Patrol Pics



Freeflow system 4.8GRX

Can't find a category above, then post here

Freeflow system 4.8GRX

Postby TIMKEN » 07 Jun 2016 16:32

TO DO OR NOT TO DO
Ek het n 4.8GRX 2011en speel met die gedagte van n Free Flow exhaust sisteem. ek het reeds met Abel by Viper gepraat en pryse gekry. Die groot vraag is of die sisteem die geld werd is en wat is die kort en lank voordele van:

1:Doen ek die sisteem net na die manifold pyp alleen?
2: of doen ek compleet met manifold?
3: wat se grote pyp 63 of 76?
4: hoeveel bokse

My mods is alreeds 33"MT bande 17", voorste en agterste staal bumpers, winch, roof rack, heavy duty rock sliders en n drawer sisteem. al hierdie mods maak die Patrol reeds swaarder as wt hy is. ek sleep n Jurgens Exclusive karavaan en kom agter ek moet haar redilik diep trap om weg te kom. Op die styltes speel hy tussen die ratte en voel baie ly "meskien my bestuur styl"

Kan iemand my meer raad gee iemand wat spesifiek Viper al in het rondom performance en brandstof gebryk.EN TEN LAASTE DINK JULLE DIT IS DIE GELD WERD?????? :helpsign:
User avatar
TIMKEN
Full Member
Full Member
 
Posts: 49
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Has thanked: 24 times
Been thanked: 4 times
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby Tinus lotz » 07 Jun 2016 17:57

Los die manifold net soos hy is vervang hom van waar hy onder die seats uitkom ek dink 63sal werk myne was baie beter toe ek daai agterste box uitgehaal het :salute:
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 6525
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Has thanked: 486 times
Been thanked: 229 times
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby arnosl001 » 07 Jun 2016 21:40

Ek het een van daai Viper Free Flow Stainless uitlaat stelsels op my Patrol 4.8 vir die laaste 2 jaar.

Ek is nie seker van Krag nie maar het nog geen probleem met hom gehad nie en hy klink baie mooi.

ek het nog die standaard manifold, 3 bokse en ek dink myne is 63 mm

Het erens op die blog info geplaas oor dit.
Arno Slabbert (Panda)
2005 Patrol 4.8 GRX
BFG Muddys
Snorkel
User avatar
arnosl001
Full Member
Full Member
 
Posts: 43
Joined: 07 Mar 2014 12:12
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Full Name: Arno Slabbert
Nickname: Arno "Panda"
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8
Home Language: Afrikaans

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby arnosl001 » 07 Jun 2016 21:43

Hier is my thread daar is pics.

viewtopic.php?f=44&t=4495&p=50059&hilit=viper+exhaust#p50059

Groete Arno
Arno Slabbert (Panda)
2005 Patrol 4.8 GRX
BFG Muddys
Snorkel
User avatar
arnosl001
Full Member
Full Member
 
Posts: 43
Joined: 07 Mar 2014 12:12
Has thanked: 0 time
Been thanked: 1 time
Full Name: Arno Slabbert
Nickname: Arno "Panda"
Home Town: Kempton Park
Current 4x4: Nissan Patrol 4.8
Home Language: Afrikaans

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby Tinus lotz » 08 Jun 2016 07:00

Jip baie netjiese werk daai ....los hom van manifold tot by ratkas standaard dis n 3 into 2 into one met insullasie op dit keer dat jou ratkas diff breathers en ander pypies nie skade kry met hitte nie . Met vanderlinde gepraat geen gain met of sonder n branch nie daai gedeelte is klaar n branch en het ook genoeg nukkles vir beweeg ..... :mytwocents:
User avatar
Tinus lotz
Moderator
Patrolman 1000+
Patrolman 1000+
 
Posts: 6525
Joined: 29 Aug 2010 13:07
Has thanked: 486 times
Been thanked: 229 times
Full Name: Tinus lotz
Nickname: Tinus lotz
Home Town: Centurion
Current 4x4: Nissan patrol 4.8 GRX 2005

Toyota 2.7 legend 35 LWB 4X4
Home Language: Afrikaans

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby TIMKEN » 08 Jun 2016 12:07

Dankie vir die terugvoer maar het nognie die regte
antwoord nie. Is dit die geld werd en wat is die pro's and cons en wat moet ek vermy???. Het iemand die resep vir die beste setup end wat maak herdie setup uniek?
User avatar
TIMKEN
Full Member
Full Member
 
Posts: 49
Joined: 19 Apr 2013 18:27
Has thanked: 24 times
Been thanked: 4 times
Full Name: NICO LINTVELT
Nickname: NICO
Home Town: THABAZIMBI
Current 4x4: NISSAN PATROL 4.8
NISSAN SAFARI DOUBLE CAB
Home Language: AFRIKAANS

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby roelf prinsloo » 08 Jun 2016 14:22

Ek het my 4.5 patrol n 63 mm op gesit, my broer het n duel 63 opgesit. Kan nie se wat net die uitlaat gedoen het nie omdat ons die heads ook gegasflow het, altwee dieselfde. Myne het meer krag op die dyno gemaak tot op 3500 rpm en so 15 kw opgetel. Syne het op 3500 rpm 8 kw opgetel maar op 4500rpm was syne 10 kw sterker as myne.Hy het nie gesleep nie en die spoed gesoek. ps. Ek sal nie stainless opsit nie,ons unleaded laat nie meer die uitlaat so gou roes nie en die pakking in die box is dieselfde en brand uit wat dan ook weer raas.
roelf prinsloo
Full Member
Full Member
 
Posts: 25
Joined: 02 Oct 2014 15:29
Has thanked: 0 time
Been thanked: 5 times
Full Name: Roelf Prinsloo
Nickname: Roelf
Home Town: Klerksdorp
Current 4x4: nissan patrol 4.8 grx 2014
Home Language: Afrikaans

Re: Freeflow system 4.8GRX

Postby David » 08 Jun 2016 14:36

Persoonlik dink ek nie dis die geld werd nie want 80% van die tyd kuier my 4.8 maar hier om die 2 tot 2.5k revolusies en ek dink 'n freeflow begin eers regtig 'n verskil maak teen heelwat meer.
As die 2011 katalitiese omsetters het sou ek dit verwyder/vervang met 'n freeflow boks. Ek het net die groot boks verander na freeflow want die res is reeds freeflow.
Daar was geen verskil aan brandstof verbruik nie.

Die klank is pragtig maar skielik hoor jy ook hoe die revs klim wanneer jou torque converter unlock en lock teen op en afdraandes...

Ek sou die geld eerder spaar vir 'n diff ratio verandering om die krag terug te bring wat verloor is deur die groter bande.... :mytwocents:
2006 Patrol 4.8 GRX Tiptronic Y61/GU(4)
ARB Bullbar, TJM 2" Suspension, Snorkel, 285/70/17 BFG KO2's, 40L Engel, Nuvi 1410, TPMS, SatNav

Stop Rhino Poaching Supporter!
User avatar
David
Patrolman
Patrolman
 
Posts: 847
Joined: 17 Dec 2009 12:42
Location: Stellenbosch
Has thanked: 0 time
Been thanked: 40 times
Full Name: David Prinsloo
Nickname: David
Home Town: Stellenbosch
Current 4x4: 2006 Patrol 4.8 GRX
Home Language: Afrikaans


Return to 15. Other Patrol Stuff

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests