Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Planning a get together (GTG), trip or competition?
Bekker
Senior Member
Senior Member
Posts: 50
Joined: 14 Jul 2012 19:57
Full Name: Bekker van Niekerk
Nickname: Bekker
Home Town: Wellington Westren Cape
Current 4x4: None
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 2 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by Bekker »

Tinus lotz wrote:Hy het n ander lyn gevat . Bietjie meer momentum minder mense in die kar ....baie krag en know how.... :rolling: josh het daai een geace ...daai 3l loop mooi en stmaxx takkies teen regte druk trap mooi vas....
Dankie vir die verduideliking Tinus !!
Wat net opvallend was dat halfpad teen die klip op was almal se momentum ± dieslefde met baie "wheel spin" maar nie Josh se 3.0 l nie.
Bekker van Niekerk
0828017117
bekker@paarlrek.co.za
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3190
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by SJC »

Bekker wrote:
Michael wrote:Hier is Josh se "vinnige" klim :clap:

Na aanleiding van die paar videos wat ek gekyk het was ek verbaas hoe gemaklik Josh se 3.0 GL die klim gedoen het met relatief min "wheel spin"
Waaraan kan mens dit toeskryf -dalk bande- of is die 3.0 GL net eenvoudig goed met sulke terrein,??????
Groete
Behalwe vir sy lyn wat hy gevat het, met amper niks wiel lig nie. Sal dit interresant wees om te weet watse bande almal gebruik. Dit wil vir my voorkom of die cooper st maxx's oor die algemeen beter vaar op klip? (minder spin, beter traksie)?
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3190
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by SJC »

Michael wrote:
Peter Connan wrote:Die profiel het niks met die wydte te doen nie. Onder die metriese stelsel is die eerste gedeelte die wydte op die breedste plek. Die profiel is die hoogte van loopvlak tot rim, as 'n persentasie van die boegenoemde wydte.
It's expressed in mm. 285 is the width, 75 is the height of the sidewall expressed as a percentage of the width. There's 25.4 mm in one inch. So, here we go:
285 x .75 = 213.75
213.75 / 25.4 = 8.41 = sidewall height
8.41 x 2 = 16.82
16.82 + 16 (diamter of rim) = 32.8 = height of tire

285 / 25.4 = 11.22 inches = width of tire

So, on paper, your 285/75 R16 is 32.8 X 11.22 inches

Dus is my 305/70 eintlik smaller as n 285/75/16 en as ek die loopvlak meet is dit wel so
http://www.1010tires.com/Tools/Tire-Siz ... 70R16#size
Attachments
285vs305.JPG
285vs305.JPG (64.11 KiB) Viewed 2776 times
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 982
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 94 GQ SGL-D
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 95 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by JoshJ »

Dankie viri pluimpie Tinus :thumbup:

Ja ek moes daar waar hy af plat na die eerste baie styl helling my voet van die parrafien af haal, want ek het skielik spoed begin vang. Ons was 2 in die kar. Ek en Micheal. Ek het 33" Cooper ST maxx op. En my band druk was 1.2bar koud. Ek het n ander lyn gevat nadat ek die manne heeldag dop gehou het. Die was my eerste keer wat ek die klip gery het en wou die kat mooi uit die boom kyk.
Die feit dat ek 380nm op 1500rpm en 438nm op 2000rpm tot my beskiking gehad het, het sekerlik ook gehelp.
Die diesels het vir my beter gevaar as die petrols. Behalwe vir Michael se super powered 4.2 wat baie gespin het weens al die parrafien wat hy gegooi het. Maar hy het darem vir gooie interainment gesorg.
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
Bekker
Senior Member
Senior Member
Posts: 50
Joined: 14 Jul 2012 19:57
Full Name: Bekker van Niekerk
Nickname: Bekker
Home Town: Wellington Westren Cape
Current 4x4: None
Home Language: Afrikaans
Been thanked: 2 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by Bekker »

JoshJ wrote:Dankie viri pluimpie Tinus :thumbup:

Ja ek moes daar waar hy af plat na die eerste baie styl helling my voet van die parrafien af haal, want ek het skielik spoed begin vang. Ons was 2 in die kar. Ek en Micheal. Ek het 33" Cooper ST maxx op. En my band druk was 1.2bar koud. Ek het n ander lyn gevat nadat ek die manne heeldag dop gehou het. Die was my eerste keer wat ek die klip gery het en wou die kat mooi uit die boom kyk.
Die feit dat ek 380nm op 1500rpm en 438nm op 2000rpm tot my beskiking gehad het, het sekerlik ook gehelp.
Die diesels het vir my beter gevaar as die petrols. Behalwe vir Michael se super powered 4.2 wat baie gespin het weens al die parrafien wat hy gegooi het. Maar hy het darem vir gooie interainment gesorg.
Josh, jy met die 3.0l Patrol het so maklik ge laat lyk!!!!! :blonde: Ek hou jou al lankal dop. Bestuurs vernuf plus die regte "Tool"!
Bekker van Niekerk
0828017117
bekker@paarlrek.co.za
User avatar
Alex Roux
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 2627
Joined: 11 Jul 2011 10:54
Full Name: Alexander Roux
Nickname: Calculator
Home Town: Johannesburg
Current 4x4: 2004 GU 3TDi (Lexus) - aka "Witblits" (sold)
2005: GU TD42 - aka "Masewa"
1996: GQ TB48 conversion - aka "Skilpad"
1993: GQ SWB TB42 - aka "Shortie"
1985: MQ Patrol (Safari) SD33 - aka "Toro"
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 49 times
Been thanked: 240 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by Alex Roux »

Bekker wrote:Wat net opvallend was dat halfpad teen die klip op was almal se momentum ± dieslefde met baie "wheel spin" maar nie Josh se 3.0 l nie.

Van die Youtube videos wat ek van verlede Saterdag se uitstappie gesien het, het Josh die vinnigste geklim.
Sien hoe Michael met sy eerste poging terug gegly het.
Dit is amper 'n kopie van hoe ek in Maart maand ook met my eerste poging terug gegly het.
In beide gevalle het ons na my mening te stadig begin. En toe ons in die dippie kom, was daar nie genoeg momentum nie.
Ek dink nie die hoeveelheid momentum was hoegenaamd dieselfde as in Josh se geval nie.

So buiten wringkrag, bande, en bandruk, moet ook nie die "moer" agter die wiel vergeet nie!

Wat betref die mate waarin die karre oplig, is daar ook ander faktore om in ag te neem.
Ek dink Josh se kar is die mees beskaafde onder die lot, met beide stabilisers nog in.
Ek het die afgelope drie jaar die klip drie keer gery, en elke keer het ek so baie gelig dat my towbar geskraap het.
Ek doen dalk iets verkeerd, maar tenminste maak dit vir goeie fotos. :rolling:
Skilpad, Shortie, Toro & Masewa
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by Tinus lotz »

Alex 2 duim body lift baie ligte lexus teen swaar 6 silender , swaar agter bumber maak jou center of gravity punt verander .....ek dink dit maak die verskil :mytwocents:
User avatar
JoshJ
Patrolman
Patrolman
Posts: 982
Joined: 30 Nov 2013 16:16
Full Name: Joshua Joubert
Nickname: Joshua
Home Town: Centurion, Gauteng
Current 4x4: 94 GQ SGL-D
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 81 times
Been thanked: 95 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by JoshJ »

Bekker wrote:
JoshJ wrote:Dankie viri pluimpie Tinus :thumbup:

Ja ek moes daar waar hy af plat na die eerste baie styl helling my voet van die parrafien af haal, want ek het skielik spoed begin vang. Ons was 2 in die kar. Ek en Micheal. Ek het 33" Cooper ST maxx op. En my band druk was 1.2bar koud. Ek het n ander lyn gevat nadat ek die manne heeldag dop gehou het. Die was my eerste keer wat ek die klip gery het en wou die kat mooi uit die boom kyk.
Die feit dat ek 380nm op 1500rpm en 438nm op 2000rpm tot my beskiking gehad het, het sekerlik ook gehelp.
Die diesels het vir my beter gevaar as die petrols. Behalwe vir Michael se super powered 4.2 wat baie gespin het weens al die parrafien wat hy gegooi het. Maar hy het darem vir gooie interainment gesorg.
Josh, jy met die 3.0l Patrol het so maklik ge laat lyk!!!!! :blonde: Ek hou jou al lankal dop. Bestuurs vernuf plus die regte "Tool"!



Baie Dankie Bekker :salute:
FB_IMG_1464458619360.jpg
FB_IMG_1464458619360.jpg (27.03 KiB) Viewed 2739 times
Being alive is a Blessing!!

Regards,
Joshua
User avatar
bogeyman
Senior Member
Senior Member
Posts: 287
Joined: 24 May 2011 11:14
Full Name: Christo Boegman
Nickname: Chris
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses.
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria
Been thanked: 91 times
Contact:

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by bogeyman »

Ek het lank met Alex Fullard gesels oor die regte lyn teen die klip op terwyl almal daar staan en bewe het.
Die lyn wat Josh gery het is baie links van die lyn wat Alex voorstel. Dit is baie meer gelyk en "unsettle" nie die voertuig soos Alex se lyn nie.
Die probleem is dat jy dan maklik verder links neig omdat jy nie kan sien waarnatoe om te mik nie en dan op die graspolle beland wat traksie heeltemaal belemmer. Dan gryp die regterwiele en die linkerwiele gly , jy swaai heeltemaal links en rol tot onder.

Alex reken dat meeste van die ongelukke daar het so gebeur.
User avatar
PathMaker
Senior Member
Senior Member
Posts: 156
Joined: 05 Aug 2011 15:40
Full Name: Graham Cumming
Nickname: PathMaker
Home Town: Centurion/Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol Y61 4.5GRX 1998 (Old Faithful/PathMaker)
Nissan Patrol Y61 4.8GRX Turbo 2003 (Storm)
Home Language: English
Location: Valhalla, Pretoria
Has thanked: 13 times
Been thanked: 46 times

Re: Patrol versus cruiser weekend 20 mei 2016 at moegatle

Post by PathMaker »

I also have one of you. Don't worry buddy! We've got you covered!
Attachments
DSC_8982 small.jpg
DSC_8982 small.jpg (713.25 KiB) Viewed 2667 times
Post Reply

Return to “29. Events”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests