Ek gaan more myne se pomp vervang want die druk moet 3.5 bar wees en toe ek hom toets is hy net onder 3 bar.
Ek het klaar die pomp gister by Auto Zone in Annlyn gekoop vir R420.00.
Petrol Pomp
- Herrie
- Patrolman 1000+
- Posts: 2999
- Joined: 08 Apr 2009 07:17
- Full Name: Kobus Pienaar
- Nickname: Herrie
- Home Town: Kempton Park
- Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari - Home Language: Afrikaans
- Location: Kempton Park
- Has thanked: 55 times
- Been thanked: 93 times
Re: Petrol Pomp
Ek het my Patrol se pomp vervang vandag en toe ek hom uithaal toe vind ek dat die positiewe connector weer los was!!!!
Gelukkig die pomp wat ek nou ingesit het se connectors moet was gebout word so dit sal nie weer los gaan nie
Gelukkig die pomp wat ek nou ingesit het se connectors moet was gebout word so dit sal nie weer los gaan nie
- Attachments
-
- DSC_0400.jpg (88.09 KiB) Viewed 2542 times
-
- DSC_0401.jpg (111.61 KiB) Viewed 2542 times
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX
- Kagiso II
- Patrolman 1000+
- Posts: 3453
- Joined: 10 Jun 2009 16:58
- Full Name: Mac Mc Menamin
- Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
- Home Town: BrentwoodPark, Benoni
- Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe] - Home Language: AFRIKAANS
- Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
- Has thanked: 299 times
- Been thanked: 155 times
- Contact:
Re: Petrol Pomp
Eisjjjjjjjjjjjj -- GOEIE nuus -- alweer Botswana uitreik tyd ommi draai en ..
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
-
- Junior Member
- Posts: 18
- Joined: 25 Jun 2013 19:15
- Full Name: Timo van der Smit
- Nickname: Tim
- Home Town: Windhoek
- Current 4x4: Nissan Safari
Nissan Patrol GU
Landrover Defender 90 2.8
Toyota Land Cruiser P/U 4.5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Petrol Pomp
Ek sou graag die opinie wil kry van wat die effek op die 4.5 enjin sal wees as ek n 6 bar pomp in die tenk het.
Ek kry die gevoel van wat Frans se is dat die 4.5 n baie drastiese verandering mee bring tussen intake manifold vacuum verskuiwing teenoor verandering in rpm. Met dit bedoel ek dat met idle is daar n redelik sterk vacuum in die manifold en wanneer die enjin bietjie opgejaag word dat daardie vacuum drasties verdwyn en so ook die om gekeerde wat dan drasties werking van die fuel regulating valve aktiveer. Van wat ek verstaan/aflei kry jy dan n soort van fuel hammer effek/of altans drastiese brandstof druk fliktuasies in die fuel rail soos wat die druk in die fuel rail verander weens die vacuum gedrewe fuel regulating valve wat voor op die fuel rail sit.
Op my kar is die bypass (fuel regulating valve) oop op idle en dus weer toe op hoër toere vanaf ongeveer 2000rpm. Ek het die pomp waar van ek die beskrywing neergeskryf het, uitgebou en met eenvoudige druk meter (manometer) getoets teen 600kpa (6bar), waar tydens die pomp se check valve oopmaak sonder dat die pomp enigge verandering in werk verigting toon.
My radikale oplossing is van die volgende.
1. Om n pomp ty kry wat nader aan 3.5 bar druk
2. Om n buffer in die vakuum pyp te sittussen fie manifold en die FRV. n pypie (jet) met n klein gaatjie sal doen in n poging om te kyk of ek die tempo waarteen die vakuum verander kan verleng sodat die FRV nie so drasties reageer nie.
3. Om dieselfde te doen in die terugvloei petrol lyn met dieselfde effek as bogenoemde maar mbt petrol druk.
4. Om n bypass voor die fuel rail intake en na die FRV in te bou. dus vloei n klein bietjie petrol gedurig en konstant tussen die intake en outlet om fuel hammer en petrol druk bietjie te demp.
Wat se die kenners daarvan.
Korrigeer my graag as ek strooi praat.
Ek is steeds oortuig dat die ontwerpers van die patrol te veel saki sap drink waar ek weet dat die ouens by toyota net coke mag drink. En dus dink ek dat n voltage beheerde pomp n beter ontwerp is en dat daar rede agter dit moet wees. My 4.5 LC bakkie is nou vyf jaar oud sonder n kriesel van n probleem.
Ek kry die gevoel van wat Frans se is dat die 4.5 n baie drastiese verandering mee bring tussen intake manifold vacuum verskuiwing teenoor verandering in rpm. Met dit bedoel ek dat met idle is daar n redelik sterk vacuum in die manifold en wanneer die enjin bietjie opgejaag word dat daardie vacuum drasties verdwyn en so ook die om gekeerde wat dan drasties werking van die fuel regulating valve aktiveer. Van wat ek verstaan/aflei kry jy dan n soort van fuel hammer effek/of altans drastiese brandstof druk fliktuasies in die fuel rail soos wat die druk in die fuel rail verander weens die vacuum gedrewe fuel regulating valve wat voor op die fuel rail sit.
Op my kar is die bypass (fuel regulating valve) oop op idle en dus weer toe op hoër toere vanaf ongeveer 2000rpm. Ek het die pomp waar van ek die beskrywing neergeskryf het, uitgebou en met eenvoudige druk meter (manometer) getoets teen 600kpa (6bar), waar tydens die pomp se check valve oopmaak sonder dat die pomp enigge verandering in werk verigting toon.
My radikale oplossing is van die volgende.
1. Om n pomp ty kry wat nader aan 3.5 bar druk
2. Om n buffer in die vakuum pyp te sittussen fie manifold en die FRV. n pypie (jet) met n klein gaatjie sal doen in n poging om te kyk of ek die tempo waarteen die vakuum verander kan verleng sodat die FRV nie so drasties reageer nie.
3. Om dieselfde te doen in die terugvloei petrol lyn met dieselfde effek as bogenoemde maar mbt petrol druk.
4. Om n bypass voor die fuel rail intake en na die FRV in te bou. dus vloei n klein bietjie petrol gedurig en konstant tussen die intake en outlet om fuel hammer en petrol druk bietjie te demp.
Wat se die kenners daarvan.
Korrigeer my graag as ek strooi praat.
Ek is steeds oortuig dat die ontwerpers van die patrol te veel saki sap drink waar ek weet dat die ouens by toyota net coke mag drink. En dus dink ek dat n voltage beheerde pomp n beter ontwerp is en dat daar rede agter dit moet wees. My 4.5 LC bakkie is nou vyf jaar oud sonder n kriesel van n probleem.
- Tinus lotz
- Moderator
- Posts: 7579
- Joined: 29 Aug 2010 13:07
- Full Name: Tinus lotz
- Nickname: Tinus lotz
- Home Town: Centurion
- Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005
Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 800 times
- Been thanked: 549 times
Re: Petrol Pomp
Ek dink jy moet net vir graham n lui gee hy sal jou antwoorde kan gee ken daai goed uit sy kop uit
- Bruin Beer
- Senior Member
- Posts: 312
- Joined: 15 May 2012 19:49
- Full Name: Riaan Delport
- Nickname: Rooian
- Home Town: Pretoria
- Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
- Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 21 times
Re: Petrol Pomp
Tim,
Jy sal net moet seker maak dar daar genoegsame "bleed-off" is tydens normale gebruik sodat daar altyd genoeg koue petrol on al die brandstof lyne en feul rail is.
As die petrol te warm is gaan dit begin om sit in gas en dan het jy 'n hele nuwe stel moeilikheid.
Bruin Beer
Jy sal net moet seker maak dar daar genoegsame "bleed-off" is tydens normale gebruik sodat daar altyd genoeg koue petrol on al die brandstof lyne en feul rail is.
As die petrol te warm is gaan dit begin om sit in gas en dan het jy 'n hele nuwe stel moeilikheid.
Bruin Beer
-
- Junior Member
- Posts: 18
- Joined: 25 Jun 2013 19:15
- Full Name: Timo van der Smit
- Nickname: Tim
- Home Town: Windhoek
- Current 4x4: Nissan Safari
Nissan Patrol GU
Landrover Defender 90 2.8
Toyota Land Cruiser P/U 4.5 - Home Language: Afrikaans
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Petrol Pomp
Dankie mense waardeer jul insette.
1. Kan iemand vir my Graham se nommer voorsien.
2. Ek dink dat die derde opsie, een is wat sal maak dat daar weer koue brandstof saam met die warm brandstof wat uit die rail uit kom sal meng en dat die hoeveelheid warm brandstof bietjie minder sal wees omdat my plan basies n parralel bridge voor die rail is. Ek is net bekommerd dat die druk drasties be-invloed mag word, en dat ek dalk met minder as die 3.5bar mag sit. Dit sal beteken ek moet die jetting baie mooi reg kry. Ek sal immers ook n fuel cooler ook oorweeg en dit klink my die algemene bruikbare cooler kom uit n volvo uit.
1. Kan iemand vir my Graham se nommer voorsien.
2. Ek dink dat die derde opsie, een is wat sal maak dat daar weer koue brandstof saam met die warm brandstof wat uit die rail uit kom sal meng en dat die hoeveelheid warm brandstof bietjie minder sal wees omdat my plan basies n parralel bridge voor die rail is. Ek is net bekommerd dat die druk drasties be-invloed mag word, en dat ek dalk met minder as die 3.5bar mag sit. Dit sal beteken ek moet die jetting baie mooi reg kry. Ek sal immers ook n fuel cooler ook oorweeg en dit klink my die algemene bruikbare cooler kom uit n volvo uit.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 22 guests