foto's

Q&A: Stuff to make your trips and camping more comfortable.
Post Reply
Ratel
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: 28 Oct 2009 01:40
Full Name: Eon de Jager
Nickname: Ratel
Home Town: Lydenburg
Current 4x4: 4.5 Patrol
Home Language: Afrikaans

foto's

Post by Ratel »

Goeie dag almal. Kan iemand my asb verduidelik hoe om foto's op die site te laai. Dankie. :doh:
User avatar
Tjaart
Senior Member
Senior Member
Posts: 329
Joined: 29 May 2009 16:08
Full Name: Tjaart Janse van Rensburg
Nickname: TJ
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Patrol 4500 GRX
2000
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria
Been thanked: 2 times

Re: foto's

Post by Tjaart »

Ratel

As jy 'n topic begin, scroll bietjie af en dan sal jy die "upload attachment" blokkie sien. Kies hom, en dan "browse" jy jou fotos, waar jy hulle ook al gesave het. Jou fotos moet kleiner as 200kb wees. Ek het gehoor die site het nou auto resizing vir fotos, maar nog nie probeer nie. Jy kan jou fotos wat jy geneem het, verklein met Microsoft Office Picture Manager oopmaak en resize.

Regs click op die foto, kies "open with", en kies Microsoft Office Picture Manager. Dan in die TOOLS blokkie op die toolbar, kies jy resize. Dan kyk jy wat is die grootte van die foto, bv, 2.31MB. nou moet hy kleiner, as 200kb wees, so dan kies jy die % opsie aan die regterkant. kies so 20% van die oorspronlike grootte, dan sal hy "klein" genoeg wees om te post. As jou fotos wat jy wil post reg is, dan kies jy weer op die website die "upload attachment" blokkie, browse jou fotos, en kies die wat jy ge-resize het!!

Sterkte. Ek hoop jy kom reg. Werk maar net stap vir stap....
THE BRAVE
says
Aut PATROL aut nihil

Aut vincere aut mori
Ratel
Newbie
Newbie
Posts: 3
Joined: 28 Oct 2009 01:40
Full Name: Eon de Jager
Nickname: Ratel
Home Town: Lydenburg
Current 4x4: 4.5 Patrol
Home Language: Afrikaans

Re: foto's

Post by Ratel »

:clap: Dankie Tjaart. Sal kyk of ek reg kom. Het jy toe reg gekom met jou Patrol se disc's?
Post Reply

Return to “19. Overlanding/Camping Equipment”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests