Dieselpomp verstellings
-
- Senior Member
- Posts: 61
- Joined: 16 May 2009 07:05
- Full Name: Danie Terblanche
- Nickname: Danie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2000 Nissan Patrol 4.2 diesel / DIY Turbo Conversion.
1982 Chevrolet K5 Blazer 6.2 V8-Diesel
485 Nm@1300Rpm NA - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Dieselpomp verstellings
Ek het na die turbo & intercooler opgradering ook die altitude compensator met 'n Boost Compensator vervang. Daar is min krag met die wegtrek maar versnel uitstekend sodra die boost by 0.2 bar ( 1500Rpm) verbygaan. Ek aanvaar ek kan die ratmoer onder die veer afstel sodat die diesel gouer oopmaak teen laer boost of is daar 'n ander verstelling wat ek eers moet doen. Ek het die maksiemum boost op 0.8 bar gestel. EGT is nog onder 500 grade Celsius en niks rook nie. Help asseblief.
Danie
Live while you’re alive!
Live while you’re alive!
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: Dieselpomp verstellings
Jy kort no boost feul en feul in general ....maar praat met die dielsel ginie
- Michael
- Moderator
- Posts: 2479
- Joined: 05 Mar 2014 14:39
- Full Name: Michael
- Nickname: Steyn
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
- Home Language: Afrikaans
- Location: Centurion, PTA
- Has thanked: 189 times
- Been thanked: 336 times
Re: Dieselpomp verstellings
Danie, jou engine hardloop te lean. Jy sal moet nog "no boost fuel" by sit om jou responsiveness beter te kry en moontlik nog "boost fuel". 500 EGT's is nog laag en jy gaan nie genoeg grag he met daai fuel nie
"The Just shall live by Faith" Rom1:17
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
-
- Senior Member
- Posts: 61
- Joined: 16 May 2009 07:05
- Full Name: Danie Terblanche
- Nickname: Danie
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2000 Nissan Patrol 4.2 diesel / DIY Turbo Conversion.
1982 Chevrolet K5 Blazer 6.2 V8-Diesel
485 Nm@1300Rpm NA - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 1 time
- Contact:
Re: Dieselpomp verstellings
Dankie vir julle kommentaar, maar dit het ek reeds geweet. My vraag was, wat is die verstelling volgorde. Tinus, wie is die "dielsel ginie" ?
Ek het 'n goeie artikel op een van die forums gekry wat dit stap vir stap met fotos verduidelik. Amper soos die "leeuloop".
Ek het 'n goeie artikel op een van die forums gekry wat dit stap vir stap met fotos verduidelik. Amper soos die "leeuloop".
Danie
Live while you’re alive!
Live while you’re alive!
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: Dieselpomp verstellings
Micheal is die diesel ginie hy doen dit vir n lewe en sal jou die beste kan help . Vir hoeveel cc per stroke is jou pomp opgestel?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 45 guests