Water crossings with TB45

Driving, recovery & more
Post Reply
NoPressure
Senior Member
Senior Member
Posts: 201
Joined: 12 Nov 2018 21:39
Full Name: Ruan
Nickname: Ruan
Home Town: Swakopmund
Current 4x4: 2017 Ford Ranger 3.2 D/C 4x4 Auto
2000 Nissan Patrol 4.5 GRX M/T
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 88 times
Been thanked: 58 times

Water crossings with TB45

Post by NoPressure »

Hi guys

We are planning a trip through the Damara/Kaokoveld region in Namibia. We are going via the roads less traveled, and being a new owner of an older Patrol I figured it would be the perfect initiation. I have never owned a petrol 4x4, thus I need some advice regarding water crossings.

Just to mention, that I have had a few run ins with rivers before, almost losing a vehicle so I am very cautious with these things. Thus, I am rather looking for advice regarding vehicle preparation for possible crossings. Whether it be prior to traveling or prior to water entry. General rules regarding petrol vehicles are welcome, but specific advice regarding the TB45E motor would be brilliant thanks.
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Water crossings with TB45

Post by Kagiso II »

Ruan, ons is vêr en jy gaan BAIE inligting kry .. Fanie du Preez is daar in Walvis. Hy vat toere deur al daai plekke. [Hy is op die forum ook]
Gaan steek kers op by hom [Hy is ook 'n Patrol liefhebber]
Net so vinnig: Die Patrol is goed waterbestand. Spuit WINFLON oor die vonkproppe voor jy deur diep water gaan en om die coil en dizzy
MOENIE mt warm diffs in die water is storm nie. ry net in dit die as in die water is, stop daar vir n 20 sekondes voor jy inry. Dit laat die diff afkoel EN dan suig die diff LUG in, nie water nie. [maak ook seker dat die "diff breathers" behoorlik gekoppel is en dat die opening nie verstop is nie [miere, perde bye, ou moddeer en pad goo ]

PATROL kan
iNyathi swem Linyanti.jpg
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
NoPressure
Senior Member
Senior Member
Posts: 201
Joined: 12 Nov 2018 21:39
Full Name: Ruan
Nickname: Ruan
Home Town: Swakopmund
Current 4x4: 2017 Ford Ranger 3.2 D/C 4x4 Auto
2000 Nissan Patrol 4.5 GRX M/T
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 88 times
Been thanked: 58 times

Re: Water crossings with TB45

Post by NoPressure »

Dankie Oom

Ek het gewonder wat mens gebruik by die spark plugs, dankie daarvoor. Sal ek die belde/fan ook moet verwyder of ontkoppel?
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Water crossings with TB45

Post by Peter Connan »

Ruan, 'n pel van my het al sy fan lemme afgebreek in die Khwai rivier.

Sorg dat die viscous fan af is voor jy inry. Mens kan hom mos hoor. As jy dit doen, behoort dit nie nodig te wees om belde af te haal of enige so iets nie.

Soos reeds genoem, check al die breathers (diffs, ratkas, transfer case). Check ook die boot wat die clutch vurk bedek, en die klein drain plug onder in die bell-housing. As jy regtig diep water verwag, check die boot bo-op die ratkas, waar die rathefboom uitkom.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
davidvdm
Patrolman
Patrolman
Posts: 627
Joined: 13 Sep 2011 15:47
Full Name: David vd Merwe
Nickname: David - Hillbilly
Home Town: West Coast
Current 4x4: 1997 2.7TD Nissan Sani Mk3 4x4 SFA (SAFANI)
Home Language: English/Afrikaans
Has thanked: 4 times
Been thanked: 48 times
Contact:

Re: Water crossings with TB45

Post by davidvdm »

Peter Connan wrote: 21 Jan 2019 05:20 Ruan, 'n pel van my het al sy fan lemme afgebreek in die Khwai rivier.

Sorg dat die viscous fan af is voor jy inry. Mens kan hom mos hoor. As jy dit doen, behoort dit nie nodig te wees om belde af te haal of enige so iets nie.
Ek het met my ou 2.7td Hardbody sommer twee ou olie filter seals gevat en aanmekaar gelas en oor die water pyp gehang. Wat ek dan doen, stop voor die water, skakel enjin af, hak die een een kant van daai "rekkie" ringe oor een van die fan se blades so dat die fan nie sal kan draai as jy weer enjin start nie. Hy sal die blades self kan vas hou as die viscous wil in skop, maar sodra hy water op hom kry gaan hy elke geval uitskop weens die koue. Onthou nou net om ander kant die rekkie af te haal, en maak seker hy is uit die pad dat hy nie weer die fan, of iets ander vang nie. Onthou net, terwyl daai fan stil staan, het jy nie verkoeling nie. As die water hoog genoeg is, het jy weer verkoeling, maar nie buite die water nie.
David - Bfreesani
1997 Nissan Sani MK3 2.7TD - Hillbilly (SAFANI)
MQ C200 SFA
MQ H260 LSD Rear
MQ Transfer as second low range
5" Lift
33"x12.5x15" tires on 8.5J rims - Want 35's
DIY rock sliders
DIY Snorkel
Madman EMS
NoPressure
Senior Member
Senior Member
Posts: 201
Joined: 12 Nov 2018 21:39
Full Name: Ruan
Nickname: Ruan
Home Town: Swakopmund
Current 4x4: 2017 Ford Ranger 3.2 D/C 4x4 Auto
2000 Nissan Patrol 4.5 GRX M/T
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 88 times
Been thanked: 58 times

Re: Water crossings with TB45

Post by NoPressure »

Dankie vir al die raad - ek wil natuurlik nie n duikboot wees nie, maar indien ek moet, wil ek oor n rivier kan gaan. Ek ry saam n Ford en Toyota en wil dus nie onnodig "aandag" trek met elektriese probleme van die manne nie.

Die breathers ens is ek besig mee - dankie vir die ratkas boot idee - glo dis nodig om daarna te kyk aangesien ons "bull dust" ook sal teekom.
Post Reply

Return to “26. Techniques”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests