Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Engines and Engine Systems
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Michael »

Ek het n klient wat n Navara en Pathfinder v9x het. Die idee was om daai engine in n GX in te bou met sy auto boks omdat dit so goeie engine is en hy so ekenomies is.
Ek het dit self gesien toe ek hom een keer gediens het en probeer kyk hoe ons hom in die QG gaan in kry.

Die engine is n Renault engine en is nooit deur Nissan ontwerp of gebou nie, so dink Nissan het hom net gebruik soos hy van Renault af gekom het. Ek dink hy kom van die Megane af as ek reg onthou.
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Peter Connan »

As ek reg verstaan doen die Franse dit nogal gereeld. Ek verstaan ook dat Honda enjins (ten minste die S2000 se enjin).
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Wentzel
Newbie
Newbie
Posts: 7
Joined: 31 Aug 2020 15:10
Full Name: Wentzel Coetzer
Nickname: Wentzel
Home Town: Langebaan, Western Cape
Current 4x4: '96 Nissan Patrol GQ 4.2
Home Language: Afrikaans / English

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Wentzel »

Ek het met my V9X en kampeer waentjie n Ford Ranger 3,2 agter gelaat op teen patasnek pas baby Nelspruit, daai v6 Diesel was lank voor sy tyd en baie plesier verskaf.
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Reenen »

Michael wrote:Ek het n klient wat n Navara en Pathfinder v9x het. Die idee was om daai engine in n GX in te bou met sy auto boks omdat dit so goeie engine is en hy so ekenomies is.
Ek het dit self gesien toe ek hom een keer gediens het en probeer kyk hoe ons hom in die QG gaan in kry.

Die engine is n Renault engine en is nooit deur Nissan ontwerp of gebou nie, so dink Nissan het hom net gebruik soos hy van Renault af gekom het. Ek dink hy kom van die Megane af as ek reg onthou.
Wel, ek het n v9x, en het gaan kyk.
Crank draai normale rigting.
Alternater en aircon draai normale rigting.

Net die fan draai verkeerd om, want die fan se pulle loop op agterkant van van belt.

Maar nee, v9x se rotasie is presies selfde as n normale engine sin
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Reenen »

Ek dink die td5 landrover se fan draai ook verkeerd om, sy pully loop ook op verkeerde kant van serpintine belt (kan 4.0 v8 ook wees, een loop een kant toe, een ander kant toe).

Nou kyk mense na die fan as engine loop, en dink die engine self loop ook verkeerd om.

Elkgeval. Engine rotasie is normaal. Gearbox is normaal (dink d23 gebruik selfde 7 spoed auto as v9x), diffs is selfde as op ander navaras.
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Reenen »

Video van v9x. Crank en meeste goed draai klokgewys soos gewone engine, fan loop antikloks.






User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Michael »

Dis interesant!
Ek het na die fan gekyk en het my teorie om dit gebou, nie verder ondersoek ingestel om na die crank pully te kyk nie.

Maar dis goeie nuus!! Nou gaan daar dalk n GQ binne kort met n v9x engine in loop :thumbup:
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Navara/Pathfinder 2.5 or 3.0 DCI engine for Patrol 3.0

Post by Michael »

Reenen wrote: 28 Sep 2020 12:13 Video van v9x. Crank en meeste goed draai klokgewys soos gewone engine, fan loop antikloks.




Dankie vir jou video Reenen :thumbup:
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests