Patrol 3.0l diesel questions

Showcase your baby
mvcoller
Patrolman
Patrolman
Posts: 640
Joined: 07 Apr 2009 07:13
Full Name: Malcolm van Coller
Nickname: mvcoller
Home Town: In most reverse order - Jhb, V-Town, Vryburg, CT
Current 4x4: 2008 3.0 Di Patrol GL
and
1999 4.5 Patrol SGL
Home Language: Afr & Eng
Location: Befordview
Has thanked: 40 times
Been thanked: 179 times
Contact:

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by mvcoller »

Reenen wrote: 17 Feb 2021 07:40 Nou n vraag: met die chip, probeer die chip met ekstra diesel reg maak waar die turbo nie reg boost nie? Dit klink net nie reg nie. Of verstaan ek dit mis?
Reenen,

Ek dink die chip "praat" ook met die deel van die ECU wat die Turbo reguleer. Ek dink nie dis 'n kwessie van dat die chip net meer diesel will gooi nie.

Ek was hierdie afgelope Paasnaweek Vergelee (200km noord van Vryburg en 170km grondpad wes van Mahikeng) en daarna ook Vryburg toe om ou skool vriende (wat ek laas in VHS in St8, 51 jaar gelede, gesien het) te gaan kuier. Ek het die RTT afgehaal maar die 4 x roofbars (vir die tent en die roofrack) op gelos.

Met 285/70 x 17 MTR bande en 'n spoed van so om en by 110kph (speedo en GPS stem nou mer 285/70 bande omtrent 100% ooreen) was my eerste tenk se verbruik 10.48lt per 100 km (9,54km/lt) en my 2e tenk se verbruik 10.52 lt per 100km (9.50km/lt). Ek dink dis uitstekend vir my 3.0 Di... My EGT lesing het maks na omtrent 560/570 grade toe gegaan en meeste van die tyd in die 450 grade se omgewing gekuier!

Dit sou nie moontlik gewees het as die chip net vra vir meer diesel nie..... dis my redenasie
graham1
Patrolman
Patrolman
Posts: 577
Joined: 15 Jun 2015 17:46
Full Name: graham robertson
Nickname: graham1
Home Town: Harties
Current 4x4: 2004 Patrol 4.8; 1999 Patrol 4.2D
Home Language: English
Has thanked: 9 times
Been thanked: 100 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by graham1 »

That is very very good consumption.
My CRD seems to be on about 11.5 l/100km, and ive been trying.
I have a feeling with a better exhaust I could get that down a bit though
User avatar
Dungbeetle
Senior Member
Senior Member
Posts: 279
Joined: 28 Jun 2009 08:46
Full Name: Rudolf
Nickname: Dungbeetle
Home Town: Ellisras
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2GL Wagon old and wise at 880 000 km
2014 Patrol 3.0GL CRD reaching puberty at 150 000 km
Home Language: Afr
Has thanked: 60 times
Been thanked: 67 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Dungbeetle »

Mine CRD is stock standard - average 11,6 L/100km. I am quite happy with that.....
2000 Patrol GL 4.2D - Still strong just short of 900 THOUSAND KILOMEEEEEEEEEEEEEETERRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSS - Daily Tractor
2014 CRD at 170k km - Sunday Tractor
2012 NP300 DC - platkar
Unkredible
Senior Member
Senior Member
Posts: 134
Joined: 22 Oct 2009 14:41
Full Name: Bruce Williamson
Nickname: Unkredible
Home Town: Rivonia
Current 4x4: '05 Patrol 3.0GL converted to TD42i
Home Language: E
Has thanked: 27 times
Been thanked: 23 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Unkredible »

If anyone is interested in a 3.0Di chip, I have one available...
The Dastek Unichip with powerplug.
2005 Patrol GL ex 3.0d now TD42
285x75x16 MT
40l S/S Nat Luna Beer Fridge, with Draught tap...
Bigger Intercooler, EGT, Boost Gauge
DC-DC Charger
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Reenen »

mvcoller wrote:
Reenen wrote: 17 Feb 2021 07:40 Nou n vraag: met die chip, probeer die chip met ekstra diesel reg maak waar die turbo nie reg boost nie? Dit klink net nie reg nie. Of verstaan ek dit mis?
Reenen,

Ek dink die chip "praat" ook met die deel van die ECU wat die Turbo reguleer. Ek dink nie dis 'n kwessie van dat die chip net meer diesel will gooi nie.

Ek was hierdie afgelope Paasnaweek Vergelee (200km noord van Vryburg en 170km grondpad wes van Mahikeng) en daarna ook Vryburg toe om ou skool vriende (wat ek laas in VHS in St8, 51 jaar gelede, gesien het) te gaan kuier. Ek het die RTT afgehaal maar die 4 x roofbars (vir die tent en die roofrack) op gelos.

Met 285/70 x 17 MTR bande en 'n spoed van so om en by 110kph (speedo en GPS stem nou mer 285/70 bande omtrent 100% ooreen) was my eerste tenk se verbruik 10.48lt per 100 km (9,54km/lt) en my 2e tenk se verbruik 10.52 lt per 100km (9.50km/lt). Ek dink dis uitstekend vir my 3.0 Di... My EGT lesing het maks na omtrent 560/570 grade toe gegaan en meeste van die tyd in die 450 grade se omgewing gekuier!

Dit sou nie moontlik gewees het as die chip net vra vir meer diesel nie..... dis my redenasie
Al die comments boontoe in thread sê die chip “praat” nie met turbo nie. Turbo is vakuum beheer.
User avatar
Dungbeetle
Senior Member
Senior Member
Posts: 279
Joined: 28 Jun 2009 08:46
Full Name: Rudolf
Nickname: Dungbeetle
Home Town: Ellisras
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2GL Wagon old and wise at 880 000 km
2014 Patrol 3.0GL CRD reaching puberty at 150 000 km
Home Language: Afr
Has thanked: 60 times
Been thanked: 67 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Dungbeetle »

Reenen wrote: 14 Apr 2021 06:53Al die comments boontoe in thread sê die chip “praat” nie met turbo nie. Turbo is vakuum beheer.
Ok dit werk so:

Die ECU praat met die Vacuum Solenoid en die VS met die Turbo

Die ECU kry sy inlighting by
- Mass Airflow Sensor (MAF) net na die lugfilter
- Manifold Absolute Pressure Sensor (MAP) net na die Intercooler
- Engine Coolant Sensor
- Engine Temp
- Crank sensor
- Engine revs
en ander ook maar bg is die belankrikste

Daarmee besluit die n ECU hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost

Wat doen 'n chip - hy meng in hoe die ECU besluit, dus affekteer dit beide hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost......
2000 Patrol GL 4.2D - Still strong just short of 900 THOUSAND KILOMEEEEEEEEEEEEEETERRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSS - Daily Tractor
2014 CRD at 170k km - Sunday Tractor
2012 NP300 DC - platkar
User avatar
ces
Senior Member
Senior Member
Posts: 167
Joined: 30 Dec 2015 14:11
Full Name: Christoph Schulenburg
Nickname: Christoph / Schulies
Home Town: COLIGNY
Current 4x4: Nissan Patrol 4.2D SGL Y61
Nissan Patrol 2.8l, 1985
VW Tiguan 2.0tdi, 2009
Home Language: Afrikaans/German
Has thanked: 19 times
Been thanked: 38 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by ces »

:goodpost:

Ek het een keer 'n 3.0 CRD bakkie geleen by NIssan dealer toe my Navara lank moes staan vir herstelwerk. Moet se, hy is nie vinnig uit die blokke uit nie, en as ek reg onthou is die 4.2 kar wat ek intussen by Michael laat verander het in tdi, se turbo "gevoel" sterker... maar, daai bakkie sal soooo lekker boer!!
"Sou die hand van die HERE te kort wees? Nou sal jy sien of my woord vir jou uitkom of nie." - Numeri 11,23
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Reenen »

Michael wrote:Ek het intussen met die ou by SAC gepraat wat die instelasie doen.
In kort kan hulle op die DI engine slegs die fueling stel met die chip. Die boost word op die turbo gestel.
Op die CRD kan hulle rail pressure en timing stel met die chip, boost word ook op die turbo gestel.
Dungbeetle wrote:
Reenen wrote: 14 Apr 2021 06:53Al die comments boontoe in thread sê die chip “praat” nie met turbo nie. Turbo is vakuum beheer.
Ok dit werk so:

Die ECU praat met die Vacuum Solenoid en die VS met die Turbo

Die ECU kry sy inlighting by
- Mass Airflow Sensor (MAF) net na die lugfilter
- Manifold Absolute Pressure Sensor (MAP) net na die Intercooler
- Engine Coolant Sensor
- Engine Temp
- Crank sensor
- Engine revs
en ander ook maar bg is die belankrikste

Daarmee besluit die n ECU hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost

Wat doen 'n chip - hy meng in hoe die ECU besluit, dus affekteer dit beide hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost......
Julle sê teenoorgestelde.
User avatar
Dungbeetle
Senior Member
Senior Member
Posts: 279
Joined: 28 Jun 2009 08:46
Full Name: Rudolf
Nickname: Dungbeetle
Home Town: Ellisras
Current 4x4: 2000 Patrol 4.2GL Wagon old and wise at 880 000 km
2014 Patrol 3.0GL CRD reaching puberty at 150 000 km
Home Language: Afr
Has thanked: 60 times
Been thanked: 67 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Dungbeetle »

Reenen wrote: 18 Apr 2021 21:54
Michael wrote:Ek het intussen met die ou by SAC gepraat wat die instelasie doen.
In kort kan hulle op die DI engine slegs die fueling stel met die chip. Die boost word op die turbo gestel.
Op die CRD kan hulle rail pressure en timing stel met die chip, boost word ook op die turbo gestel.
Dungbeetle wrote:
Reenen wrote: 14 Apr 2021 06:53Al die comments boontoe in thread sê die chip “praat” nie met turbo nie. Turbo is vakuum beheer.
Ok dit werk so:

Die ECU praat met die Vacuum Solenoid en die VS met die Turbo

Die ECU kry sy inlighting by
- Mass Airflow Sensor (MAF) net na die lugfilter
- Manifold Absolute Pressure Sensor (MAP) net na die Intercooler
- Engine Coolant Sensor
- Engine Temp
- Crank sensor
- Engine revs
en ander ook maar bg is die belankrikste

Daarmee besluit die n ECU hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost

Wat doen 'n chip - hy meng in hoe die ECU besluit, dus affekteer dit beide hoeveel diesel, wanneer en hoeveel boost......
Julle sê teenoorgestelde.
Nie regtig nie..CRD: Wat ek sê is dat al meng jy in met sekere goete sal die ECu nog steeds probeer kompenseer en sy eie sein na die vacuum solenoid stuur - wat op sy beurt die turbo beinvloed. Wat jy wel meganies op die turbo kan stel is die posisie van die actuator shaft. Dit
sal die turbo beinvloed ja. MAAR dis gevaarlik....Ek hoop nie daai chip keer limp mode as die turbo overboost nie. As jy nou -n ZD30, CRD of nie, wil opblaas dan doen jy dit. Jy kan ook tussen die solenoid en turbo inmeng of heeltemal oorneem met needle valves, iets soos Tillix byvoorbeeld..

Nou as daai chip die ecu heeltemal eenkant toe skuif en dit kan nie self die boost beheer nie is ek nog meer bekommerd....
Nou ja, dobbelhuise se kliënte gebruik ook chips....
2000 Patrol GL 4.2D - Still strong just short of 900 THOUSAND KILOMEEEEEEEEEEEEEETERRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSS - Daily Tractor
2014 CRD at 170k km - Sunday Tractor
2012 NP300 DC - platkar
Reenen
Patrolman
Patrolman
Posts: 556
Joined: 31 Oct 2013 13:37
Full Name: Reenen Kritzinger
Nickname: Reenen
Home Town: Greyton
Current 4x4: SFA Hardbody
4.8 GRX
V9X Navara
Safari Stasiewa
Safari Pickup
Safari stasiewa
88 Isuzu RD28 Nissan
1978 300D Merc RD28 Nissan
Home Language: Afrikaans
Has thanked: 2 times
Been thanked: 114 times

Re: Patrol 3.0l diesel questions

Post by Reenen »

Wat se effek het overboost? Op bv n non chip meganiese diesel? Watter negatiewe gevolge kan te veel boost, sonder diesel, gee? En wanneer is boost te veel?
Post Reply

Return to “08a. Your Patrol”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests