Maus en 4.8

Engines and Engine Systems
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Maus en 4.8

Post by Peter Connan »

JG hoe sukkel jy vandag so met jou vingers?

Sias die 4.6 diffs behoort jou van 1600rpm na 2080rpm te neem teen dieselfde spoed.

Dis nou wel duur, maar ek weet jy crownwheel and pinion kits nuut koop, onder andere by Superior Engineering in Aus?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
Sias
Senior Member
Senior Member
Posts: 245
Joined: 14 Jul 2009 10:36
Full Name: Sias le Roux
Nickname: Sias
Home Town: Potchefstroom
Current 4x4: None (for now)
Home Language: Afrikaans
Location: Potchefstroom
Been thanked: 3 times

Re: Maus en 4.8

Post by Sias »

JG Shields wrote:Net 'n vraag. Hoe het dit gebeur dat julle nie hierdie dinge voor die ombouing uitgewerk het nie? Ek het destyds voor die tyd my somme gemaak en presies geweet waar die revs teenoor snelheid gaan staan.
Dieselfde manier wat dit gebeur het dat ek duisende rande as skoolgeld moes betaal omdat die ou nie geweet het wat hy doen nie. Dieselfde rede wat die verdomde "rev counter" nie werk nie en die ratkas olie lek. Dieselfde rede hoekom ek 'n ander exhaust moes opsit... Ek dink nie die ou het self geweet watter ratkas dit is wat saam met die enjin gekom het nie en hy het nie moeite gedoen om uit te vind nie. In elk geval, as ek oor die hele storie praat, wil ek iemand bykom en lelik seermaak!
Die kar gaan nou binnekort in om die ratkas uit te haal om nuwe gaskets/seëls/wat-ook-al in te sit en ek het vir die ou gesê hy moet kyk wat die ratios is, sodat ek kan kyk wat ek moet verander.
Ek kan hoor die engine se rpm is baie laag as ek op 120 is, dit klink nie veel hoër as die idle spoed nie, dis hoekom ek sê 1600rpm. As ek van die 3.54 na 'n 4.1 gaan, sal dit definitief help.
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Maus en 4.8

Post by Peter Connan »

Sias die beter timing lights het die vermoe om rpm's te meet. Iewers naby jou moet daar 'n mechanic wees wat jou kan help om dit te meet, dan kan jy ten minste 'n verhouding kry tussen rpm en spoed?
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
JG Shields
Patrolman
Patrolman
Posts: 789
Joined: 18 Aug 2009 14:52
Full Name: JG Shields
Nickname: JG
Home Town: Pretoria
Current 4x4: Toyota Land Cruiser 105 GX 4500 EFi
Home Language: Afrikaans
Location: Pretoria

Re: Maus en 4.8

Post by JG Shields »

Ok Sias, ek verstaan. Die manne wat die ombouing gedoen het het jou sien kom met geld maar hulle klink nie vir my na ervare ombouers nie. Ek hoop regtig jy kom reg.

Ek stem saam met Peter in die sin dat jy eers die akkurate lesings moet kry op al die toepaslike komponente en dan besluit waar jy die aanpassings moet maak. Iets se in elk geval vir my dat die ratkas wat jy nou in het wesenlik verskil van die 4.8 wat jy in gehad het. Dis jammer. Indien jou revs bewering van 1600 akkuraat is, en Peter se aanduiding daarom ook as reg aanvaar moet word, sal ek na die 4.6 ratio diffs toe gaan as ek jy was.
Patrol fan!
Sias
Senior Member
Senior Member
Posts: 245
Joined: 14 Jul 2009 10:36
Full Name: Sias le Roux
Nickname: Sias
Home Town: Potchefstroom
Current 4x4: None (for now)
Home Language: Afrikaans
Location: Potchefstroom
Been thanked: 3 times

Re: Maus en 4.8

Post by Sias »

Dankie Peter en JG, julle help baie met julle raad en laat 'n mens darem beter voel. Ek sal iemand gaan soek wat dit kan doen en dan maar van daar af verder gaan.
User avatar
Peter Connan
Moderator
Posts: 6011
Joined: 10 Sep 2010 07:21
Full Name: Peter Connan
Nickname: Piet
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: 1996 Patrol 4.5SGL
Home Language: Afrikaans
Location: Kempton Park
Has thanked: 1067 times
Been thanked: 985 times

Re: Maus en 4.8

Post by Peter Connan »

Sias as jy nie daar regkom nie, ek het so 'n timing light. Ek is in Kempton.
Mag ons ons kenniskry met lekkerkry aanhoukry.
User avatar
Kagiso II
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
Posts: 3452
Joined: 10 Jun 2009 16:58
Full Name: Mac Mc Menamin
Nickname: Oom Mac [Uncle Mac] [Uncle] [Oompie] Kagiso
Home Town: BrentwoodPark, Benoni
Current 4x4: 1982 Datsun Safari 2,8 aka LOBO; [1,300,000 Km verby !]
'99 PATROL 4,2 diesel.
2012 Jimny [SWAMBO se Kantoor-toe]
Home Language: AFRIKAANS
Location: Benoni and wherever the Outreach takes me.
Has thanked: 299 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Maus en 4.8

Post by Kagiso II »

En Ferdie het my net so gemors jop gedoen - [vra maar mnr Connan - hy was onder Boesman en het daai "diefwering" gesien...] Bly net weg van Doxa Engineering os eenvoudig soos dit [Sias - jy is te ordentlik - es jy sleg diens kry - waarsku die ander. MAAR as dit goeie diens is - vertel die ander.
Don't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
beast
Senior Member
Senior Member
Posts: 160
Joined: 16 Nov 2010 10:48
Full Name: nico pienaar
Nickname: beast
Home Town: Ruimsig Roodepoort
Current 4x4: Patrol 4.8
Navara 4l
Safari 2.8
Home Language: afr

Re: Maus en 4.8

Post by beast »

:mytwocents


Hi guys, I have come in late on this discussion, but let me share my experience. On my Navara 4l I have a Maus. It has changed the vehicle from a bakkie to a sports car. What I like about Maus is that they dont open the engine, change chips and exhaust. On my older Hardbody 3l I had the V/d Linde done. They open engine and work on crank. V/d Linde took the figures from 125 kw to 155 and Maus took it from 198 to 230 on the Navara. I am now considering to also do work on my 4.8 Patrol, but because the kilos are high I would go to v/d Linde as they open the engine, which means the engine is checked and then the modification is done in the engine. I am told that Patrol 4.8 engines are over designed and one can get much more out of them. If I see what happens on y tube between the Patrol and Lambo then it must be true. I will soon contact v/d Linde and ask what costs and what is done and how much more power.
User avatar
tour de frans
Patrolman
Patrolman
Posts: 797
Joined: 03 May 2009 19:48
Been thanked: 21 times

Re: Maus en 4.8

Post by tour de frans »

Hello Manne.Ek kom n bietjie laat hieraan.
Herbi,kom kuier ek bly nog op dieselde plek.Besig met n Cruiser 4.5 turbo en n Chev 350 stroker na 383 met supercharger...
Nog iets oor n Maf.Hy meet die gewig van die lug.(Mass)Soos die engine dit gebruik.Die draaitjie kry krag(o tot 5v)Soos die lug oor die draad vloei koel die draadtjie af.Die ecu probeer die draadjie warm hou,en hoe meer lug vloei hoe meer volt sit die ecu in om die draad warm te hou.Op die manier bepaal die ecu die load van die engine en die gewig van die lug wat hy gebruik,en fuel daar volgens.
n 4.8 Patrol maak groter veskil met n freeflow exhaust as n unichip.Hulle kan gechip word maar dis moeilik en neem tyd.Moet nie so n engine oopmaak vir gasflow of cam nie.Behalwe as jy wil race met die ding.
Sias,jou gearbox se ratios sal nie help om te verander nie,as ek jou post reg verstaan.Ek dink ook nie dit kan gedoen word nie.Watter box is daai.(n 4l60e of 4l80e)Verander die diffs,MAAR daai v8 het mos goeie bottom end torque.Kyk eers of die engine se krag reg is.Daai engine torque al hard op n 1600rpm.
Groete almal.
Gu y61 wagon- 6.0L chevy
Gu y61 pickup- 6.2L chevy

Tour de frans - het niks met n bicycle uit te waai nie.
beast
Senior Member
Senior Member
Posts: 160
Joined: 16 Nov 2010 10:48
Full Name: nico pienaar
Nickname: beast
Home Town: Ruimsig Roodepoort
Current 4x4: Patrol 4.8
Navara 4l
Safari 2.8
Home Language: afr

Re: Maus en 4.8

Post by beast »

:helpsign: Is daar n finale antwoord op die vraag, want dit is nie duidelik wat n mens moet doen nie? Kan iemand eenvoudige antwoord gee asb.
Post Reply

Return to “09. Engines”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests