Project TD42T Conversion
- Gerrit Loubser
- Moderator
- Posts: 851
- Joined: 07 Apr 2009 04:30
- Full Name: Gerrit Loubser
- Nickname: Gerrit Loubser
- Home Town: Richards Bay
- Current 4x4: None
- Home Language: Afrikaans
- Location: Richards Bay
- Been thanked: 11 times
Re: Project TD42T Conversion
Wat 'n fantastiese projek, Pieter! Geluk daarmee dat jy die deursettingsvermoee gehad het om dit aan te pak en deur te sien. Baie dankie ook vir die manier waarop jy die proses met ons deel.
Frans, ek weet nie watter beroep jy be-oefen nie, maar dit is heel duidelik dat jy 'n goeie bestaan sal kan maak deur profesioneel na mense se voertuie om te sien; mense wat wil weet dat iemand wat die werk verstaan aan hulle motors werk. Jou kennis, insig en vindingrykheid is besig om baie vinnig legendaries te word! Baie geluk.
Net een opmerking: Sou dit nie beter wees om die watervlaksensor in die boonste verkoelerpyp te installeer inplaas daarvan om dit in die oorvloeitenk te monteer nie? Ek dink dit is moontlik om 'n situasie te kry waar die watervlak in die verkoeler self te laag daal terwyl daar nog vloeistof in die oorvloeitenk is.
Baie geluk en baie plesier met jou "nuwe" wiele, Pieter!
Frans, ek weet nie watter beroep jy be-oefen nie, maar dit is heel duidelik dat jy 'n goeie bestaan sal kan maak deur profesioneel na mense se voertuie om te sien; mense wat wil weet dat iemand wat die werk verstaan aan hulle motors werk. Jou kennis, insig en vindingrykheid is besig om baie vinnig legendaries te word! Baie geluk.
Net een opmerking: Sou dit nie beter wees om die watervlaksensor in die boonste verkoelerpyp te installeer inplaas daarvan om dit in die oorvloeitenk te monteer nie? Ek dink dit is moontlik om 'n situasie te kry waar die watervlak in die verkoeler self te laag daal terwyl daar nog vloeistof in die oorvloeitenk is.
Baie geluk en baie plesier met jou "nuwe" wiele, Pieter!
Gerrit Loubser
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
- Ross
- Senior Member
- Posts: 285
- Joined: 19 May 2009 13:41
- Full Name: Ross Holland
- Nickname: Ross
- Home Town: Cape Town
- Current 4x4: 1998 GU 4.2 Turbo Diesel
aka "The Polar Bear" - Home Language: English
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 11 times
Re: Project TD42T Conversion
Congratulations Pieter (and Frans)
This thread makes very impressive reading, ....the thoroughness and neatness of the conversion is outstanding!!! Well done guys, I can`t wait to see it in the flesh.
Pieter, once she`s run in, it will be very interesting to hear your impressions of the TD42T over the 3.0 in terms of overall performance and driveability.
This thread makes very impressive reading, ....the thoroughness and neatness of the conversion is outstanding!!! Well done guys, I can`t wait to see it in the flesh.
Pieter, once she`s run in, it will be very interesting to hear your impressions of the TD42T over the 3.0 in terms of overall performance and driveability.
Ross
1998 GU 4.2 Turbo Diesel: 2" OME, 33" Big Horns, 2x LR Tanks, Safari Snorkel, Dual Battery, Drawer System, etc etc
aka "The Polar Bear"
1998 GU 4.2 Turbo Diesel: 2" OME, 33" Big Horns, 2x LR Tanks, Safari Snorkel, Dual Battery, Drawer System, etc etc
aka "The Polar Bear"
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: Project TD42T Conversion
Baie mooi Frans en Pieter - met julle werk het ek amper daaraan gedink dat as my 4,5 oppak moet ek ook gaan vir daai 4,2 T diesel
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Family_Dog
- Senior Member
- Posts: 163
- Joined: 02 May 2009 20:31
- Full Name: Eric Skeen
- Nickname: F_D
- Home Town: Klerksdorp
- Current 4x4: Hilux 2.7i IFS D/C
Hilux 2.2i SFA D/C
Prado 3.4 VX - Home Language: I try to be Fifty/Vyftig
- Been thanked: 19 times
- Contact:
Re: Project TD42T Conversion
Great job that is very well done, guys!
Pieter, drive it with PRIDE, man!
-F_D
Pieter, drive it with PRIDE, man!
-F_D
White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4
One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, One Gold Fish
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3452
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 155 times
- Contact:
Re: Project TD42T Conversion
Pieter - daar is so 'n TROTS gevoel vir wat jy en Frans vermag het ... en JG se Lazarus is ook spesiaal - en Agarob loop weer
Kan ons op soort van manier bymekaarkom en diet "vier' ??? [soos om Moegatle te klim .. of De Wild se nuwe "Rocky Ridge" kaf te draf ??
en natuurlik mag ammal met 'gewone' Patrollies ook inklim op die trippie?
Baie geluk en mag jy nou baie myle van groot vreagde uit jou Patrollie put .. jy verdien dit.
Kan ons op soort van manier bymekaarkom en diet "vier' ??? [soos om Moegatle te klim .. of De Wild se nuwe "Rocky Ridge" kaf te draf ??
en natuurlik mag ammal met 'gewone' Patrollies ook inklim op die trippie?
Baie geluk en mag jy nou baie myle van groot vreagde uit jou Patrollie put .. jy verdien dit.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
- tour de frans
- Patrolman
- Posts: 797
- Joined: 03 May 2009 19:48
- Been thanked: 21 times
Re: Project TD42T Conversion
Pieter
Dis lekker om te sien jy geniet jou kar weer.Ek kry groot genot om jou gesig te sien nou met jou kar wat weer loop.Ek onthou die oggend van die 20ste Maart wat ek agter jou gery het oppad vir die naweek,toe die 3L gegroet het.Ek wens dit niemand toe nie...
Dit is nie net n plesier om aan jou kar te werk nie,maar n groot voorreg.Ek is dankbaar aan ons liewe Vader wat my seen om dit te kan doen.
Geniet jou kar! dankie vir jou mooi boodskap.
Gerrit,baie dankie.
Oor die watervlak in die bottel.Die bottel is nie die oorloop bottel nie,wat water terug sit in die radiator soos die kar afkoel en die water "krimp" nie,wanneer hy staan nie.Die bottel is direk aan die radiator se boonste tenk gekoppel en nie na die radiator cap nie.Die prop op die radiator is ook net n dop,die bottel het die drukprop en van hom af is die oorloop bottel.Die twee bottels is die 3L se oorspronklike bottels.Ek wou die druk bottel uitgooi,maar die 3L se radiator het ek behou en het nie n oorloop pyp in die radiator se nek nie.Die druk bottel sit ook hoer as die radiator.
Groete
Frans
Dis lekker om te sien jy geniet jou kar weer.Ek kry groot genot om jou gesig te sien nou met jou kar wat weer loop.Ek onthou die oggend van die 20ste Maart wat ek agter jou gery het oppad vir die naweek,toe die 3L gegroet het.Ek wens dit niemand toe nie...
Dit is nie net n plesier om aan jou kar te werk nie,maar n groot voorreg.Ek is dankbaar aan ons liewe Vader wat my seen om dit te kan doen.
Geniet jou kar! dankie vir jou mooi boodskap.
Gerrit,baie dankie.
Oor die watervlak in die bottel.Die bottel is nie die oorloop bottel nie,wat water terug sit in die radiator soos die kar afkoel en die water "krimp" nie,wanneer hy staan nie.Die bottel is direk aan die radiator se boonste tenk gekoppel en nie na die radiator cap nie.Die prop op die radiator is ook net n dop,die bottel het die drukprop en van hom af is die oorloop bottel.Die twee bottels is die 3L se oorspronklike bottels.Ek wou die druk bottel uitgooi,maar die 3L se radiator het ek behou en het nie n oorloop pyp in die radiator se nek nie.Die druk bottel sit ook hoer as die radiator.
Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Gu y61 pickup- 6.2L chevy
Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
- G-MAN
- Patrolman 1000+
- Posts: 1097
- Joined: 02 May 2009 19:50
- Full Name: A.G.HOLMES
- Nickname: G-MAN
- Home Town: Cape Town, Noordhoek
- Current 4x4: PATROL 4.8 GRX 2008, PATROL 4.8 GRX 2007, PATROL 4.8 GRX 2006, Defender 90 2.8i...
- Home Language: Engels
- Location: Cape Town, Noordhoek.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 9 times
- Gerrit Loubser
- Moderator
- Posts: 851
- Joined: 07 Apr 2009 04:30
- Full Name: Gerrit Loubser
- Nickname: Gerrit Loubser
- Home Town: Richards Bay
- Current 4x4: None
- Home Language: Afrikaans
- Location: Richards Bay
- Been thanked: 11 times
Re: Project TD42T Conversion
Aha, Frans. Dit maak sin.
Gerrit Loubser
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
- SRXy
- Senior Member
- Posts: 202
- Joined: 09 Jun 2009 12:39
- Full Name: Wes
- Nickname: the Knob...
- Home Town: Slaapstad
- Current 4x4: TD42T Patrol "The Wee Beasty", 373,000km's
Umm....this is a Patrol forum isn't it? - Home Language: engles
- Been thanked: 1 time
Re: Project TD42T Conversion
Awesome job guys! Well done! This is such a great ending to a sad beginning! I hope that run-in period doesn't take too long! Enjoy your new beast.
In regione caecorum rex est luscus.
Desiderius Erasmus: circa 1510
Desiderius Erasmus: circa 1510
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests