Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Engines and Engine Systems
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3189
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by SJC »

SJC wrote:
SJC wrote:Ek ruil elke keer die filters.
En ek sien my lugfilter is weer vuil n slegs 5k km's, wat my laat dink dat die snorkel errens lek. Olie kolle op die filter.
Is dit moontlik om n lugfilter skoon te maak sonder om dit te beskadig? Ek is nie regtig lus om weer n nuwe een te koop nie. Hulle kos byna R500 by ni$$an..
Het maar met kompressor skoon geblaas en ergste olie met kwas af geborsel... lyk beter maar nie perfek nie.
Ek het gehoor mens kan 'n lugfilter met petrol was, iemand dit al probeer?

(foto's is geneem voor skoon gemaak is).
Dink julle dis veilig om met hierdie filter te ry?
Het GUD nie 'n filter wat mens kan gebruik nie, nie regtig lus om R500 te spandeer op nissan se filter nie...

http://patrol4x4.co.za/download/file.php?id=14914
http://patrol4x4.co.za/download/file.php?id=14913
http://patrol4x4.co.za/download/file.php?id=14912
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by Tinus lotz »

Fanus daai filter is voebba koop n nuwe een ......regtig :mytwocents:
Wilkie
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1402
Joined: 24 Feb 2014 15:33
Full Name: Errol Wilken
Nickname: Wilkie
Home Town: Pretoria
Current 4x4: 1999 4.5 GRX Nissan Patrol
2004 BMW 3.0D X5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 69 times
Been thanked: 92 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by Wilkie »

Fanus daai lyk baie soos n K&N filter en as dit so is dan kan jy dit was en weer met K&N oile sprei
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3189
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by SJC »

Nee daai is die standaard nissan filter vir die 4.2.
Dis vol olie kolle, ek neem aan agv die olie lekasie wat ek in my engin gehad het. Is nie seker hoe dit op die filter beland het nie. Kan niks lekkasies op die snorkel kry nie. Vermoed dat dit miskien deur die klein gatjie onder op die lug filter housing ingesuig het. Het die gatjie intussen met silikon toe gemaak. Maar is nie seker nie.. :think: het die filter 5k kilos terug ingesit, na die snorkel ingesit is.
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by Michael »

Moenie worry oor daai olie kolle nie, almal van hulle maak so
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3189
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by SJC »

Michael wrote:Moenie worry oor daai olie kolle nie, almal van hulle maak so
Dink jy dis nodig om die filter te vervang?
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
Michael
Moderator
Posts: 2479
Joined: 05 Mar 2014 14:39
Full Name: Michael
Nickname: Steyn
Home Town: Centurion
Current 4x4: Patrol GU 4.2 Turbo Diesel
Home Language: Afrikaans
Location: Centurion, PTA
Has thanked: 189 times
Been thanked: 336 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by Michael »

Moeilik om te se volgens die fotos presies hoe vuil hy is. Blaas hom uit met air dan sal jy n beter call kan maak
"The Just shall live by Faith" Rom1:17

Check out my build here My Patrol
And my engine rebuild here mostly engine related stuff
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3189
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by SJC »

Michael wrote:Dirk, ek ruil olie elke 5,000km en olie + filters elke 10,000km. Ek dink nie dis nodig om filters elke 10,000km te ruil nie.
Wanneer jy die olie ruil (maar nie die filters nie), is dit nodig om die filters los te maak en te dreineer). Of los jy die filters en dreineer die olie slegs by die sump?
Michael wrote:EGR is vir emmissions, geen positiewe ding vir jou engine nie. Dit staan vir "echaust gas resurculation" en dot doen presies wat die naam se. Dit sit weer jou exhaust gas terug in jou intake in om die onverbrande gas weer te verbrand.

Dis n stupid sisteem en het n paar negatiewe gevolge vir jou engine soos warm lug in jou engine in (hoer egt)
Baie soot buildup in jou intake manifold en valves
Dit roof ook van jou brandstof verbruik as jy coast.

Blok hom af of nog beter verwyder hom heeltemal.


Daai pypie het niks met jou diesel filter te make nie. Dis n vacuum hose
Dink ek moet eendag my bakkie vir jou bring, dan kan ek jou betaal om die die egr te verwyder... :eureka:
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7579
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 800 times
Been thanked: 549 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by Tinus lotz »

Dude dien somme jou pomp ook jy ga skrik as jy sien hoe loop hy dan...... :mytwocents: jou pomp het n dubbel electric advice en dit verander net die beat maar niks speed nie ......boost aneriod is die pad voorentoe :thumbup: :mytwocents:
User avatar
SJC
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3189
Joined: 23 Nov 2014 14:20
Full Name: SJC
Nickname: Fanus
Home Town: Nelspruit
Current 4x4: Patrol 4.2 SGL
Home Language: Afrikaans/English
Has thanked: 195 times
Been thanked: 171 times

Re: Best Oil - TD4.2Ti High Mileage

Post by SJC »

SJC wrote:
Michael wrote:Dirk, ek ruil olie elke 5,000km en olie + filters elke 10,000km. Ek dink nie dis nodig om filters elke 10,000km te ruil nie.
Wanneer jy die olie ruil (maar nie die filters nie), is dit nodig om die filters los te maak en te dreineer). Of los jy die filters en dreineer die olie slegs by die sump?
Anyone?
‘96 GQ 4.2 SGL
‘01 GU 4.5 GRX
‘08 GU TD42 BAKKIE
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests