Wat staan my te doen??
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Wat staan my te doen??
Ek wil graag weet wat die oorsaak is van my proebleem.. Ek ry n safari met n L28 in, no wat gebeur is dat my lifters of altans een gedurig af klim van die rocker af.Nou wil ek weet wat staan ek te doen? Dink jul ek moet die lifters vervang of die rockers of albei? Ek het dit ook oorweeg om die LD28 motor in te sit met n turbo op omdat hul bq ani lui kant is. Ek wil my ou trok nog vir baie jare ry en geniet. Ek was lank opsoek na so iets en wil nie nou tou opgooi oor iets kleins nie.Wat is jul mening rondom die die LD28 met n turbo of dink jul dat n fuel injection head beter gan werk? want ek nie n "carb fan" nie. Enige raad en hulp sal baie waardeer word. Want ek is moeg om op 5 silinders te ry..
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: Wat staan my te doen??
Welkom Johan!!
Ek het die Safari Service Manual ook op my Patrol Manual CD as jy dit nodig het.
Ek het ook die inligting daar van die WEBER 38 Carbutator - dit is 'n baie goeie verandering op die enjin.
Kan jy vir ons fotos opsit dat ek kan sien wat jou lifter probleem is.
Om die hele engin oor te doen kos glad nie baie nie en dan gaan die engin nog baie jare hou.
Hier is my Safari.
Ek het die Safari Service Manual ook op my Patrol Manual CD as jy dit nodig het.
Ek het ook die inligting daar van die WEBER 38 Carbutator - dit is 'n baie goeie verandering op die enjin.
Kan jy vir ons fotos opsit dat ek kan sien wat jou lifter probleem is.
Om die hele engin oor te doen kos glad nie baie nie en dan gaan die engin nog baie jare hou.
Hier is my Safari.
- Attachments
-
- ADSC08087.jpg (125.23 KiB) Viewed 3163 times
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: Wat staan my te doen??
Die L28 is een van Nissan se legendariese enjins en is vir hulle betroubaarheid bekend.
Ek het drie wat in daaglikse gebruik is oor lang afstande en het geen probleme nie.
Het sopas een laat opknap met nuwe suiers en kleppe vir R15000. Dit was na 400 000km.
Ek stel voor dat jy die "cam followers" en die "valve end caps" met nuwes vervang en sommer die nokas n bietjie warmer laat sny.
Dan moet die "valve clearance" baie akkuraat gestel word. dit sal beslis die probleem oplos.
Daai enjins hou van warm maak met nokas verbetering , Weber 38 en n branch. Elektroniese vonkverdeler help ook. Nog iets wat n verbetering veroorsaak is twee 50mm uitlaatpype van die branch tot agter. Kyk maar na die ou Mercedes 280 en Bmw 2800. Altwee bonokas 2.8 ses silinder petrol met dubbel uitlate.
Groete.
Ek het drie wat in daaglikse gebruik is oor lang afstande en het geen probleme nie.
Het sopas een laat opknap met nuwe suiers en kleppe vir R15000. Dit was na 400 000km.
Ek stel voor dat jy die "cam followers" en die "valve end caps" met nuwes vervang en sommer die nokas n bietjie warmer laat sny.
Dan moet die "valve clearance" baie akkuraat gestel word. dit sal beslis die probleem oplos.
Daai enjins hou van warm maak met nokas verbetering , Weber 38 en n branch. Elektroniese vonkverdeler help ook. Nog iets wat n verbetering veroorsaak is twee 50mm uitlaatpype van die branch tot agter. Kyk maar na die ou Mercedes 280 en Bmw 2800. Altwee bonokas 2.8 ses silinder petrol met dubbel uitlate.
Groete.
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Ek is nie seker watse carb hy tans op het nie. Ek praat onder koreksie as ek se dis n 38. En ek het nog nie self die enjin oop gemaak nie, het dit maar laat doen. Ek is seker dat dit nie moeilik sal wees as ek dit self doen nie.( Sal graag wil) Ek sal baie bly wees as ek my hande op n maneul kan kry. Die inligting wat ek al op gelees het se hul dat die L28 n baie goeie enjin is. Ek het n lexus oorweeg maar daarteen besluit. En nog n vraag, weet jul watse powersteering pomp ens sal werk op my trok, en hoe laai ek fotos hier op die site? Sal graag een van my trok wil oplaai.
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Bogeyman.. Kan jy my dalk se wat die hoeveel valve clearance gestel moet wees?
- bogeyman
- Senior Member
- Posts: 287
- Joined: 24 May 2011 11:14
- Full Name: Christo Boegman
- Nickname: Chris
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: 2005 4.8 GRX
'95 patrol 4.2 (now 4.5) sgx plus four 4.2 diesel p/u plus 3 safari workhorses. - Home Language: Afrikaans
- Location: Pretoria
- Been thanked: 91 times
- Contact:
Re: Wat staan my te doen??
Ek sal in my Nissan bybel gaan kyk en jou lat weet.
Ek stel altyd die toleransies effens kleiner es die spec op warm nokaste.
Groete
Ek stel altyd die toleransies effens kleiner es die spec op warm nokaste.
Groete
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: Wat staan my te doen??
Het jy hierdie nodig?
- Attachments
-
- Valve.jpg (209.6 KiB) Viewed 3130 times
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Peter Connan
- Moderator
- Posts: 6016
- Joined: 10 Sep 2010 07:21
- Full Name: Peter Connan
- Nickname: Piet
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
- Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 1067 times
- Been thanked: 987 times
Re: Wat staan my te doen??
My persoonlikke opinie is dat die probleem heel waarskynlik by die nokas le.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
-
- Newbie
- Posts: 7
- Joined: 14 Jul 2015 09:03
- Full Name: Johan van Staden
- Nickname: Moeggesukkel
- Home Town: Bloemfontein
- Current 4x4: Nissan Safari 4x4
- Home Language: Afrikaans
Re: Wat staan my te doen??
Wat laat jou so dink Peter? Ek het n stuk gelees waar hul se dat as jy jou lifters of so vervang moet dit als met nuwe parte wees. Blykbaar omdat hul op hul eie glewe werk of so iets. Want an die begin wat dit nr 2 wat moeilikheid gemaak het en no is dit nommer 6. So dink jul ek moet als oor doen?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests