou word deur Michael vir die beste deel van die trip (anti-kloks rondom die Okavango delta). As ons besef het ons gaan 160+ diep modder gate moet deur (die natste siesoen in Bots in 'n lang tyd), sou ek (en Michael) nooit daavoor ingestem het nie, en eerder maar 'n lift gekry het tot by die eerste sein suid in Maun se rigting), koordinate gegee het, en gewag het by Kwai vir TuffStuff om ons te kom haal. Die touery deur die modder het almal se senuwees gekou. Was nie kekker om sonder kragstuur, en sonder behoorlike remme getou te word vir 3 dae deur bos en modder nie.
In totaal het 3 voertuie clutch probleme gehad. Twee moes later gesleep word. Die modder in die Okavango maak 'n "grinding paste" wat jou clutch vreet as dit nie goed verseel is nie. Duur les daardie, maar ons het hom geleer.
Piet se enjin het olie druk verloor. Ons weet nog nie hoekom nie, maar moes later ook stop om die enjn te red.
Uit die 10 Patrols was dus 4 gesleep in Saronga in. Dit was nie mooi prentjie nie. Maar dit is wat dit is. Ons kan nie dit ontken nie.
Almal (maar almal) se rem skoene was klaar na die Okavango deel van die trip.
Saam met nuwe ecu en computer, het Graham ook 'n hele paar stelle remskoene laat invlieg Maun toe. Sy eie, Tommie s'n en later ook Philip se skoene vervang op die pad. Teen hierdie tyd het ons al opgesplit oppad huis toe.
Rolf se voertuig was getou tot by die grens deur Philip. en is op flatbed daarna.
Piet se kar was getou tot by die huis deur Errol
Dirk se gesin is terug gevlieg deur Tuffstuff en sy kar is nog oppad op flat bed (hulle wag nog vir ander karre wat ook verdrink het in Bots om saam te ry).
My kar (nadat Tuffstuff dit gesleep het vanaf Shakawe tot by Maun - nog 8 lang ure), kon Graham uiteindelik weer aan die gang kry. Maar eers nadat ons 600 km gery het (Ghanzi toe en terug) om sleutel chip te gaan haal wat nodig was om met ECU te kan gesels. My sleutel chip was ook deurmekaar na die natword van die ECU. So ons kon darem huis toe ry.
Wat 'n storie....