Central locking/alarm

tour de frans
Patrolman
Patrolman

Central locking/alarm

Post by tour de frans »

Goeie dag,ek soek raad vir my 4.2 se sluit stelsel.Die ding maak my suur so af en toe.Die kar sluit wel toe en oop met die "remote",maar wat gebeur is,dit het nou al n patroon geform kom ek agter.
Ek sluit die kar oop en hy gaan oop met die eerste druk van die knoppie saam met die bleep en die flits van die flikker ligte.Ek klim in en ry,by my waarook al stop sit af en sluit,met die knoppie.Net die flikker ligte flits een keer,niks verder gebeur nie.Dan druk ek die knoppie weer,dan flits die flikker ligte en bleep en sluit die kar.Dit is asof die kar vir my wil se n deur is nie reg toe nie,maar hulle is.
Party keer sluit die kar die drywer deur oop met die eerste druk en al die by klanke,maar wil nie die res van die kar oop sluit met die tweede druk van die knoppie nie?Ander dae is dit weer reg.
Het iemand so iets ondervind?
My kar is n 99 GU
Dankie Groete
Frans
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans

Re: Central locking/alarm

Post by Herrie »

Ek sit met dieselfde probleem nadat Ungili by die panelbeaters was!
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
Vaatjie
Full Name: Francois Slabbert
Nickname: Faffa
Home Town: Welgemoed
Current 4x4: 2006 4.8GL PATROL

Post by Vaatjie »

Dis slegte nuus. Dit doen die selfde as my bleddie FORD. Gelukkig is dit 'n patrol en nie daar kar met die blou badge nie. Dit klink soos die brein van die sluitstelsel wat verstuurd(oud, moeg) is of dit kan 'n earth wees wat nie lekker is nie. Hoe en waar om te begin soek weet ek nie. Boereraad is om 'n kisbier te koop en 'n paar patrol vriende te nooi, die bier uit te drink, en dan hoop die probleem is weg. Die raad kan gevolg word totdat die probleem heeltemal weg is. Vat soms baie lank en kan duur wees. :oldtimer:
Time and tide waits for no man.
Gerrit Loubser
Full Name: Gerrit Loubser
Nickname: Gerrit Loubser
Home Town: Richards Bay
Current 4x4: None

Post by Gerrit Loubser »

Sounds like it might be a dodgy door contact switch (remember about the barn doors at the back too).
Gerrit Loubser

2003 Land Cruiser 100 VX TD
1999 Patrol 4.5E GRX M/T ("Imvubu") - GONE; Go well Old Girl :-(
2003 Pajero 3.2 DiD LWB A/T - GONE; One of the best cars I ever had :-(
1996 Land Cruiser 80 VX 4.5 EFI A/T - SOLD
tour de frans
Patrolman
Patrolman

Post by tour de frans »

Yes,but should the roof ligts give it away on a faulty door switch?Maybe I must try to bypass the switch.
Vaatjie,jy het a smart idee,se net waar.
Groete
Gu y61 wagon- 6.0L chevy

Jules
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Julius
Nickname: Jules
Home Town: Rietjiesvlei, Zoeloeland
Current 4x4: Pathfinder
GQ Patrol
Home Language: AFR

Post by Jules »

My '95Troll het nie n afstandbeheerde knoppie nie maar ek sit soms met dieselfde probleem as ek met die sleutel oop- of toesluit dat sommige deure nie oop of toesluit nie gewoonlik agter bestuurder en dan ook links voor. Agter drink barn doors nog nooit n probleem gehad nie. I maar check now always if everything is locked wanneer ek die sleutel draai

Greetings
GO CHEETAHS :biggrin:
Walk by FAITH not by sight
2014 Pathfinder 2.5 LE
Stofpad 4x4 Bashplate
42&60L Snomaster Freezer/Fridge
Buzzard Industries Overlander Trailer
Tjaart
Full Name: Tjaart Janse van Rensburg
Nickname: TJ
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Patrol 4500 GRX

Post by Tjaart »

I have removed my whole immobiliser and central locking from remote harness. Remember that this was fitted aftermarket, and the job was done so poorly, I felt embarrassed to open the console to the right of the accelerator pedal. I went and drove like a doos and got stuck in the river, with water gushing into the car. I was at an angle to the right, and the water washed over the cover next to the accelerator.

I was recovered rather speedily and had problems with my immobiliser since then. On closer inspection, I determined that the control box for the central locking, alarm and immobiliser got wet. It is placed at an extremely bad place, and the workmanship was horrendous. I cleaned the unit with electrical component cleaner, but there had been a short on the pc board. The effect was that the doors kept opening and closing by themselves. A match stick in the door locker button sorted that out. I then got a 2nd pc board from a car and radio sound shop for R400 bucks. A new one goes for R2000.

This worked well until the next trip to the river. So I decided to remove it completely. Now it works with the key, turn left and right and good bye. The problem can be either moisture in the unit, causing short. Or loose wiring or faulty earth wire somewhere. There a couple of relays that has been inter connected and the whole installation is sommer backyard mechanic. :thumbdown: .

I remember that my Ptrl opened the driver's door on the first press of the button, and then the rest at the second press. I removed the installation, because in the wild, you cannot afford to have electrical problems, or a wet remote or flat remote batteries.

It will be worth it to open the panel next to your right foot and try to unravel what goes where. Also have a look at the control box. There are a whole bundle of wires that go into a black box, about 70mm x 70mm x 25mm thick.

Good luck and let us know what happens.
THE BRAVE
says
Aut PATROL aut nihil

Aut vincere aut mori
tour de frans
Patrolman
Patrolman

Post by tour de frans »

Dankie,Tjaart ek gaan sommer dadelik kyk na daai box.
And thanks Gerrit,I though it could not be a door switch because the roof light sould come on,anywhay me and Pieter found a faulty barndoor switch.BY-pass it,car open and closes fine but alarm still not right so I'll go and look for that box
Cheers
Gu y61 wagon- 6.0L chevy

Herrie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari

Post by Herrie »

Het gister myne se box uitgehaal en gesien dat die swart plug baie warm geword het. So warm dat die soldeersel op die pc board gesmeld het.

Het die soldeerwerk oorgedoen - nou werk die aansit prosedure weer soos altyd maar die central locking probleem is steeds daar.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX

Return to “13. Electrical & Electronics”