Petrol Pomp

Engines and Engine Systems
User avatar
Herrie
Moderator
Posts: 3854
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 70 times
Been thanked: 100 times

Re: Petrol Pomp

Post by Herrie » 02 Nov 2013 19:35

Ek gaan more myne se pomp vervang want die druk moet 3.5 bar wees en toe ek hom toets is hy net onder 3 bar.

Ek het klaar die pomp gister by Auto Zone in Annlyn gekoop vir R420.00.
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX

User avatar
Herrie
Moderator
Posts: 3854
Joined: 08 Apr 2009 07:17
Full Name: Kobus Pienaar
Nickname: Herrie
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1999 Patrol 4500e GRX
1983 Datsun Safari
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 70 times
Been thanked: 100 times

Re: Petrol Pomp

Post by Herrie » 03 Nov 2013 20:27

Ek het my Patrol se pomp vervang vandag en toe ek hom uithaal toe vind ek dat die positiewe connector weer los was!!!!

Gelukkig die pomp wat ek nou ingesit het se connectors moet was gebout word so dit sal nie weer los gaan nie :oldtimer:
Attachments
DSC_0400.jpg
DSC_0400.jpg (88.09 KiB) Viewed 564 times
DSC_0401.jpg
DSC_0401.jpg (111.61 KiB) Viewed 564 times
Herrie op Safari/Patrollie
1983 Safari
1999 Patrol 4500 GRX

User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3747
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 303 times
Been thanked: 134 times
Contact:

Re: Petrol Pomp

Post by Kagiso II » 03 Nov 2013 20:56

Eisjjjjjjjjjjjj -- GOEIE nuus -- alweer Botswana uitreik tyd ommi draai en .. :confused: :biggrin:
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!

Tim
Junior Member
Junior Member
Posts: 18
Joined: 25 Jun 2013 19:15
Full Name: Timo van der Smit
Nickname: Tim
Home Town: Windhoek
Current 4x4: Nissan Safari
Nissan Patrol GU
Landrover Defender 90 2.8
Toyota Land Cruiser P/U 4.5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Petrol Pomp

Post by Tim » 06 Nov 2013 15:12

Ek sou graag die opinie wil kry van wat die effek op die 4.5 enjin sal wees as ek n 6 bar pomp in die tenk het.

Ek kry die gevoel van wat Frans se is dat die 4.5 n baie drastiese verandering mee bring tussen intake manifold vacuum verskuiwing teenoor verandering in rpm. Met dit bedoel ek dat met idle is daar n redelik sterk vacuum in die manifold en wanneer die enjin bietjie opgejaag word dat daardie vacuum drasties verdwyn en so ook die om gekeerde wat dan drasties werking van die fuel regulating valve aktiveer. Van wat ek verstaan/aflei kry jy dan n soort van fuel hammer effek/of altans drastiese brandstof druk fliktuasies in die fuel rail soos wat die druk in die fuel rail verander weens die vacuum gedrewe fuel regulating valve wat voor op die fuel rail sit.
Op my kar is die bypass (fuel regulating valve) oop op idle en dus weer toe op hoër toere vanaf ongeveer 2000rpm. Ek het die pomp waar van ek die beskrywing neergeskryf het, uitgebou en met eenvoudige druk meter (manometer) getoets teen 600kpa (6bar), waar tydens die pomp se check valve oopmaak sonder dat die pomp enigge verandering in werk verigting toon.

My radikale oplossing is van die volgende.
1. Om n pomp ty kry wat nader aan 3.5 bar druk
2. Om n buffer in die vakuum pyp te sittussen fie manifold en die FRV. n pypie (jet) met n klein gaatjie sal doen in n poging om te kyk of ek die tempo waarteen die vakuum verander kan verleng sodat die FRV nie so drasties reageer nie.
3. Om dieselfde te doen in die terugvloei petrol lyn met dieselfde effek as bogenoemde maar mbt petrol druk.
4. Om n bypass voor die fuel rail intake en na die FRV in te bou. dus vloei n klein bietjie petrol gedurig en konstant tussen die intake en outlet om fuel hammer en petrol druk bietjie te demp.

Wat se die kenners daarvan.
Korrigeer my graag as ek strooi praat.
Ek is steeds oortuig dat die ontwerpers van die patrol te veel saki sap drink waar ek weet dat die ouens by toyota net coke mag drink. En dus dink ek dat n voltage beheerde pomp n beter ontwerp is en dat daar rede agter dit moet wees. My 4.5 LC bakkie is nou vyf jaar oud sonder n kriesel van n probleem.

User avatar
Tinus lotz
Moderator
Posts: 7685
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 654 times
Been thanked: 399 times

Re: Petrol Pomp

Post by Tinus lotz » 06 Nov 2013 18:37

Ek dink jy moet net vir graham n lui gee hy sal jou antwoorde kan gee ken daai goed uit sy kop uit

User avatar
Bruin Beer
Senior Member
Senior Member
Posts: 337
Joined: 15 May 2012 19:49
Full Name: Riaan Delport
Nickname: Rooian
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 7 times
Been thanked: 19 times

Re: Petrol Pomp

Post by Bruin Beer » 06 Nov 2013 18:43

Tim,
Jy sal net moet seker maak dar daar genoegsame "bleed-off" is tydens normale gebruik sodat daar altyd genoeg koue petrol on al die brandstof lyne en feul rail is.
As die petrol te warm is gaan dit begin om sit in gas en dan het jy 'n hele nuwe stel moeilikheid.
Bruin Beer

Tim
Junior Member
Junior Member
Posts: 18
Joined: 25 Jun 2013 19:15
Full Name: Timo van der Smit
Nickname: Tim
Home Town: Windhoek
Current 4x4: Nissan Safari
Nissan Patrol GU
Landrover Defender 90 2.8
Toyota Land Cruiser P/U 4.5
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Petrol Pomp

Post by Tim » 08 Nov 2013 10:12

Dankie mense waardeer jul insette.

1. Kan iemand vir my Graham se nommer voorsien.
2. Ek dink dat die derde opsie, een is wat sal maak dat daar weer koue brandstof saam met die warm brandstof wat uit die rail uit kom sal meng en dat die hoeveelheid warm brandstof bietjie minder sal wees omdat my plan basies n parralel bridge voor die rail is. Ek is net bekommerd dat die druk drasties be-invloed mag word, en dat ek dalk met minder as die 3.5bar mag sit. Dit sal beteken ek moet die jetting baie mooi reg kry. Ek sal immers ook n fuel cooler ook oorweeg en dit klink my die algemene bruikbare cooler kom uit n volvo uit.

IanT
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 1298
Joined: 17 May 2013 10:43
Full Name: Ian Temperley
Nickname: IanT (aka) "The Joker"
Home Town: JHB
Current 4x4: 1995 GQ 4.2 Petrol (Turbo Charged) (Hell Boy)
2005 4.8 Gl Gold Digger
Home Language: English
Been thanked: 65 times

Re: Petrol Pomp

Post by IanT » 08 Nov 2013 10:15

Grahams number 012 651 3447 :thumbup:

Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests